![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een aantal kandidaten van verkiezingslijsten in Antwerpen, at random gekozen:
SPA-Spirit: Talhaoui Fauzaya, Turan Güler, Bachar Karim, Saber Arfan, Relecom Miranka, El Taghdouini Ouardia, Ugurlu Sener, Akbas Fatma, Slassi Youssef. CD&V/N-VA: Lanjri Nahima, Top Ergün, Boujdaine Saida, El Arbi Adil , Akmaz Sahin, Mdaouchi Saüd. VLD: El Mzairh Hicham, Hamade-Lahssini Hanane, El-Ajjouri Abdeslam, Liu Guojin. Groen!: Almaci Meyrem, SAIDI Morad , Harat Tahira, Bendelladj Malika, Erdogdu Serkan, Bali Fatima. Allen succes toegewenst. ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Engels is uw sterkste kant niet hé
|
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik mis een partij, maar ik kan er ni opkomen. Kan iemand me helpen ?
|
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Trouwens, gezien ge de allochtonen viseert, Miranka Relecom hoort daar niet thuis.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() de PVDA zeker, Spetznaz.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat is nu in feite je punt? dat er dermate veel vreemdelingen zodanig zijn geïntegreerd in onze samenleving dat ze meedoen met verkiezingen? ok, ben er mee akkoord.
|
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ANTWERPEN BEWUST ?
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NEE?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Antwerpen bewust:
Sidi Habibi Mohammed 0 Bendjedai Nadia 0 Van der Borght Myriam 0 Islam Rafiqul 0 AASSMI Abdeloifik 0 Kandoussi Rachida 0 Gabbany Saïda 0 Tazi Samir 0 Lahssini Ramdam 0 Yachou Samira 0 Gorrens Aziz 0 Begum Sultana 0 Aljarablen Abe Del Meneaw 0 Moumouh Samyra 0 Khalil Ibrahim 0 Yachou Sallam 0 Ahammed Romi 0 Hossain ATM 0 Mejaate Rachilde 0 El Kebdani Amir 0 Weet iemand voor wat die hier juist staan?
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#16 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 20 september 2006 om 18:43. |
||
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#20 |
Gouverneur
|
![]() Komaan.. 't is toch niet omdat je een vreemde naam hebt dat je per definitie onbekwaam, ongeschikt, extremistisch of zo bent..
Ik vind dat werkelijk denigrerend,.. Hoe kan men enerzijds oproepen tot integratie en tegelijk iemand per definitie uitsluiten? Ik vind dat eigenlijk hypocriet.. waarom dan niet direct: alle vreemdelingen buiten, zonder het te verpakken onder de noemer "integatie".. Of heb ik het verkeerd begrepen? in dat geval bij deze reeds mijn excuses.. |
![]() |