Los bericht bekijken
Oud 29 april 2016, 16:23   #4
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Ik vraag niet om een ban, de topics zijn afgesloten wegens copy paste zonder bron.
Dus post ik opnieuw en zet de bron en de datum van verschijnen erbij.Het is hier toch het thema vakbonden dus post ik zaken over de vakbonden in België en hoop op reacties.
Dat is alles.
Nee, het is niet alles.
Het is hier geen nieuwssite of een orgaan voor vakbondspropaganda!. Het louter kopieeren van artikels is verboden ZONDER OOK EEN AANZET TOT DISCUSSIE TOE TE VOEGEN.

Auteursrecht / Citaatrecht

Citaat:
Het is toegestaan om teksten van anderen over te nemen op het forum. Hierbij dient u echter het auteursrecht te respecteren. Bovendien moet het steeds gaan om een discussie-element. Het forum is geen nieuwssite. Daarom gelden de volgende richtlijnen:

krantenberichten overnemen mag niet tenzij door het plaatsen van een verwijzing naar het oorspronkelijke artikel en het toevoegen van een aanzet tot discussie.
opiniestukken en aanverwanten mogen worden overgenomen aangezien deze een mening bevatten mits toestemming van de auteur(s), anders mag alleen een verwijzing naar het artikel worden geplaatst.
berichten van om het even welk medium mogen niet worden gekopieerd naar dit forum tenzij mits uitdrukkelijke toestemming van de auteur(s).
Forumreglement

Laatst gewijzigd door Wapper : 29 april 2016 om 16:25.
Wapper is offline