Los bericht bekijken
Oud 6 oktober 2006, 17:09   #83
vulpes
Gouverneur
 
Geregistreerd: 29 juni 2006
Berichten: 1.268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lenca Bekijk bericht
Volgens mij is het VB NIET tegen vreemdelingen die zich volledig hebben aangepast en onze wetten respecteren.

Dit is een fabeltje van de pc

Volgens mij is het vb niet voor alles blank. Dat was hitler.

Stel je voor ik adopteer een kindje uit Afrika , en dat groeit hier op. Word die gediscrimineert door het vb ? Nee dat denk ik niet.

Zijn vb racisten ? Nee dat denk ik niet. Maar ze willen geen knuffelbeleid tegeneover vreemdelingen die alles nemen maar niets geven.

Als ik verkeerd ben, overtuig me dan met degelijke argumenten.


Waarom ik me baseer zijn mijn eigen ervaringen,wat ik lees en hoor en hoe mensen zich gedragen... PC heeft daar niets mee te maken, alleen een kritische ingesteldheid.



Een mandataris van het VB stelt zich humaan op ten aanzien van uitgeprocedeerde vluchtelingen die door het ineffeciënt werken van de asielprocedure/beleid al zeer lang in Vlaanderen zijn en zich al al hebben geïntegreerd. Wat heeft de partij gedaan? die mens openlijk gesteund? dat herinner ik me althans niet...



Een topic wordt op het forum geopend waar het gaat over het aantal vreemde namen op een lijst en de opmerking dat er maar één lijst is waar dat niet het geval is.. http://forum.politics.be/showthread.php?t=60238



Er is een multicultureel evenement en wat is de houding van het lokale vb? alleszins niet constructief..



Daarnaast leg ik ook al eens mijn oor te luisteren in het algemeen.. of ik lees wat rond op fora etc..



Ik heb het dus niet over het officiële discours..
vulpes is offline