Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

 
 
Discussietools
Oud 16 mei 2006, 00:03   #21
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest Bekijk bericht
Ik vraag me af wat daar progressief aan is?
De meeste godsdiensten zijn ook niet echt opgezet met bovengenoemde en toch krijgen ze de meeste heil bij de progressieven?
Trouwens, ik ben daar ook niet persé tegen.. ben ik nu een slechte rechtse dan?
Oeps, hier zit op dat vlak dan nog een "slechte" rechtse. Geef het op, want sommigen snappen echt niet dat tegen multicul zijn niet meteen betekend dat je een racist bent.

On topic: ja, er bestaan schietgames en ik ken er beoefenaars van. Het het zelf ook al eens gespeeld. (en beken eerlijk dat ik er niets van bak) Wat ik wel gek vind is dat men daar ook twee maten en twee gewichten in heeft. Als je terroristen of Duitsers mag neerknallen, vindt je het zo in de winkelrekken, maar het spelletje "Etnical Cleansing" mag niet. Ik ken het persoonlijk ook alleen van naam en heb het nog niet gespeeld, maar ik snap niet wat het verschil is tussen schieten en schieten. Misschien lijkt het me nuttiger om virtuele allochtonen op een schermpje af te knallen, dan echte mensen. Het is maar een suggestie om echte racisten op een verantwoorde manier zoet te houden, want ik geloof niet dat je die met wetten van gedacht kan doen veranderen.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline  
Oud 16 mei 2006, 00:13   #22
Gorefest
Minister
 
Gorefest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Locatie: % VLAANDEREN! %
Berichten: 3.093
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Oeps, hier zit op dat vlak dan nog een "slechte" rechtse. Geef het op, want sommigen snappen echt niet dat tegen multicul zijn niet meteen betekend dat je een racist bent.

On topic: ja, er bestaan schietgames en ik ken er beoefenaars van. Het het zelf ook al eens gespeeld. (en beken eerlijk dat ik er niets van bak) Wat ik wel gek vind is dat men daar ook twee maten en twee gewichten in heeft. Als je terroristen of Duitsers mag neerknallen, vindt je het zo in de winkelrekken, maar het spelletje "Etnical Cleansing" mag niet. Ik ken het persoonlijk ook alleen van naam en heb het nog niet gespeeld, maar ik snap niet wat het verschil is tussen schieten en schieten. Misschien lijkt het me nuttiger om virtuele allochtonen op een schermpje af te knallen, dan echte mensen. Het is maar een suggestie om echte racisten op een verantwoorde manier zoet te houden, want ik geloof niet dat je die met wetten van gedacht kan doen veranderen.
Of nog straffer vind ik dat men de revisionisten verwijt dat ze de geschiedenis herschrijven en dat dit absoluut niet kan op door middel van een wet; maar tegelijkertijd laat men wel doelbewust allerhande vlaggetjes en swastikaatjes weg uit oorloggames. Dat is toch ook een vorm van de geschiedenis herschrijven?
(Alleen maar omdat men anders voor Diutsland een aparte versie moet uitbrengen).
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-
Gorefest is offline  
Oud 16 mei 2006, 00:41   #23
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest Bekijk bericht
Of nog straffer vind ik dat men de revisionisten verwijt dat ze de geschiedenis herschrijven en dat dit absoluut niet kan op door middel van een wet; maar tegelijkertijd laat men wel doelbewust allerhande vlaggetjes en swastikaatjes weg uit oorloggames. Dat is toch ook een vorm van de geschiedenis herschrijven?
(Alleen maar omdat men anders voor Diutsland een aparte versie moet uitbrengen).
Tja, als men de wet er op na slaat ... komt men tot rare conclusies. Zo verknoeit men de historisch correcte waarheid.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline  
Oud 16 mei 2006, 00:44   #24
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Oeps, hier zit op dat vlak dan nog een "slechte" rechtse. Geef het op, want sommigen snappen echt niet dat tegen multicul zijn niet meteen betekend dat je een racist bent.

On topic: ja, er bestaan schietgames en ik ken er beoefenaars van. Het het zelf ook al eens gespeeld. (en beken eerlijk dat ik er niets van bak)
Ik sla een spelletje COD2 nooit af
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be