Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: zuhal is
hier 2 5,71%
daar 2 5,71%
overal 7 20,00%
in het kolenhok van ZKH Prins laurent 24 68,57%
Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 augustus 2017, 10:39   #541
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. maar ik ben al thuis .. sebiet ga ik in de potten roeren .. u daarentegen draait er rond .. het mooie gehucht Vlaanderen heeft een vlagske, net zoals de mooie natie België een drapeauke heeft, het vendel dat het mooie maar verder onbestaande land Koerdië voert is mij onbekend, doch de sterrekes vlag in kwestie behoort een vereniginkske toe dat mij en talloze anderen wel degelijk bekend is .. voor een kus van de juffrouw : weet u welk jolig vriendenclubke fier met het groene banier in het midden van de foto wappert ?
Beste Erdogan-aanhanger, hou op met jouw eindeloos drammend gezever. Ik heb hier mijn standpunt duidelijk naar voor gebracht. Dat standpunt bevalt jou niet, het zij zo. I rest my case...
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2017, 10:49   #542
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. parbleu .. hoe zijn die in deze discussie verzeild geraakt .. probeert u ons van de kern van de zaak af te leiden ? zijnde : waar houdt mevrouw de Belgische staatssecretaresse voor Armoedebestrijding, Gelijke Kansen, Personen met een beperking, Grootstedenbeleid en Wetenschapsbeleid zich op nu het land haar nodig heeft? tip : zij werd onlangs gespot in het repetitiekot van de PKK, een bij velen - quercus niet te na gesproken - bekend groeptje ..
De kern van de zaak is dat de aanwezigheid bij een evenement nog niet betekend dat men 100% achter de ideeën van de organisatoren van dat evenement staat.

Het feit dat Jonathan Holslag het voorwoord van een boek van Van Grieken schrijft, maakt van hem nog geen VB-er.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2017, 11:12   #543
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
...

De Jos legt in het videooke uit... dat de armoede (federaal én Vlaams) erop vooruit gaat.

Dat is niet meer dan normaal:

er zijn hier niet voldoende moslims die voor de pensioenen gaan kunnen zorgen.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2017, 11:39   #544
Sywen
Minister-President
 
Sywen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 5.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
De kern van de zaak is dat de aanwezigheid bij een evenement nog niet betekend dat men 100% achter de ideeën van de organisatoren van dat evenement staat.
Behalve bij prins Laurent?
__________________
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2017, 11:46   #545
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Inderdaad, deze Koerdische gedraagt zich wel even anders dan veel van de (authentieke, niet-Koerdische) Turken die hier reeds twee en drie generaties in dit land wonen en de Belgische nationaliteit hebben verkregen. Die gedragen zich in de eerste plaats als Turken en de belangen van het land Turkije en zijn politieke machthebbers krijgen in hun visie voorrang op alles wat nieuw land België betreft. Voor hen is het "Turkije first".
Stel dat je extreem rechts Vlaming bent, en je wil bijvoorbeeld in Nederland meer Vlaamse rechten ingeburgerd krijgen, met als doel ooit het land over te nemen, kan je dan best op GroenLinks stemmen, die dat zeker allemaal zien zitten om Nederland op te geven aan Vlaanderen, of beter op een assertieve PVV, die zich ertegen zal verzetten?

Het is dus doodnormaal dat alle Turken die hier in belgië links stemmen, extreem-rechtse Erdogan ballenlikkers zijn, puur metaforisch uiteraard, want Erdogan heeft geen ballen maar eerder een soort afgelebberde uitgedroogde hondenfoef.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2017, 12:05   #546
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.294
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ha ja, net zoals de Vlaamse vlag niet de vlag is van het Vlaamse volk maar van het "flaminganten-bewegingske". Ga je nog lang blijven zeveren jongen? Go home!
De vlaamse vlag is inderdaad van het vlaamse volk. Niks bewegingske.

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2017, 12:21   #547
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Iemand die niet onafhankelijk kan handelen, zoals een vader, zoon of broer is afhankelijk en daardoor niet gelijk. In de islam is er altijd wel een man waarmee een vrouw rekening dient te houden, of het nu haar vader, echtgenoot of broer is.
Ja, ik wil geen ongelovige Zuhal Demir's grootbrengen, als het dat is wat je bedoelt. Dan liever helemaal geen kinderen. En jij bent zeker een gefaalde ouder met je homokinderen.
En ja, veel moslims vinden Demir helemaal geen mooie vrouw maar een op hol geslagen teef. Straks krijgt ze nog een kogel door haar travestiekop.
Lieve schat, je wordt wat zielig...vrouwen kunnen onafhankelijk handelen, en niet Allah maar burgers bepalen hun rechten.
Of Zuhal ongelovig zou zijn, welk belang heeft dit?
Dat je nergens ook maar enige kennis van hebt wordt problematisch, de seksuele orientatie van je kinderen, schat, hangt niet af van je ouderschap, omdat je seksuele orientatie aangeboren is, de mate waarin ze daarmee gelukkig kunnen worden wel.
Ik voel langzamerhand echt met je mee, hoe overleef je zonder enige algemene ontwikkeling?
Wat " veel moslims vinden" is ook niet belangrijk, maar uw opmerking over die kogel dan weer wel...bedreigt u hier een politica omdat ze niet beantwoordt aan uw religieuze waanzin?

Laatst gewijzigd door alice : 7 augustus 2017 om 12:23.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2017, 13:13   #548
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
Behalve bij prins Laurent?
.. behalve bij ZKH Prins Laurent ? bestaat daar dan twijfel over ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2017, 13:15   #549
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
De kern van de zaak is dat de aanwezigheid bij een evenement nog niet betekend dat men 100% achter de ideeën van de organisatoren van dat evenement staat.

Het feit dat Jonathan Holslag het voorwoord van een boek van Van Grieken schrijft, maakt van hem nog geen VB-er.
.. ik hou het haast niet voor mogelijk : u hebt eens te meer volkomen gelijk .. kent u Johan Sauwens, een ervaringsdeskundige dienaangaande heb ik van horen zeggen ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2017, 13:23   #550
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
Behalve bij prins Laurent?
Wie beweert dat?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2017, 13:26   #551
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. ik hou het haast niet voor mogelijk : u hebt eens te meer volkomen gelijk .. kent u Johan Sauwens, een ervaringsdeskundige dienaangaande heb ik van horen zeggen ..
Ik ken zijn verhaal ja.

Maar kom, laten we het eenvoudiger houden: Is Jonathan Holslag en VB-er wegens het feit dat hij het voorwoord heeft geschreven voor een boek van de partijvoorzitter van het VB?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2017, 13:49   #552
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.960
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Ik ken zijn verhaal ja.

Maar kom, laten we het eenvoudiger houden: Is Jonathan Holslag en VB-er wegens het feit dat hij het voorwoord heeft geschreven voor een boek van de partijvoorzitter van het VB?
Ik denk dat J. Holslag nu bij Zuhal Demir zit Turkse koffie te slurpen.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2017, 13:57   #553
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Beste Erdogan-aanhanger, hou op met jouw eindeloos drammend gezever. Ik heb hier mijn standpunt duidelijk naar voor gebracht. Dat standpunt bevalt jou niet, het zij zo. I rest my case...
.. toe quercus ga nu niet pruilen .. u weet dat ik een beleefde en geduldige pipo ben .. sta me toe dat ik het in alle vriendelijke beleefdheid bij u verder in ram .. laat ik vooraf een dotje spuug aanbrengen .. zo ben ik : lubricatief, vriendelijk en hoffelijk, desalniettemin veroordeeld om als pipo rond te zwerven .. tot nu toe heeft u hier geen standpunt naar voren gebracht .. tenware het meninkje dat in zijn volledige integraliteit geheel en al van kop tot teen voor u gekwoot wordt hierna .. u meent - niet geheel onterecht overigens - dat men zich politiek gedragen moet zoals verwacht (ik zette uw bewoording wat vetjes aan - hoeft u niet al te lang te zoeken) .. hoewel vaag lijkt mij dit correct zoniet zelfs welvoegelijk maar vooral labbekakkerig .. dus vraag ik u aansluitend mijn lieve quercus : hoe wordt een Belgisch secretaresse voor Armoedebestrijding, Gelijke Kansen, Personen met een beperking, Grootstedenbeleid en Wetenschapsbeleid verondersteld zich te comporteren ? ik zou het niet weten .. ik vermoed - doch dat is mijn lubricatieve kantje - dat een Belgische staatssecretaresse best niet aangetroffen wordt in de knusse boomhut van stouterdjes die elders ter wereld zwaaien met rare vlagskes en aftandse PK zeven en veertigers (of zijn het AKs, ik zweer het : al afkortingen toch) .. Joost mag het weten, hopelijk heeft Joost het protocolair handboekske voor secretaresses gelezen .. mijn lieve quercus laat ik nog wat verder rammen (ik doe er nog toefje spuug op - zo rekt voor ons tweetjes het genot wat langer) .. omdat een pipo vermoedt dat Belgische staatsecretaresses zich bij voorkeur niet ophouden in het gezelschap voorgemelde ruigerdjes, maakt dat van die pipo nog geen Erdogan aanhanger .. quercus schat : je maakt hiermee een denkfoutje .. kan gebeuren, maar laat los vint .. laat ik een allerlaatste dotje dik draderig spuug aanbrengen alvorens nog wat dieper te rammen .. u rust uw kees, zegt u .. had u dan een kees, quercus ? kom kom quercus : u had hoogstens een moment .. koester het ..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Zevert niet. Iemand die uitwijkt naar een ander land wordt geacht zich aan te passen aan hun nieuwe thuisland. Dan hoor je niet te betogen en relletjes uit lokken omtrent de binnenlandse politiek in het oude land. Vlamingen die zijn uitgeweken naar Canada, naar de USA, naar Australië doen dat ook niet i.v.m. de Vlaamse of de Belgische politiek. Dan ben je Canadees, Amerikaan of Australiër geworden en inzake politiek gedraag je jezelf zoals van jou verwacht wordt. En dezelfde houding mogen wij van hier ingeweken Turken, Marokkanen enz. verwachten. Zo eenvoudig is dat.



** bon .. maar waar is ze ? het land verzinkt in het fipronil moeras .. draineren !
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 7 augustus 2017 om 14:19.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2017, 14:12   #554
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
De kern van de zaak is dat de aanwezigheid bij een evenement nog niet betekend dat men 100% achter de ideeën van de organisatoren van dat evenement staat.

Het feit dat Jonathan Holslag het voorwoord van een boek van Van Grieken schrijft, maakt van hem nog geen VB-er.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. ik hou het haast niet voor mogelijk : u hebt eens te meer volkomen gelijk .. kent u Johan Sauwens, een ervaringsdeskundige dienaangaande heb ik van horen zeggen ..
Ik ken zijn verhaal ja.

Maar kom, laten we het eenvoudiger houden: Is Jonathan Holslag en VB-er wegens het feit dat hij het voorwoord heeft geschreven voor een boek van de partijvoorzitter van het VB?
.. had ik u dan al niet geantwoord ? u had sloten van gelijk daarstraks, wees gerust : ook nu nog .. moet u van mij een handgesigneerd reçuutje ?
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 7 augustus 2017 om 14:21.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2017, 19:29   #555
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.062
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. ik hou het haast niet voor mogelijk : u hebt eens te meer volkomen gelijk .. kent u Johan Sauwens, een ervaringsdeskundige dienaangaande heb ik van horen zeggen ..
Leg het eens uit.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2017, 19:53   #556
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Leg het eens uit.
.. in respons op "De kern van de zaak is dat de aanwezigheid bij een evenement nog niet betekend dat men 100% achter de ideeën van de organisatoren van dat evenement staat" .. het valt aan te nemen dat toenmalig minister Johan Sauwens niet achter de ideeën van het jolige kaartersclubke van het Sint Maartensfond stond .. Johan liet desondanks weten een "inschattingsfout" gemaakt te hebben en bolde het af (wijl het Horst Wessel lied neuriënd wordt in de apocrieve geschriften beweerd) .. in 2001 toen identiteit nog een kaart was, meneer, wel in dienen tijd wisten zelfs de zwartzakken waar ze best niet gefotografeerd werden ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 7 augustus 2017 om 19:57.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2017, 20:45   #557
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

De Turkse Belgen zijn alvast blij van haar verlost te zijn.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 7 augustus 2017 om 20:48.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2017, 07:33   #558
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.062
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. in respons op "De kern van de zaak is dat de aanwezigheid bij een evenement nog niet betekend dat men 100% achter de ideeën van de organisatoren van dat evenement staat" .. het valt aan te nemen dat toenmalig minister Johan Sauwens niet achter de ideeën van het jolige kaartersclubke van het Sint Maartensfond stond .. Johan liet desondanks weten een "inschattingsfout" gemaakt te hebben en bolde het af (wijl het Horst Wessel lied neuriënd wordt in de apocrieve geschriften beweerd) .. in 2001 toen identiteit nog een kaart was, meneer, wel in dienen tijd wisten zelfs de zwartzakken waar ze best niet gefotografeerd werden ..
Hij werd gejost door BA, ken uw geschiedenis jongen.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2017, 07:34   #559
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.062
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
De Turkse Belgen zijn alvast blij van haar verlost te zijn.
Is Zuhal dan verdwenen?
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2017, 08:20   #560
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
De Turkse Belgen zijn alvast blij van haar verlost te zijn.
Dat pleit dan helemaal niet voor de Turkse Belgen... In tegendeel zelf... Ik sta meer en meer wantrouwig tegenover dat extreem rechts uitschot...
Ik zou heel blij zijn als we zouden stoppen met hen nog Belgen te noemen; want, alhoewel ik mij ook geen Belg voel, vormen ze een enorme smet op onze Westerse samenleving...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be