Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   "topic bestaat al" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=93994)

Nynorsk 29 augustus 2007 15:25

"topic bestaat al"
 
ik heb het gevoel dat het openen van nieuwe topics die al bestaan (of die toch héél gelijkaardig zijn) stilaan een forumsport wordt.

het kan zooo moeilijk toch niet zijn om even te kijken of een topic al bestaat? Dat je er soms naastkijkt - ok, maar ik heb het gevoel dat het aantal "dubbeltopics" zo wat gestegen is in vergelijking met vroeger?


En al die topics over de regeringsonderhandelingen, kunnen die zo niet in 1 subforum komen? Nu staan die verspreid over communautaire discussies, politiek binnenland, en verkiezingen (en misschien elders ook nog). Niet dat ik me wil moeien, maar als ge nu 'verkiezingen 2007' verandert in 'verkiezingen 2007 en regeringsonderhandelingen', kunnen die dan nie allemaal naar daar gesluisd worden?

Eichmann 29 augustus 2007 15:26

Ja, voeg al die CP topics eens samen of zo.;-)

Nynorsk 29 augustus 2007 15:27

bijv.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=93993
en http://forum.politics.be/showthread.php?t=93978


http://forum.politics.be/showthread.php?t=93984
en http://forum.politics.be/showthread.php?t=93983

enzovoortsenzovoorts.

Zwartengeel 29 augustus 2007 15:33

Even in de verschillende subfora kijken welke nieuwe draden er recentelijk geopend zijn en dan pas een nieuwe opstarten zou al veel verhelpen. Misschien een kleine hint voor sommige bezoekers...

Jazeker 29 augustus 2007 16:03

Het mergen van verkiezingen 2007 met Binnenlandse politiek zou al helpen, m.i.

Kim 29 augustus 2007 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2889427)
Het mergen van verkiezingen 2007 met Binnenlandse politiek zou al helpen, m.i.

En waar dient communautaire dan nog voor? Ik bedoel, deze verkiezingen en de bijhorende onderhandelingen zijn toch duidelijk communautair getint?

Nynorsk 29 augustus 2007 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2889439)
En waar dient communautaire dan nog voor? Ik bedoel, deze verkiezingen en de bijhorende onderhandelingen zijn toch duidelijk communautair getint?

tja, waar dient al dat communautaire nog voor? :-D

nu worden erg gelijkende topics zowat overal gepost. niet dat ik er wakker van lig, hoor.

Nynorsk 29 augustus 2007 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 2889345)

en http://forum.politics.be/showthread.php?t=93997 :-D

Jazeker 29 augustus 2007 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2889439)
En waar dient communautaire dan nog voor? Ik bedoel, deze verkiezingen en de bijhorende onderhandelingen zijn toch duidelijk communautair getint?

Splits het land en dat subforum mag eindelijk weg ;-)

Den Ardennees 29 augustus 2007 17:08

kijk, op andere fora doe ik hetvolgende alsvorens ik een topic start: ik kijk es met de zoekfunctie als er al iets over bestaat.

Hebben de heren moderatoren de hint begrepen?

Kim 29 augustus 2007 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2889544)
Splits het land en dat subforum mag eindelijk weg ;-)

Ja, en wat komt er dan in de plaats?

"Vlaanderen onafhankelijk of sluiten we aan bij de Nederlanders" hip hoi

:twisted:

duveltje382 29 augustus 2007 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2889634)
Ja, en wat komt er dan in de plaats?

"Vlaanderen onafhankelijk of sluiten we aan bij de Nederlanders" hip hoi

:twisted:


:lol::lol::lol::lol:

Arnold 29 augustus 2007 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2889427)
Het mergen van verkiezingen 2007 met Binnenlandse politiek zou al helpen, m.i.

Omdat de "verkiezingen" nog altijd actueel zijn (wij zien de regeringsvorming als uitloper van die verkiezingen), heeft de moderatie toen besloten om dat subforum open te houden. Het "Verkiezingen 2007" gaat dus dicht zodra we een nieuwe regering hebben, maar ondertussen kijken we iets minder streng naar topics over de verkiezingen in het ene of het andere forum.
Wanneer het subforum gesloten zal worden zullen discussies die nog druk bezig zijn sowieso worden overgezet naar "Binnenlandse Politiek" of een geschikter subforum zodat jullie de discussies kunnen verderzetten.

Jazeker 29 augustus 2007 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Arnold (Bericht 2889921)
Omdat de "verkiezingen" nog altijd actueel zijn (wij zien de regeringsvorming als uitloper van die verkiezingen), heeft de moderatie toen besloten om dat subforum open te houden. Het "Verkiezingen 2007" gaat dus dicht zodra we een nieuwe regering hebben, maar ondertussen kijken we iets minder streng naar topics over de verkiezingen in het ene of het andere forum.
Wanneer het subforum gesloten zal worden zullen discussies die nog druk bezig zijn sowieso worden overgezet naar "Binnenlandse Politiek" of een geschikter subforum zodat jullie de discussies kunnen verderzetten.

Ergens te begrijpen, maar met een regering van lopende zaken die enkel nog uitmunt in het uitbollen, lijkt me de binnenlandse politiek (althans als ik de media en de mensen rond me heen wat mag geloven) compleet teruggebracht tot die (al dan niet) regeringsvorming. Dus in mijn ogen zijn beide subfora een beetje synoniem op het moment en eens er een nieuwe regering is dan vervalt het verkiezingsforum sowieso.

Dus ergens begrijp ik wel dat vele topics over de regeringsvorming op zijn minst dubbel staan.

tronca 30 augustus 2007 00:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 2889587)
kijk, op andere fora doe ik hetvolgende alsvorens ik een topic start: ik kijk es met de zoekfunctie als er al iets over bestaat.

Hebben de heren moderatoren de hint begrepen?

U kan bovenaan klikken op 'nieuwe berichten', waarna u een lijst krijgt van alle threads die gestart zijn sinds uw laatste bezoek.

En de dames en heren moderatoren hebben reeds meermaals laten weten dat de zoekfunctie het forum overbelast en dus voorlopig uit blijft.

tronca 30 augustus 2007 00:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2890163)
Ergens te begrijpen, maar met een regering van lopende zaken die enkel nog uitmunt in het uitbollen, lijkt me de binnenlandse politiek (althans als ik de media en de mensen rond me heen wat mag geloven) compleet teruggebracht tot die (al dan niet) regeringsvorming. Dus in mijn ogen zijn beide subfora een beetje synoniem op het moment en eens er een nieuwe regering is dan vervalt het verkiezingsforum sowieso.

Dus ergens begrijp ik wel dat vele topics over de regeringsvorming op zijn minst dubbel staan.

Het kan geen kwaad dat Politiek binnenland niet dagelijks overstroomd wordt met nieuwe threads. De andere subfora zijn gelijkwaardig me dunkt.

tronca 30 augustus 2007 00:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 2889336)
ik heb het gevoel dat het openen van nieuwe topics die al bestaan (of die toch héél gelijkaardig zijn) stilaan een forumsport wordt.

het kan zooo moeilijk toch niet zijn om even te kijken of een topic al bestaat? Dat je er soms naastkijkt - ok, maar ik heb het gevoel dat het aantal "dubbeltopics" zo wat gestegen is in vergelijking met vroeger?


En al die topics over de regeringsonderhandelingen, kunnen die zo niet in 1 subforum komen? Nu staan die verspreid over communautaire discussies, politiek binnenland, en verkiezingen (en misschien elders ook nog). Niet dat ik me wil moeien, maar als ge nu 'verkiezingen 2007' verandert in 'verkiezingen 2007 en regeringsonderhandelingen', kunnen die dan nie allemaal naar daar gesluisd worden?

Zoals gezegd horen threads over de regeringsonderhandelingen in het verkiezingsforum.

U heeft gelijk dat dubbele posts storend zijn. Blijkbaar zijn sommige forummers te lui om even te kijken of er reeds een gelijkaardig topic bestaat of willen ze graag een topic op hun eigen naam hebben. U kan dubbelthreads steeds melden via het rode driehoekje. Ik zal hier een tijdje strenger op toezien om het probleem terug te dringen.

Rudy 30 augustus 2007 08:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 2889336)
ik heb het gevoel dat het openen van nieuwe topics die al bestaan (of die toch héél gelijkaardig zijn) stilaan een forumsport wordt.

het kan zooo moeilijk toch niet zijn om even te kijken of een topic al bestaat? Dat je er soms naastkijkt - ok, maar ik heb het gevoel dat het aantal "dubbeltopics" zo wat gestegen is in vergelijking met vroeger?


En al die topics over de regeringsonderhandelingen, kunnen die zo niet in 1 subforum komen? Nu staan die verspreid over communautaire discussies, politiek binnenland, en verkiezingen (en misschien elders ook nog). Niet dat ik me wil moeien, maar als ge nu 'verkiezingen 2007' verandert in 'verkiezingen 2007 en regeringsonderhandelingen', kunnen die dan nie allemaal naar daar gesluisd worden?

Mee eens.

In all rubrieken, dus ook "maatschappelijke discussies", "vreemdelingenbeleid" of "religies en levensbeschouwingen" zijn er steeds terugkerende thema's: onderwijs, racisme, hoofddoeken, ....

Meer subfora zou een oplossing kunnen bieden.

Anna List 30 augustus 2007 08:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2889439)
En waar dient communautaire dan nog voor? Ik bedoel, deze verkiezingen en de bijhorende onderhandelingen zijn toch duidelijk communautair getint?

mee eens (hoewel ik m nooit van jou zou verwahct hebben)

in België is alles communautair ... dus idd subforum communautair schrappen ... het is een slechte indeling die een vertekend beeld creëert in binnenlandse

Nynorsk 30 augustus 2007 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 2891046)
Mee eens.

In all rubrieken, dus ook "maatschappelijke discussies", "vreemdelingenbeleid" of "religies en levensbeschouwingen" zijn er steeds terugkerende thema's: onderwijs, racisme, hoofddoeken, ....

Meer subfora zou een oplossing kunnen bieden.

ja, NOG meer subfora :-D.
Voor elk onderwerp dat je maar kunt bedenken ééntje.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be