Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
|
Discussietools |
29 november 2014, 11:59 | #81 | |
Super Moderator
|
Citaat:
U las inderdaad te vlug of verkeerd. Onmiddellijke verbanning In sommige gevallen zal de moderatie onmiddellijk overgaan tot een ban. Dit is onder andere het geval in onderstaande situaties: dubbelnicks die gebruikt worden om een ban te omzeilen Pontifex |
|
2 december 2014, 10:47 | #82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Herlees eens wat je hebt geschreven: "dubbelnicks om een ban te omzeilen". Een dubbelnick wordt niet enkel gebruikt om een ban te omzeilen. En dat weet jij ook wel. Het fenomeen dubbelnick wordt gebruikt om puberale onderons-spelletjes te spelen op een forum. De forumleden die zoeken naar een meerwaarde zijn zich daar van bewust, net zoals goeie moderatoren zoals jij. Doe er zelf iets aan, in plaats van zich te beroepen op de forumleden. |
|
6 december 2014, 10:12 | #83 |
Parlementsvoorzitter
|
Ik zat zo een beetje te denken...
Waarom gebruiken ze schuilnamen ? Is dat niet te verbieden ? Zijn de schuilnamen/dubbelnicks niet terug te vinden naar vergelijkbare valse adressen en of ip ? Waarom gebruiken ze niet hun echte naam ? 1 account per persoon is toch voldoende ? Meerdere accounts voor 1 persoon is eigenlijk onaanvaardbaar ! |
6 december 2014, 10:24 | #84 | |
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Iemand met 2 account heeft al plots een dubbele inspiratie nodig voor zijn nieuwe berichten om met beide accounts een secretaris-generaal te kunnen worden. Of je kunt natuurlijk eindeloos trollen bij de K&K... Knipoogje naar demper... |
|
6 december 2014, 10:33 | #85 | |
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
'tzal maar waar zijn dat iemand op korte tijd sinds het ontstaan van dit forum zoveel postings doet om zogenaamd te laten weten dat bij die het respect het hoogst haalbare is ! Eigenlijk heel laf en dan de schijn hoog houden dat je meer kennis bezit dan iemand met expertise veel meer kan ontkrachten, vervolgens vluchten en dergelijke. Jouw onderschrift doet hier echter geen afbreuk aan, dat stelt heel goed vast dat je hiermee je eigen betrouwbaarheid niet op het spel zet. Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 6 december 2014 om 10:34. |
|
6 december 2014, 11:15 | #86 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik vind het altijd opvallend dat een topic zoals deze over Dubbelnicks of over banmeldingen overspoeld worden door (relatieve) nieuwelingen...
|
6 december 2014, 11:33 | #87 |
Parlementsvoorzitter
|
|
6 december 2014, 23:38 | #88 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
7 december 2014, 07:54 | #89 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Jij hebt evenveel boter op het hoofd. In jouw persoonlijke vendetta tegen politieke tegenstander System heb jij enkel het spel iets subtieler gespeeld. Meer niet. Resultaat? Na een escalatie werd System uiteindelijk gebannen, jij werd ongemoeid gelaten. Vrij zielige bedoening.
7 december 2014, 07:57 | #90 | |
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Dat kan een grensgeval zijn |
|
8 december 2014, 17:14 | #91 |
Secretaris-Generaal VN
|
je geeft dus toe
Laatst gewijzigd door Rudy : 8 december 2014 om 17:15. |
8 december 2014, 17:21 | #92 |
Eur. Commissievoorzitter
|
9 december 2014, 14:11 | #93 |
Secretaris-Generaal VN
|
Het feit dat het gros van de conversaties hier op dit forum een redelijk debiel verloop kennen is naar mijn mening hoofdzakelijk te wijten aan de manier van modereren.
Ik hoop dat dat nog mag gezegd worden , zonder dat je daar strafpunten voor krijgt. |
10 december 2014, 02:11 | #94 | |
Super Moderator
|
Citaat:
Beste, Voor wat u hier zegt, krijgt u absoluut geen strafpunten, meer zelfs ik moet u voor 100% gelijk geven. De moderatie knipt geen teksten of bant geen deelnemers op inhoudelijke criteria. We proberen enkel de vorm ietwat fatsoenlijk te houden. Met de content bemoeien we ons niet. Wanneer we zouden knippen en bannen op inhoudelijk niveau, dan garandeer ik u dat er hier nog weinig nieuws zou te lezen vallen, en dat er hier nog maar heel weinig deelnemers zouden overschieten. Maar zoals gezegd: we laten de inhoud van de conversaties zoveel mogelijk, liefst zelfs uitsluitend door de deelnemers bepalen. Als dat tegenvalt, dan weet u nu aan wie het écht ligt, en waarom... Pontifex. |
|
10 december 2014, 10:02 | #95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat niet iedereen verbaal begaafd is , of misschien weinig te vertellen heeft is op zich niet zo erg. Er zijn hier ook tal van leden welke NOOIT aan een discussie deelnemen en hier enkel aanwezig zijn om anderen wat jennen in de hoop op een reactie waarop strafpunten staan . Krachtens uw eigen forumreglement kan u dan wel degelijk ingrijpen en dat gebeurt niet. |
|
10 december 2014, 21:19 | #96 | |
Super Moderator
|
Citaat:
U verwijst naar trollen, als ik het goed begrijp. En ook op die opmerking kan ik u niet tegen spreken. Een zekere mate van uitlokking is niet slecht om de discussie op gang te krijgen, maar als uitlokking enkel dient om anderen de mond te snoeren, dan is het forumvervuiling, en die is onmiskenbaar aanwezig. Op dit moment hou ik me vrij intensief bezig met het buiten houden van onverbeterlijke overtreders die met dubbelnick proberen terug te komen. Als die actie ooit vruchten begint af te werpen, dan beloof ik het trollen actiever te bestrijden. Pontifex. |
|
11 december 2014, 09:21 | #97 |
Secretaris-Generaal VN
|
Dubbelnicks niet quoten aub
|
26 december 2014, 19:38 | #98 |
Secretaris-Generaal VN
|
Men heeft geluk hier dat System niet heeft geëist van de moderatie dat,vermits hij permanent geband is, dat dan ook meteen al zijn berichten werden verwijderd. Want verdween meteen ook de meest succesvolle draad ooit op dit forum... Dan zakt deze draad (meer dan 3 miljoen keer aangeklikt) als een pudding in mekaar. (Een Nederlandse journalist getuigt.Vlaanderen en Nederland gaan niet samen).
Dat geluk heeft men hier gehad ja. Knoop dat maar goed in uw oren. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 26 december 2014 om 19:54. |
26 december 2014, 23:30 | #99 | |
Super Moderator
|
Citaat:
Vooraleer hier misverstanden over ontstaan wens ik een en ander duidelijk te stellen: -Niemand heeft hier eisen te stellen omtrent wat geplaatst wordt of omtrent wat er verwijderd wordt, en dus zeker niet de mensen die last verkopen door herhaaldelijk het forumreglement te overtreden. Vooral bannelingen gaan hier de dienst niet uitmaken, maar dat is niet echt een probleem: die kunnen hier niet meer posten. -Nieuwe dubbelnicks die dienen om een ban te omzeilen, worden uiteraard geband, en hun postings worden gewist. Dat laatste lieten we tot nu toe na wanneer het ging om een oude, (te) lang getolereerde dubbelnick. Stilaan streven we ernaar om ook dat verschijnsel in te perken, om dergelijke onverkwikkelijke gevallen in de toekomst te vermijden. Verder geef ik nog een goede raad mee: wie boter op zijn hoofd heeft, loopt best niet in de zon. Concreet vertaald naar forumgebruik: -dubbelnicks blijven best weg van mijn overlastradar. -ook andere forummisbruikers zoals trollen, flooders, en spammers kunnen zich binnenkort aan verwijdering verwachten, aangezien dat een van de volgende aandachtspunten wordt om het forum weer wat leefbaarder te krijgen en meer te modelleren naar de bedoeling waarvoor het u aangeboden wordt: volwassen, onderbouwde, beargumenteerde, politieke discussie. Pontifex. |
|
27 december 2014, 00:39 | #100 |
Super Moderator
|
Beste forumgebruikers,
Mag ik nogmaals met aandrang verzoeken om NIET te reageren op klaarblijkelijke dubbelnicks? Pontifex. |