Los bericht bekijken
Oud 23 februari 2006, 09:57   #83
PelgrimForever
Europees Commissaris
 
PelgrimForever's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Berichten: 7.200
Stuur een bericht via MSN naar PelgrimForever
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thai Bekijk bericht
Ja!

Ik werd aangevallen door een marokaan, maar ik ben geen doorsnee laffe linkse, dus ik sloeg terug. Uiteraard een hele bende makakken op mijn dak, dus heb ik ze bekogeld met een molotov coctail.
De rechter kon uiteraard niet ontkennen dat ik handelde uit wettige zelfverdiging, maar als vuile linkse moest hij me toch iets flikken, dus werd ik opgenomen voor 4 dagen onderzoek in een psychiatrisch centrum.

kortom, ik heb een officieel document waaruit blijkt dat ik geen psychose, geen neurose, laat staan een manie zou hebben ...

en jij ?

stel dat we in het jaar 1939 zijn en ik executeer Hitler ... Ga je me dat kwalijk nemen of ben ik dan opeens Europese volksheld nr 1?

Ik stel voor dat we een volkmilitie oprichten en extreem links executeren, zoniet gaan we overlopen worden door die moslims.

Na 9/11 werd artikel 5 van NATO aanvaard. We zijn officieel in staat van oorlog. Landverraders zullen geëxecuteerd worden.

Indien je deze repliek net iets te straf vind ...

stel, je komt thuis en iemand is uw vrouw aan het verkrachten ... ga je dan volle bak in de aanval of zeg je :"sorry, schat, ik ben tegen geweld"

ik ga volle bak in de aanval !!! in theorie ben ik ook tegen geweld, maar we zijn aangevallen ... onze samenleving word verkracht.

we hebben zo lang geprobeerd om het probleem op te lossen door te geven en te geven, maar de criminaliteit blijft stijgen, de dreiging is reëel.

Ik hou niet van oorlog, maar zij zijn begonnen. Ik slaag terug !

Ik durf zelfs verder te gaan. indien je geen lid word van mijn militie. dan ben je de vijand. Zo stom zijn nu eenmaal de regels van oorlog.

Nogmaals, ik ben deze oorlog niet begonnen, maar ik ga ze wel winnen.
Raar he,
de gemiddelde vlaming verdenk ik er niet van met een kant en klare molotovcoctail rond te lopen op straat.

Moest ik moeten oordelen over uw gedrag zou het niet zo mild zijn geweest,
een en ander was met voorbedachte rade, daar is geen ontkennen aan.
__________________
Pelgrim
[post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post]
Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door.
Thai bedreigt mij fysiek
Vlaams belangers dwepen met Hitler
PelgrimForever is offline