Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 juli 2005, 19:44   #61
Gertj3
Minister
 
Gertj3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.474
Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
Zelfs de vonnissen van de rechtbanken waarin hij telkens werd terug gefloten deerden hem niet.
Tja nu zou je ineens wel onder de indruk zijn van de recht bank nochtans heeft uw partijtje vlaams belang veel kritiek op het belgisch gerecht
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2005, 19:45   #62
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.039
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PelgrimForever
De begroting is hier aan de orde ?

Wie poot hier een tabel neer met:

Totale jaarinkomsten (pak 2004)
De inkomsten (btw, taxen, boetes, ...)
De geplande uitgaven in iedere sector (met een paar lijntjes uitleg)

Dan weten we tenminste al eens waarover we spreken.
Wat maakt het uit?
Het resultaat zal in alle geval pijn doen.
Veel pijn.
Hopelijk blijft deze regering lang genoeg overeind opdat het volk de rekening van het veel belovende paarse sprookje nog op zijn bord krijgt.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2005, 19:46   #63
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.039
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
Tja nu zou je ineens wel onder de indruk zijn van de recht bank nochtans heeft uw partijtje vlaams belang veel kritiek op het belgisch gerecht
Uiteraard.
De ene veroordeelde betaalt namelijk enorme boetes terwijl de andere vrijuit gaat.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2005, 19:46   #64
cashflow
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Berichten: 1.616
Standaard

Hoeveel van die mannen hebben effectief achter de tralies gezeten?
cashflow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2005, 19:48   #65
PelgrimForever
Europees Commissaris
 
PelgrimForever's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Berichten: 7.200
Stuur een bericht via MSN naar PelgrimForever
Standaard

Dus gewoon verder blijven kakken zonder te weten waarover ?
__________________
Pelgrim
[post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post]
Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door.
Thai bedreigt mij fysiek
Vlaams belangers dwepen met Hitler
PelgrimForever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2005, 19:49   #66
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.039
Standaard

Citaat:
Niet één SP-leider zal binnenkant gevangenis zien...

Volgens Le Soir "strekken de strenge straffen in de Agusta-Dassault-affaire de Belgische democratie tot eer". Volgens De Morgen bewijzen de vonnissen dat we in een "democratische rechtsstaat" leven. Heeft het gerecht zich voor een keer boven de klassen verheven?

Het Hof van Cassatie heeft de twaalf beklaagden in de corruptiezaak Agusta-Dassault veroordeeld. De zwaarste straffen waren voor de SP'er Willy Claes (drie jaar met uitstel) en voor de PS'ers Guy Spitaels en Guy Coëme (twee jaar voorwaardelijk). Alle drie zijn ze ook voor vijf jaar gedeeltelijk ontzet uit hun burgerlijke en politieke rechten: zij mogen geen openbaar ambt meer uit oefenen. Met de nodige pathos gewagen sommige commentatoren dan ook van een 'politieke doodstraf' voor Claes (60 jaar) en Spitaels.

SLECHTS VOORWAARDELIJKE STRAFFEN VOOR 160 MILJOEN SMEERGELD

Volgens de pers herstelt het vonnis van Cassatie het zwaar geschokte vertrouwen in het gerecht. Alle Belgen zijn gelijk voor de wet, zo lijkt het. Maar bij een opiniepeiling van La Dernière Heure vindt meer dan de helft dat de beschuldigden effectieve gevangenisstraffen hadden moeten krijgen. In deze zaak ging het om 160 miljoen frank bewezen smeergeld. Toch vielen slechts slechts voorwaardelijke straffen. Dat staat in contrast met de zware effectieve straffen die gewone mensen oplopen voor veel kleinere vergrijpen. Zo veroordeelde een rechter in Dendermonde in 1997 een werkloze die voor een gehandicapt kind één sportschoen gestolen had tot een jaar effectieve celstraf.
Neen, de omgekochten van SP en PS komen bijzonder goed weg. In eerste instantie was er nogal misbaar over de 111 miljoen smeergeld die de SP'ers Claes, Delanghe, Mangé en Wallyn moeten terugbetalen en de 49 miljoen1 die de PS'ers moeten ophoesten. Maar zowel de SP als de PS zullen, behalve voor Wallyn, die bedragen zelf betalen.

ALLESBEHALVE TOT DE BEDELSTAF VEROORDEELD

Van rampenscenario's, waarbij sommigen Claes al verplicht zagen zijn villa van 17 miljoen te verkopen, is er dus niets aan. Natuurlijk zal de arme man het met ietsje minder moeten doen dan de 560.000 frank netto per maand (plus voordelen allerhande) die hij als Navo-baas verdiende. Maar net als Spitaels blijft hij er met een pensioen van parlementslid (150.000 fr. per maand) behoorlijk warmpjes inzitten. En, "welk pensioen hij heeft gekregen van de Navo en welke vertrekpremie, blijft in een dichte nevel".
Ex-SP-penningmeester Mangé kreeg al lang een job als consultant voor luchthavens, eerst in Zaventem - aan 32.000 frank per dag!- en vervolgens in Maleisië. Ook aan de nieuwe loopbaan van Coëme wordt volop gewerkt. Johan Delanghe, de ex-kabinetschef van Claes en nu de hoogste ambtenaar van de Vlaamse Gemeenschap, probeert zijn afzetting af te wenden door, zoals andere veroordeelden, beroep in te stellen bij het Europees Hof voor de Rechten van de Mens.
De straffen zijn voorwaardelijk en relatief licht. Maar het klassenkarakter van dit proces kwam nog meer tot uiting in het vervolgingsbeleid. Het Hof van Cassatie heeft de huidige leiding van de SP en de PS steeds buiten schot gehouden. Het onderzoek had nochtans duidelijk de betrokkenheid aangetoond van TOBBACK, VAN MIERT, VANDENBROUCKE, BUSQUIN EN PHILIPPE MOUREAUX. Zij moesten niet verschijnen. Van Tobback was zelfs bekend dat hij de SP tien miljoen liet betalen aan dure Zwitserse advocaten om de opheffing van het bankgeheim op SP-rekeningen te verhinderen. Dat is een misdrijf en heet belemmering van de rechtsgang.

HUIDIGE LEIDERS VAN SP EN PS ONTSPRINGEN DE DANS...
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2005, 19:50   #67
cashflow
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Berichten: 1.616
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PelgrimForever
Dus gewoon verder blijven kakken zonder te weten waarover ?
ik weet waarover. De gratis opleiding economie waar u naar hengelt zult u echter elders moeten zoeken.
cashflow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2005, 19:50   #68
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.039
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PelgrimForever
Dus gewoon verder blijven kakken zonder te weten waarover ?
Kakken zonder te weten waarover???
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2005, 19:52   #69
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.039
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cashflow
ik weet waarover. De gratis opleiding economie waar u naar hengelt zult u echter elders moeten zoeken.
Hij zal wel slim genoeg zijn om wat hij wil zelf ergens op te zoeken, zeker?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2005, 20:25   #70
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
is daar iets verkeerd aan?
Het geld dat ge te veel hebt betaald brengt wel 2 jaar geen rente op.
Ik heb lever dat mijn baas mj te weinig afhoud, en dat ik dat kan laten staan , brengt 2 jaar rente op. dus ja, slim en slim is 2 slimmen he!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2005, 21:29   #71
PelgrimForever
Europees Commissaris
 
PelgrimForever's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Berichten: 7.200
Stuur een bericht via MSN naar PelgrimForever
Standaard

Nu ja,
ik wou maar even horen hoeveel naar waar ging
en wat er zo fout aan was.

Iedereen maar jammeren,
maar niemand weet precies hoe het zit ...
__________________
Pelgrim
[post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post]
Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door.
Thai bedreigt mij fysiek
Vlaams belangers dwepen met Hitler
PelgrimForever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2005, 21:59   #72
cashflow
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Berichten: 1.616
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PelgrimForever
Nu ja,
ik wou maar even horen hoeveel naar waar ging
en wat er zo fout aan was.

Iedereen maar jammeren,
maar niemand weet precies hoe het zit ...
Als gij op straat overvallen wordt en uw portefeuille moet leegmaken, is het dan ok als het naar een goed doel gaat? (hypotetisch)

btw je moet uw eigen domheid niet op de "mensen" projecteren, ik heb zo'n vermoeden dat er niet meer nodig is dan gezond verstand. Indien niet alles is openbaar onder paars, toch? Waar zeikt ge dan over?
cashflow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2005, 22:02   #73
cashflow
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Berichten: 1.616
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Het geld dat ge te veel hebt betaald brengt wel 2 jaar geen rente op.
Ik heb lever dat mijn baas mj te weinig afhoud, en dat ik dat kan laten staan , brengt 2 jaar rente op. dus ja, slim en slim is 2 slimmen he!
hoe? Ik wou morgen aan mijn baas voorstellen dat hij zoveel zou aftrekken zodat ik maandlijks moet bijbetalen. Kwestie van volgend jaar meer te mogen aftrekken en Johan, Stief, Guy's sprookjes kan bevestigen, nl dat ik meer terugbetaald krijdg dan vorig jaar. En binnenkort komt Sinterklaas ook nog eens, we leven echt waar in het beste landje ter wereld, het aards paradijs. Echtenentechtig. Geweldig! Mijn baas houdt meer af dan vorig jaar! geweldig. Super. ! I feel so great.!
cashflow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2005, 23:05   #74
PelgrimForever
Europees Commissaris
 
PelgrimForever's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Berichten: 7.200
Stuur een bericht via MSN naar PelgrimForever
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cashflow
Als gij op straat overvallen wordt en uw portefeuille moet leegmaken, is het dan ok als het naar een goed doel gaat? (hypotetisch)

btw je moet uw eigen domheid niet op de "mensen" projecteren, ik heb zo'n vermoeden dat er niet meer nodig is dan gezond verstand. Indien niet alles is openbaar onder paars, toch? Waar zeikt ge dan over?
Cashflow, je ziet me echt doodgraag he !

De vraag is cijfers over de begroting.

Ik weet niet of je overvallen bent of mij dat toewenst,
er ooit enig trauma aan hebt overgehouden of zelf actief bent in deze "bedrijfstak"
kan allemaal wel zijn, maar het is niet relevant in deze discussie.

Dus de vraag is eerder aan de mensen die inhoudelijk reageren gesteld,
echt niet aan u cash, don't worry.
__________________
Pelgrim
[post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post]
Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door.
Thai bedreigt mij fysiek
Vlaams belangers dwepen met Hitler
PelgrimForever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2005, 23:06   #75
PelgrimForever
Europees Commissaris
 
PelgrimForever's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Berichten: 7.200
Stuur een bericht via MSN naar PelgrimForever
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cashflow
hoe? Ik wou morgen aan mijn baas voorstellen dat hij zoveel zou aftrekken zodat ik maandlijks moet bijbetalen. Kwestie van volgend jaar meer te mogen aftrekken en Johan, Stief, Guy's sprookjes kan bevestigen, nl dat ik meer terugbetaald krijdg dan vorig jaar. En binnenkort komt Sinterklaas ook nog eens, we leven echt waar in het beste landje ter wereld, het aards paradijs. Echtenentechtig. Geweldig! Mijn baas houdt meer af dan vorig jaar! geweldig. Super. ! I feel so great.!
Ale, t'is bevestigd,
je hebt een zware dag achter de rug
__________________
Pelgrim
[post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post]
Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door.
Thai bedreigt mij fysiek
Vlaams belangers dwepen met Hitler
PelgrimForever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2005, 00:12   #76
Seb
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 14 november 2004
Berichten: 53
Standaard Begrotings expertise

Eigenlijk stelt PelgrimForever wel een goede vraag. Ik heb bijv. wel redelijk degelijke studies voltooid maar weet (te) weinig over boekhoudkunde, wat mijns inziens wel interessant zou zijn om op niveau te kunnen discussiëren over de Belgische begroting.

Het voorbeeld van het Belgacom pensioenfonds. Als (hypothetisch gezien) zulk een situatie zich voordoet bij een privébedrijf, wat zijn dan de boekhoudkundige regels? Komt dit bedrag in de zogenaamde 'Profit&Loss' (Ik vermoed dat de Nederlandse term 'jaarrekening' is)? En zo ja, waar (ik denk bijv. aan 'uitzonderlijke winsten/verliezen', als die al bestaat)? Kan iemand met accountancy ervaring op deze vraag beantwoorden? En hoe zit het met de balans (activa/passiva)? Heeft een overheid trouwens een balansrekening?

Tweede vraag: Zilverfonds. Kan ook hier iemand met boekhoudkundige expertise eens in mensentaal uitleggen wat dit juist inhoudt?

Mvg, Seb[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Seb on 25-07-2005 at 01:12
Reason:
--------------------------------

Eigenlijk stelt PelgrimForever wel een goede vraag. Ik heb bijv. wel redelijk degelijke studies voltooid maar weet (te) weinig over boekhoudkunde, wat mijns inziens wel interessant zou zijn om op niveau te kunnen discussiëren over de Belgische begroting.

Het voorbeeld van het Belgacom pensioenfonds. Als (hypothetisch gezien) zulk een situatie zich voordoet bij een privébedrijf, wat zijn dan de boekhoudkundige regels? Komt dit bedrag in de zogenaamde 'Profit&Loss' (Ik vermoed dat de Nederlandse term 'jaarrekening' is)? En zo ja, waar (ik denk bijv. aan 'uitzonderlijke winsten/verliezen', als die al bestaat)? Kan iemand met accountancy ervaring op deze vraag beantwoorden? En hoe zit het met de balans (activa/passiva)? Heeft een overheid trouwens een balansrekening?

Tweede vraag: Zilverfonds. Kan ook hier iemand met boekhoudkundige expertise eens in mensentaal uitleggen wat dit juist inhoudt?

Mvg, Seb[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Eigenlijk stelt PelgrimForever wel een goede vraag. Ik heb bijv. wel redelijk degelijke studies voltooid maar weet (te) weinig over boekhoudkunde, wat mijns inziens wel interessant zou zijn om op niveau te kunnen discussiëren over de Belgische begroting.

Het voorbeeld van het Belgacom pensioenfonds. Als (hypothetisch gezien) zulk een situatie zich voordoet bij een privébedrijf, wat zijn dan de boekhoudkundige regels? Komt die bedrag in de zogenaamde 'Profit&Loss' (Ik vermoed dat de Nederlandse term 'jaarrekening' is)? En zo ja, waar (ik denk bijv. aan 'uitzonderlijke winsten/verliezen', als die al bestaat)? Kan iemand met accountancy ervaring op deze vraag beantwoorden? En hoe zit het met de balans (activa/passiva)? Heeft een overheid trouwens een balansrekening?

Tweede vraag: Zilverfonds. Kan ook hier iemand met boekhoudkundige expertise eens in mensentaal uitleggen wat dit juist inhoudt?

Mvg, Seb[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Seb : 25 juli 2005 om 00:12.
Seb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2005, 03:00   #77
Internaut
Banneling
 
 
Internaut's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Locatie: VL
Berichten: 2.761
Standaard

om de sociaal economische problemen aan te pakken zullen we eerst de communautaire problemen moeten aanpakken. Hiermee is eigenlijk alles gezegd. Een even gewaagde en taboeloze aanpak maar volgens mij de verstandigste.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2005, 07:34   #78
PelgrimForever
Europees Commissaris
 
PelgrimForever's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Berichten: 7.200
Stuur een bericht via MSN naar PelgrimForever
Standaard

Naar mijn weting bestaat er geen taboe rond de communautaire problemen,
integendeel.

Een oplossing daarentegen ...
Onze huidige staatsstructuur eist een akkoord van beide partijen, nietwaar ...
Het VB lijkt nogal eens te vergeten dat zonder compromis met de Walen
er niks gebeurd.

De enige oplossing die ik momenteel zie is als er een splitsing komt,
is dat Walonië hun geld uit Europa halen die ze van ons gaan mislopen.

Daarna kunnen we verder splitsen wat we willen,
dan is het probleem (terecht) doorgeschoven naar de EU.
__________________
Pelgrim
[post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post]
Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door.
Thai bedreigt mij fysiek
Vlaams belangers dwepen met Hitler
PelgrimForever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2005, 07:59   #79
cashflow
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Berichten: 1.616
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PelgrimForever
Naar mijn weting bestaat er geen taboe rond de communautaire problemen,
integendeel.

Een oplossing daarentegen ...
Onze huidige staatsstructuur eist een akkoord van beide partijen, nietwaar ...
Het VB lijkt nogal eens te vergeten dat zonder compromis met de Walen
er niks gebeurd.

De enige oplossing die ik momenteel zie is als er een splitsing komt,
is dat Walonië hun geld uit Europa halen die ze van ons gaan mislopen.

Daarna kunnen we verder splitsen wat we willen,
dan is het probleem (terecht) doorgeschoven naar de EU.
Ja het failliet van de Belgische politici toegeven en het probleem doorschuiven naar de EU. Gij zijt zot zeker? De EU weet nu al van geen hout pijlen maken. Zijn de mannen & vrouwen die in het in de EU voor het zeggen hebben in uw geest supermannen misschien? In de realiteit zijn het gebuisden van de nationale politiek. Denk maar aan onze dikke Michel. Die zal het probleem eens gaan oplossen zeker. haha.

Waarom zou Wallonie geld uit Europa moeten halen? Hebben de Oost-Europese landen er niet meer recht op? Een beetje solidariteit gevraagd aub.
En verder ziet gij geen oplossing of compromis voor de splitsing van Belgie. Waarom verwondert mij dat niet ?

Na de verkiezingen weigeren om een regering te vormen. Zo lang als nodig. Meer is er niet nodig. In Tsjechie en Slovakije is het op die manier gegaan, 3 maandjes waren er nodig.
cashflow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2005, 08:10   #80
PelgrimForever
Europees Commissaris
 
PelgrimForever's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Berichten: 7.200
Stuur een bericht via MSN naar PelgrimForever
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cashflow
Ja het failliet van de Belgische politici toegeven en het probleem doorschuiven naar de EU. Gij zijt zot zeker? De EU weet nu al van geen hout pijlen maken. Zijn de mannen & vrouwen die in het in de EU voor het zeggen hebben in uw geest supermannen misschien? In de realiteit zijn het gebuisden van de nationale politiek. Denk maar aan onze dikke Michel. Die zal het probleem eens gaan oplossen zeker. haha.

Waarom zou Wallonie geld uit Europa moeten halen? Hebben de Oost-Europese landen er niet meer recht op? Een beetje solidariteit gevraagd aub.
En verder ziet gij geen oplossing of compromis voor de splitsing van Belgie. Waarom verwondert mij dat niet ?

Na de verkiezingen weigeren om een regering te vormen. Zo lang als nodig. Meer is er niet nodig. In Tsjechie en Slovakije is het op die manier gegaan, 3 maandjes waren er nodig.
Mja cashflow,
van jouw zijn we ondertussen al het grote intelect gewend.

Spanje, Portugal, Italië, ben je die ook vergeten ?
Hoeveel krijgen die ?
En dat net omdat ze zoals Wallonië economisch achterop lopen.

Maar kom, jij hebt er zo'n klare kijk op.
Wat zie jij zitten als compromisvoorstel voor de Walen zodat een splitsing
en een financiering van hun financiële miskleunen niet meer van ons moet komen.

Je begint zo langzamerhand als een hond razend te worden als je Pelgrim ziet staan, lees je nog wel een en ander ?
Ik ben net zo voor een splitsing en een stopzetting van de geldstroom
van Noord- naar Zuid België.

Maar je vergeet makkelijkheidshalve onze staatsstructuur.
Een oplossing Cashflow, geen gelul a.u.b.
__________________
Pelgrim
[post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post]
Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door.
Thai bedreigt mij fysiek
Vlaams belangers dwepen met Hitler
PelgrimForever is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be