Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 november 2007, 16:44   #1
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Ardennees's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: aan lager wal
Berichten: 13.520
Standaard "Ik dank mijn status aan racisme"

dat is zowat hetgeen Wouter Vanbellinghen intussen kan beginnen zeggen, nu hij ook al uitgenodigd is in het programma de Pappenheimers, Vanbellinghen zal er naast mensen als Koen Wauters, Lynn Wesenbeeck en Caroline Gennez zitten.

Eerder al was hij te gast in het grote RTBF-debat over België, en ook kreeg hij een plaats op de nationale SPIRIT-lijst.

Wat is nu de voornaamste verdienste van Vanbellinghen? Hij is het slachtoffer van racisme (een zaak die trouwens zeer vreemd blijft, aangezien de drie racistische koppels nooit werden gevonden - 'uitgegomd' in het register, zoals het heet).

Ik moet de inflanders-fields site gelijk gaan geven dat we op den duur mogen spreken van een racisme-industrie. Deheer Vanbellingen is zo langzaam aan heel zijn carrière aan het uitbouwen op zijn (vermeende) slachtofferschap en de media werken hier duchtig aan mee door hem overal uit te nodigen. 't Is duidelijk dat hij in al deze programma's nooit zou gevraagd worden indien de zaak met de trouwkoppels niet was voorgevallen.
__________________
Citaat:
Ivan DeVadder in "De keien vd Wetstraat"14/09/07: vindt u zichzelf 1 van de keien van de Wetstraat?
-Louis Tobback: goh, dat is niet aan mij om dat uit te maken
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2007, 16:46   #2
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
dat is zowat hetgeen Wouter Vanbellinghen intussen kan beginnen zeggen, nu hij ook al uitgenodigd is in het programma de Pappenheimers, Vanbellinghen zal er naast mensen als Koen Wauters, Lynn Wesenbeeck en Caroline Gennez zitten.

Eerder al was hij te gast in het grote RTBF-debat over België, en ook kreeg hij een plaats op de nationale SPIRIT-lijst.

Wat is nu de voornaamste verdienste van Vanbellinghen? Hij is het slachtoffer van racisme (een zaak die trouwens zeer vreemd blijft, aangezien de drie racistische koppels nooit werden gevonden - 'uitgegomd' in het register, zoals het heet).

Ik moet de inflanders-fields site gelijk gaan geven dat we op den duur mogen spreken van een racisme-industrie. Deheer Vanbellingen is zo langzaam aan heel zijn carrière aan het uitbouwen op zijn (vermeende) slachtofferschap en de media werken hier duchtig aan mee door hem overal uit te nodigen. 't Is duidelijk dat hij in al deze programma's nooit zou gevraagd worden indien de zaak met de trouwkoppels niet was voorgevallen.
Is hij ondertussen al geen voorzitter van één en ander?
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2007, 16:47   #3
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

En als hij zijn status dankte aan de strijd tegen het racisme, zou dat dan niet verdiend zijn?
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be