Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 oktober 2023, 16:43   #21
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 59.135
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Als ik iets wil zeggen doe ik dat wel zelf hoor Patrick. Daar moet je niet zelf een verhaal aan breien.





Jammer genoeg hebben we die al, en ze peilen momenteel zelfs op 23%




Israel heeft zeer zeker ook een extreem-rechts intern probleem : hun pijpekrullen partij, en politici zoals Ben Gvir of Smotricht e.a.

En Netanyahu is zo dom geweest om ze in zijn regering op te nemen in plaats van ze in een cordon sanitaire te duwen.




Nee.



Volkomen alleen en volkomen geïsoleerd, dat zijn ze.



Totaal fout...

Israël heeft geen 'positief racisme' (iets wat niet bestaat trouwens) maar verdedigt gewoon het eigen land tegenover terroristen. Iets wat elke staat in heel de wereld doet en perfect normaal is.

Ik zou het bijzonder graag hebben moesten ze hun eigen lokaal extreem-rechts probleem ook politiek oplossen. Ze kunnen daarvoor beter eens een werkbezoek brengen aan het Vlaams parlement zodat ze een gedetailleerde uitleg kunnen krijgen hoe je effectief extreem-rechts kunt cordoniseren. Geen geweld, geen Blokkers in kampen steken enz. Gewoon een politieke schutkring.





We zijn en blijven standvastig.
Ik dacht dat het onderwerp van deze draad de afschaffing...is.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2023, 16:53   #22
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Als ik iets wil zeggen doe ik dat wel zelf hoor Patrick. Daar moet je niet zelf een verhaal aan breien.
Wel, ik herformuleerde wat je schreef. Je stelde dat de niet-stemmers niet aan goed racisme doen, enkel de blokkers doen dat.

Goed racisme = zich verzetten tegen extreem rechts wat bij ons de moslims zijn.

Citaat:
Jammer genoeg hebben we die al, en ze peilen momenteel zelfs op 23%
Nee, nee, extreem rechts dat zijn mensen met een kopvod of een boernoes. Die zijn nog niet met 23% zou ik hopen.

Citaat:
Israel heeft zeer zeker ook een extreem-rechts intern probleem : hun pijpekrullen partij, en politici zoals Ben Gvir of Smotricht e.a.
Niet te vergelijken met de extreem rechtsen die wij hier binnen laten dobberen he.

Citaat:
Ik zou het bijzonder graag hebben moesten ze hun eigen lokaal extreem-rechts probleem ook politiek oplossen. Ze kunnen daarvoor beter eens een werkbezoek brengen aan het Vlaams parlement zodat ze een gedetailleerde uitleg kunnen krijgen hoe je effectief extreem-rechts kunt cordoniseren. Geen geweld, geen Blokkers in kampen steken enz. Gewoon een politieke schutkring.
In het Vlaams parlement voeren de extreem rechtsen het hoge woord, er zijn er zelfs die daar rondlopen met een kopvod.

Nog eens: extreem rechts = moslim. Andere extreem rechtsen zijn er niet bij ons.

Laatst gewijzigd door patrickve : 13 oktober 2023 om 16:53.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2023, 16:53   #23
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Ik dacht dat het onderwerp van deze draad de afschaffing...is.

Je hebt gelijk...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2023, 16:55   #24
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Israël heeft geen 'positief racisme' (iets wat niet bestaat trouwens)
Toch wel: zich verzetten tegen extreem rechts (islam dus) is positief, maar bij ons hebben jullie dat "racisme" genoemd.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2023, 16:55   #25
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Ik dacht dat het onderwerp van deze draad de afschaffing...is.
Daar gaat het ook over: de vraag is in welke mate zoiets mensen ontmoedigt om voor goed racisme te stemmen.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2023, 16:56   #26
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Wel, ik herformuleerde wat je schreef. Je stelde dat de niet-stemmers niet aan goed racisme doen, enkel de blokkers doen dat.

Goed racisme = zich verzetten tegen extreem rechts wat bij ons de moslims zijn.



Nee, nee, extreem rechts dat zijn mensen met een kopvod of een boernoes. Die zijn nog niet met 23% zou ik hopen.



Niet te vergelijken met de extreem rechtsen die wij hier binnen laten dobberen he.



In het Vlaams parlement voeren de extreem rechtsen het hoge woord, er zijn er zelfs die daar rondlopen met een kopvod.

Nog eens: extreem rechts = moslim. Andere extreem rechtsen zijn er niet bij ons.
Kijk Patrick, je mag die quatsch nog 100 x herhalen van mijn part, maar verwacht niet dat ik in die zever meestap.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2023, 17:04   #27
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Kijk Patrick, je mag die quatsch nog 100 x herhalen van mijn part, maar verwacht niet dat ik in die zever meestap.
Dat begrijp ik. Jij gaat nu al gans uw leven een strijd leveren tegen "extreem rechts" en ge zou plots beseffen dat ge een collaborateur zijt met echt extreem rechts, die de weerstand gans die tijd stokken in de wielen wilde steken.
Dan overleeft ge geen blik in de spiegel meer he, uw enige optie is in uw eigen droomwereldje blijven te zitten want uw gedrag in de echte wereld is te vreselijk om toe te geven: gans de tijd echt extreem rechts gepamperd hebben als een rasechte collaborateur, en de weerstand daartegen voor het vuil van de aarde versleten hebben. Leeft daarmee, met zo een ontnuchterend besef.

Het eigenaardige is dat als ge het over Israel en de Palestijnen hebt, de waas voor uw ogen wel verdwijnt, en inziet dat de Palestijnen gewoon rabbiate antisemieten zijn die enkel maar de nazi doctrine wilden verderzetten sinds 1947, maar als ge het dan over hetzelfde volk dat hier rondloopt hebt, dan komt die waas terug, en ziet ge het plots niet meer.

De voortzetting van de nazi doctrine op antisemitisch vlak, de rabiate totalitaire cultuur, en de gloeiende haat ten aanzien van ons, en alles wat wij uitmaken, dat is gewoon de eigenheid van een moslim. Dat is wat veruit het dichtste komt bij wat men extreem rechts dient te noemen.

Zij die zich nu al decennia verzetten tegen het doen vollopen van ons land met zulke extreem rechtsen, en alle wetgeving die op maat is gesneden zodat die extreem rechtsen hier onaantastbaar zijn, die maakt gij al gans de tijd uit voor kakkerlakken, racisten en dergelijke meer.

Ondertussen is het zelfs letterlijk wettelijk "racisme" om enige afkeer te uiten ten aanzien van dat rabbiaat extreem rechts gedachtengoed en het volk dat dat naar hier brengt. Zo een racisme, dat is waar er veel te weinig van is he.

Laatst gewijzigd door patrickve : 13 oktober 2023 om 17:08.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2023, 19:51   #28
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat begrijp ik.
Nee, en daar loopt het al vast. Dat doe je niet. Je doet alsof en schrijft gewoon je eigen verhaaltje. Dat mag natuurlijk, maar doe dat dan in eigen naam en plak het niet aan anderen vast.


Citaat:
Jij gaat nu al gans uw leven een strijd leveren tegen "extreem rechts" en ge zou plots beseffen dat ge een collaborateur zijt met echt extreem rechts, die de weerstand gans die tijd stokken in de wielen wilde steken.
Die hypothese bestaat enkel in jouw verhaaltje, niet in enige realiteit die mij betreft.

Projecteren is echt wel een hobby voor jou hee Patrick ?


Citaat:
Dan overleeft ge geen blik in de spiegel meer he, uw enige optie is in uw eigen droomwereldje blijven te zitten want uw gedrag in de echte wereld is te vreselijk om toe te geven: gans de tijd echt extreem rechts gepamperd hebben als een rasechte collaborateur, en de weerstand daartegen voor het vuil van de aarde versleten hebben. Leeft daarmee, met zo een ontnuchterend besef.
Ik zit gewoon te gniffelen met jouw verhaal dat IK me zou moeten aangesproken voelen in jouw rare scenario's.


Citaat:
Het eigenaardige is dat als ge het over Israel en de Palestijnen hebt, de waas voor uw ogen wel verdwijnt, en inziet dat de Palestijnen gewoon rabbiate antisemieten zijn die enkel maar de nazi doctrine wilden verderzetten sinds 1947, maar als ge het dan over hetzelfde volk dat hier rondloopt hebt, dan komt die waas terug, en ziet ge het plots niet meer.
Bullshit tot in de vierde macht. Terroristen zoals Hamas en Islamic Jihad zijn de vijand en moeten vernietigd worden. Dit heeft geen kloten van de Schoof te maken met extreem-rechtse fantasietjes van jou.

Een groep terroristen die de macht grepen in buurland Gaza vallen hun buren Israël aan en vermoorden 1.300 burgers. Dat is het gegeven.

Die terroristen moeten dus geëxtermineerd worden.


Citaat:
De voortzetting van de nazi doctrine op antisemitisch vlak, de rabiate totalitaire cultuur, en de gloeiende haat ten aanzien van ons, en alles wat wij uitmaken, dat is gewoon de eigenheid van een moslim. Dat is wat veruit het dichtste komt bij wat men extreem rechts dient te noemen.


Citaat:
Zij die zich nu al decennia verzetten tegen het doen vollopen van ons land met zulke extreem rechtsen, en alle wetgeving die op maat is gesneden zodat die extreem rechtsen hier onaantastbaar zijn, die maakt gij al gans de tijd uit voor kakkerlakken, racisten en dergelijke meer.
Als de premisse fout is, is geen juiste conclusie mogelijk.
De door jou geviseerde moslims zijn helemaal niet 'extreem-rechts'. Waarom zitten je (situationele) bondgenoten van het Blok hier anders 365 dagen per jaar te beweren dat Groen een makakkenknuffelende moslimpartij is ? Dat die hun voornaamste kiespubliek zijn ?

Citaat:
Ondertussen is het zelfs letterlijk wettelijk "racisme" om enige afkeer te uiten ten aanzien van dat rabbiaat extreem rechts gedachtengoed en het volk dat dat naar hier brengt. Zo een racisme, dat is waar er veel te weinig van is he.
Tja, de strafwet heeft weinig interesse in jouw delusionele perceptie van wat realiteit of fictie is hee Patrick.


Probeer het anders eens uit : zoek eens de door jou geponeerde notie van 'goed racisme' in de bestaande wetgeving.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 13 oktober 2023 om 19:52.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2023, 05:53   #29
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Bullshit tot in de vierde macht. Terroristen zoals Hamas en Islamic Jihad zijn de vijand en moeten vernietigd worden. Dit heeft geen kloten van de Schoof te maken met extreem-rechtse fantasietjes van jou.
Het gaat dan ook niet over Hamas en dergelijke. Dat zijn gewoon wat zuiverder concretiseringen van het algemene moslim denken, en die groeperingen hebben een grote sympathie bij de gemiddelde moslim, omdat die groeperingen gewoon incarneren waar het moslim gedachtengoed in de grond voor staat. En het zijn allemaal rabbiate antisemieten.
Natuurlijk is uw natte gematigde moslim een klein beetje beinvloed soms door onze mietjescultuur, en is er soms ook iets in die moslim die 10 seconden wat "weerzin" opwekt als er weer stapels doden en zo liggen, maar dat is een neveneffect. In de grond weet die mens dat het goed was.

Moslims voldoen aan alle echte criteria om extreem rechts genoemd te worden: ze hangen een uiterst conservatieve religieuze "kaloten" doctrine aan, ze zien ons als hun vijanden en/of prooien omdat we niet tot hun orde behoren, op "ethisch" vlak zijn ze ongelofelijk achterlijk, ze hebben een gigantisch moslim-superioriteitsidee, alles wat niet islam is, is slecht, ze gedragen zich in het algemeen storend omdat ze voor iets anders dan de aanhangers van hun ideeen niet het minste beetje respect kunnen opbrengen, en ze zijn extreem vijandig tegenover eigen "afvalligen". Ze eisen voor zichzelf absolute aanhang aan idiote doctrine regeltjes en hebben een ganse uniformensymboliek met kopvod en dergelijke. Ze zaaien dood en verderf waar ze en masse zijn.

Hoeveel extreem rechtser moet het worden ?

Laatst gewijzigd door patrickve : 14 oktober 2023 om 06:02.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2023, 05:55   #30
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Probeer het anders eens uit : zoek eens de door jou geponeerde notie van 'goed racisme' in de bestaande wetgeving.
Niet opnieuw he. De bestaande wetgeving is ondertussen de incarnering van het kwaad geworden. Dat is geen bron van ethisch denken. Omdat de bestaande wetgeving ongeveer al 40 jaar of langer ingevuld wordt door knuffelaars van extreem rechts.

Ik zou zeggen: zoek eens een door jou geponeerde notie van "homo rechten" in de Iraanse wetgeving. Dan weten we meteen of homo rechten een juiste zaak is.

Laatst gewijzigd door patrickve : 14 oktober 2023 om 05:56.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2023, 06:07   #31
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Die hypothese bestaat enkel in jouw verhaaltje, niet in enige realiteit die mij betreft.
Dat zegt iedereen die niet met de werkelijkheid geconfronteerd wil worden he.

"de hypothese dat moslims eigenlijk extreem rechtsen zijn bestaat enkel in jouw verhaaltje, niet in enige realiteit wat mij betreft".

Terwijl het zo groot is als een huis.

- ethisch conservatief op het middeleeuwse af: check
- rabbiate antisemieten: check
- eigen superioriteitsgedachte: check
- onverdraagzaamheid ten aanzien van een afwijking van hun eenmakende dogmatische gedachtengoed: check
- het willen tonen via vestimentaire en/of lichamelijke symboliek van hun apartheid en lidmaatschap: check
- een totalitair denken dat als het aan de macht is, een dictatuur installeert rond dat eenheidsdenken: check in alle islamitische republieken
- grote vijandigheid ten aanzien van eigen afvalligen: check

Hoe extreem rechtser moet het nog worden ?

Maar 'die hypothese' is volgens jou niet iets dat de omheiningen van mijn verhaaltje verlaat'.

Laatst gewijzigd door patrickve : 14 oktober 2023 om 06:08.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2023, 20:32   #32
De Prof
Minister-President
 
De Prof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: De Jommekesclub
Berichten: 4.180
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dit is ook een zeer interessant resultaat van de studie :




Dus de niet-stemmers zijn net zoals de Blokkers vooral ongeschoolden, en niet-werkenden,
Ik krijg hier een "deja vu" gevoel bij.

Vorige eeuw vond men ook dat vrouwen beter niet stemden, dat arme mensen ook best geen stem hadden. En ongeschoolde waren eveneens uitschot in een parlementaire werking.

Terwijl men er nu prat op gaat de het parlement de spiegel van de maatschappij moet zijn.

Gaan we de klok terugdraaien Panda?
De Prof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2023, 20:54   #33
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht
Ik krijg hier een "deja vu" gevoel bij.

Vorige eeuw vond men ook dat vrouwen beter niet stemden, dat arme mensen ook best geen stem hadden. En ongeschoolde waren eveneens uitschot in een parlementaire werking.

Terwijl men er nu prat op gaat de het parlement de spiegel van de maatschappij moet zijn.

Gaan we de klok terugdraaien Panda?
de spiegel van de maatschappij moet zijn.?
Oei, klein foutje, ik verbeter:
de spiegel van mijn maatschappij moet zijn.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2023, 04:43   #34
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Als de premisse fout is, is geen juiste conclusie mogelijk.
De door jou geviseerde moslims zijn helemaal niet 'extreem-rechts'. Waarom zitten je (situationele) bondgenoten van het Blok hier anders 365 dagen per jaar te beweren dat Groen een makakkenknuffelende moslimpartij is ? Dat die hun voornaamste kiespubliek zijn ?
De door mij geviseerde moslims zijn wel degelijk extreem rechts ten aanzien van ongeveer alle criteria die men kan bedenken om in het algemeen "extreem rechts" te definieren.

- het zijn allemaal rabbiate antisemieten. Natuurlijk zijn er die daar voortvarender in zijn dan andere, maar tussen uw gemiddelde moslim vandaag, en uw gemiddelde nazi van 90 jaar geleden is er op antisemitisch vlak waarschijnlijk een groter effect bij de moslim vandaag dan de nazi van 90 jaar geleden.

- ze zijn op ethisch vlak ongelofelijk conservatief. Veruit de meeste moslims hebben bijvoorbeeld een diepe walging van homo's. Ze moeten niet weten van "vrouwen vrijheden", die moeten een kopvod aandoen, en het is normaal om vrouwen die niet gehoorzaam zijn en geen voldoening geven, af te rossen. Vergeleken met wat jij estreem rechtse conservatieve kaloten noemt, zijn die laatsten libertairen in vergelijking met uw gemiddelde moslim.

- ze hebben hun eigen groepssymboliek, hun "hakenkruisen" die ze overal willen etaleren, met vestimentaire en alimentaire codes die ze ostentatief willen tonen. Ze maken duidelijk dat ze een apart, superieur, volk zijn dat boven het ongedierte staat. Ze doen dat met kopvodden, met baarden, ... en ze worden kwaadaardig als je ergens een plek wil waar zulke symboliek niet mag (zoals op school).

- in de grond voelen de meeste moslims ergens een grote vreugde en tevredenheid als elders, moslims een gelukt wapenfeit doorvoeren, of het nu met vliegtuigen in een torengebouw vliegen is, mensen neermaaien in een spektakelzaal in Parijs, een luchthaven opblazen, Joden in Israel afmaken of weet ik veel: als moordende moslims ergens weer lukken in hun daden, dan juichen alle moslims ter wereld stilletjes.

- ze hebben een diepe fundamentele minachting voor alles wat geen moslim is, en dragen een fundamentele haat uit ten aanzien van ons. Wat minder dan ten aanzien van de absolute baarlijke duivel, de Joden, maar toch, wij zijn in hun ogen objectieve Untermenschen. Ze hebben niet het minste respect voor ons leven en ons bestaan, behalve dan als dat in dienst is van hun eigen grootsheid.

- ze hebben hun eigen ideologie, de islam, die totalitair moet opgevat worden als enig zaligmakend en waarvan elke afvalligheid verafschuwd wordt.

- ze houden geregeld eens een vernietigingstocht doorheen steden en dorpen waar scholen, bibliotheken en alles wat niet hun stempel draagt, en aan onze cultuur doet denken, in brand gestoken wordt.

Ik begrijp trouwens niet waarom uw argument dat Groen een makakkenpartij is, zou impliceren dat ze niet extreem rechts zijn. Groen hangt een totalitair gedachtengoed aan. Groen is zelf nog niet extreem rechts, maar knuffelt extreem rechts als een vorm van Molotov-von Ribbentrop duivelspact he.

Laatst gewijzigd door patrickve : 15 oktober 2023 om 04:44.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2023, 09:41   #35
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.591
Standaard

Er zijn nog politieke peilingen geweest die er heel flink naast zaten.

Ik denk dat daar geen zinnig woord over gezegd kan worden; en een eventuele peiling zal volggens mij zeer uitgebreid moeten zijn ... bla bla ...

Ik zal de uitslagen die binnensijpelen op xx oktober aandachtig volgen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2023, 09:44   #36
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 59.135
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Er zijn nog politieke peilingen geweest die er heel flink naast zaten.

Ik denk dat daar geen zinnig woord over gezegd kan worden; en een eventuele peiling zal volggens mij zeer uitgebreid moeten zijn ... bla bla ...

Ik zal de uitslagen die binnensijpelen op xx oktober aandachtig volgen.
OK : zeer uitgebreid en dan nog...
Dat geeft alleen een STREKKING aan.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2023, 11:45   #37
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.938
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Laat dat foert-volkje maar voort stemmen op hun Blok partij, kiezen gaat over parlementaire vertegenwoordiging. Dat zou ook zo zijn moest er een partij 'FOERT' opkomen met als enig programmapunt dat zij geen kloten gaan uitvoeren in het parlement en enkel hun wedde opstrijken. Als die verkozen raken, moeten zij net zoals de anderen hun zitje kunnen innemen.
Wiens standpunt deel je hiermee, panda?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pandareusTerwijl het gros van de immigratie van de laatste 25 jaar [B
niks met asiel te maken heeft maar alles met volgmigratie, de huwelijkstrein vanuit Marokko, Tunesië, Turkije e.a. Dat en 'gezinshereniging' zorgde voor de volumes. [/b]

Men moet volgmigratie volledig onmogelijk maken. Dat is de enige strukturele maatregel die resultaat kan opleveren. Een volledige stop op import bruiden en import bruidegommen (die commerce is even groot...)

De illusie dat 'men moet kunnen trouwen met wie men wil, en dat die persoon dus maar automatisch Belg kan worden' en een verblijfstitel moet krijgen moet op de schop.

Wil je trouwen met een Koreaanse ? Ga dan naar Korea hee.
Wil je trouwen met een Marokkaanse ? idem, ga naar Marokko.

Die matrimoniale importkanalen moeten volledig stopgezet worden.

Als bv de Blokker Sam Van Rooy zin heeft in een Iraanse schone bouillotte, dan moet hij die niet importeren maar naar Iran uitwijken.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=466

Ik herhaal mijn vraag: Moet Evenepoel naar Marokko verhuizen?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2023, 11:48   #38
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.938
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
OK : zeer uitgebreid en dan nog...
Dat geeft alleen een STREKKING aan.
Dat klopt.
Het is géén strekking dat het Vlaams Belang in de regel meer stemmen haalt bij de verkiezingen dan in de peilingen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2023, 11:50   #39
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht

Nog eens: extreem rechts = moslim. Andere extreem rechtsen zijn er niet bij ons.
Jawel. Er zijn naast de moslims nog reactionairen in dit land. De klimaatconsuminderaars van Extinction Rebellion en Groen!
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2023, 11:53   #40
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.938
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Er zijn nog politieke peilingen geweest die er heel flink naast zaten.

Ik denk dat daar geen zinnig woord over gezegd kan worden; en een eventuele peiling zal volggens mij zeer uitgebreid moeten zijn ... bla bla ...

Ik zal de uitslagen die binnensijpelen op xx oktober aandachtig volgen.
Vergeet de zeer uitgebreide peilingen maar.
ALLE "grote" peilingen worden gehouden bij evenveel 1000 Walen (De Belgische minderheid)als 1000 Vlamingen (De Belgische meerderheid) en 600 Brusselaars.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be