Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Theo van Gogh
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Theo van Gogh Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent Theo van Gogh terecht.

 
 
Discussietools
Oud 5 november 2004, 12:29   #41
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Mimount is een [size=6]EX[/size]-moslima Eugène, maar kan dat niet met zo veel worden bevestigen. In de islamwereld worden AFVALLIGEN (om het bij de terminoligie van de 'gematigde' moslims 8) te houden) niet keurig behandeld.
Voila, dat is wat een paar postings hierboven schreef. De Vlaamse extremisten kunnen niet verdragen dat gematigde moslims iets zinnigs zeggen, want dan zijn het ofwel heimelijke leugenaars, ofwel zijn ze ex-moslim maar geven ze het niet toe.

Polspoel, ik ben echt jaloers op uw gefundeerde en objectieve argumenten. Hoe doe je het toch altijd om zo gevat uit de hoek te komen?
Jampie is offline  
Oud 5 november 2004, 12:34   #42
Spolpoel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 2.666
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Katun
Met collateral damage aan welke zijde ?
Bij voorkeur dan op het multikullie politiek personeel op 't schoon verdiep in A'pen. Dat zootje dat alles 40 jaar heeft laten aanmodderen en dus in sé medeplichtig is aan de islamitische barbarisering van onze contreien.
Spolpoel is offline  
Oud 5 november 2004, 13:01   #43
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Katun
Met collateral damage aan welke zijde ?
Doet dat ertoe wanneer de oplossing voorhanden ligt?
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline  
Oud 5 november 2004, 13:21   #44
Eugene
Gouverneur
 
Geregistreerd: 26 juli 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 1.042
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Mimount is een [size=6]EX[/size]-moslima Eugène, maar kan dat niet met zo veel worden bevestigen. In de islamwereld worden AFVALLIGEN (om het bij de terminoligie van de 'gematigde' moslims 8) te houden) niet keurig behandeld.
Bij mijn weten niet Spolspoel. Ik ben trouwens eens naar een debat over 'normen en waarden' gegaan ingericht door de SP.a. Er waren aanwezig een pastoor, een, humanist en de imam van Hoboken. Ik kan u garanderen dat het géén 10 minuten duurde of Mimount had de mond al gesnoerd van die imam, Mimount Bousakla pakte de imam zelfs op de koranteksten die zij beter kende dan de imam. Mimount neemt afstand van schijnhuwelijken en bestrijdt die ook. Spolspoel...de fundi's moeten eruit, niet de Mimounts !!!!
__________________
Hoe fanatieker men iets bestrijdt hoe meer men gaat lijken op dat wat men bestrijdt.
Eugene is offline  
Oud 5 november 2004, 13:27   #45
Eugene
Gouverneur
 
Geregistreerd: 26 juli 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 1.042
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie
Ge moet mijn woorden niet persoonlijk nemen. Ik deel uw mening.
Ik kan er alleen niet goed tegen dat als een gematigde moslim iets zegt, dat de extremistische Vlamingen dan komen vertellen dat dat allemaal schijn is naar de buitenwereld toe, en dat alle moslims dezelfde fanatiekelingen zijn. Gelukkig zijn er ook VB-ers wiens ogen opengaan.
Weet je, ik denk dat veel gematigde moslims, die eerder moslima's zijn, zelf een pure angst hebben van de eigen fundi-strekking binnen de islam en de fundi's weten dat maar al te goed. Ik blijf mij trouwens afvragen hoe het komt dat bvb Marokkaanse meisjes het op school perfect doen...en de jongens brengen er de ballen van terecht...en dan maar extremist worden door de invloeden van de fundi-imams. Daarom is en blijft mijn stelling...alle fundi's eruit, zelfs als het er 100.000 blijken te zijn, de speeltijd is definitief voorbij!!!
__________________
Hoe fanatieker men iets bestrijdt hoe meer men gaat lijken op dat wat men bestrijdt.

Laatst gewijzigd door Eugene : 5 november 2004 om 13:28.
Eugene is offline  
Oud 5 november 2004, 17:53   #46
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Hetgeen je daar schrijft is een reden temeer dat wij moeten stoppen met nog moslims ons land binnen te laten en de aanwezige moslims aanzienlijk te verminderen. Ook al vechten moslims onder elkaar, nbetekend dat dat ze hun problemen naar ons land aan het importeren zijn en dat ons land in een midden oosten oorlogszone aan het veranderen is.

U onderstreept dus zelf de noodzaak om het aandeel moslims in onze bevolking aanzienlijk af te bouwen.
Jij leest weer iets wat er niet staat. Er stond dat terrorisme moet bestreden worden, van waar die ook komt.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 5 november 2004, 17:56   #47
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eugene
Ik heb mijn onderschrift bewust gekozen want idd...ik heb géén enkele gelijkenis met fundamentalistische moordenaars die hoofdzakelijk door links worden verdedigd. Mijn onderschrift verwijst naar het feit dat ik alles wat ondemocratisch is zal bestrijden, zonder zelf ondemocratisch te zijn. Wanneer echter de fundamentalisten ons de oorlog verklaren, wat ze nu gedaan hebben, verdedig ik mijn volk, mijn geloof en mijn overtuiging tegen al diegenen die wat graag iedere westerse keel willen oversnijden. Die fundi's moeten er onherroepelijk uit zodat wij in het Westen verder kunnen met redelijke mensen die bereid zijn om met ons een echte samenleving op te bouwen. Ik snap u niet Piano...u kiest nog eerder de kant van islamietische moordenaars uit haat tegen het VB, misschien past mijn onderschrift beter bij u...dat is mogelijk!!
En ga eens te rade bij Mimount Bousakla...ook zij verwacht dat er hier moorden zullen gepleegd worden door de door u blijkbaar verdedigbare fundi's, ik vraag mij ag wat erger is...een ideologie van de dood goedpraten uit lafheid of uit ergernis tegen een bepaalde partij!!
Ik bestrijd eveneens het fundamentalisme maar niet de islam als zodanig maar wel de excessen, de terroristen onder hen. Het Zwart Blok wil elke moslim aanpakken en zal in de praktijk enkel onschuldige slachtoffers maken en het echte geboefte zal onvatbaar blijken te zijn.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)

Laatst gewijzigd door thePiano : 5 november 2004 om 17:56.
thePiano is offline  
Oud 5 november 2004, 17:57   #48
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Jouw signatuur indachtig: Hoe fanatieker men iets bestrijdt hoe meer men gaat lijken op dat wat men bestrijdt.
Perfect op jou van toepassing dus.

Heb je misschien ook nog commentaar op de boodschappen van de moordenaars van Van Gogh?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 5 november 2004, 18:06   #49
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Jij leest weer iets wat er niet staat. Er stond dat terrorisme moet bestreden worden, van waar die ook komt.
Piano, wie werd al terwille van een TERECHTE mening door degenen vermoord waar jij door geobsedeerd bent?

Of wens jij misschien alle Vlaams Blokkers hetzelfde toe als Fortuyn en Van Gogh omdat hun mening niet strookt met de jouwe?

Verdedig dan maar lekker verder wat jij altijd verdedigde maar hou er wel rekening mee dat ook jij, vroeg of laat, zélf bij de slachtoffers zult horen.

Of dacht je nu echt dat jij voldoende 'bekeerd' bent tot het politiek correct fascisme om de dodendans te ontspringen als de tijd gekomen is?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 5 november 2004, 18:37   #50
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Piano, wie werd al terwille van een TERECHTE mening door degenen vermoord waar jij door geobsedeerd bent?

Of wens jij misschien alle Vlaams Blokkers hetzelfde toe als Fortuyn en Van Gogh omdat hun mening niet strookt met de jouwe?

Verdedig dan maar lekker verder wat jij altijd verdedigde maar hou er wel rekening mee dat ook jij, vroeg of laat, zélf bij de slachtoffers zult horen.

Of dacht je nu echt dat jij voldoende 'bekeerd' bent tot het politiek correct fascisme om de dodendans te ontspringen als de tijd gekomen is?
Wat bedoel je daarmee mijn lekkere stoeipoes? Dat je me eigenhandig gaat doodknuppelen als ik niet meteen aan jouw zijde alle moslims van Vlaanderen ga discrimineren en het land uitzetten, in de hoop dat er tegelijk ook een paar terroristen tussen zitten?

Nee hoor, ik ben enkel voorstander om criminelen op te pakken en niet meedoen aan de hetze van o.m. het criminele Zwart Blok om een hele bevolkingsgroep te stigmatiseren en te vervolgen door het te doen voorkomen alsof het allemaal potentiële bandieten zijn. Als ik naar jou moet luisteren kan straks mijn buurvrouw van hiernaast, dat ouwe vrouwtje van Marokkaanse origine, meteen een kalashnikov bovenhalen. Mijn idee zal zij hooguit met haar valse tanden nog wat voor enige schade kunnen zorgen.

Kort gezegd: pak de daders en behandel het overgrote vreedzame deel van de moslimsgemeenschap in België als normale volwassen burgers met dezelfde rechten en plichten.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 5 november 2004, 18:41   #51
Katun
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 305
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Doet dat ertoe wanneer de oplossing voorhanden ligt?
Dat was Vlaamse humor zoetje...
Katun is offline  
Oud 5 november 2004, 19:24   #52
Jack Bauer
Schepen
 
Geregistreerd: 18 mei 2003
Locatie: Almere
Berichten: 408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eugene
Hopelijk zullen de Vlamingen niet achterblijven en ook hier keihard ingrijpen!!! Denk maar aan wat Mimount Bousakla deze avond in Koppen zei!!!
Mimount Bousakla is een lekker ding...........ik zou haar ook wel willen achtervolgen, alleen dan om een hele andere reden


Sorry, waar ging dit draadje ook alweer over
__________________
"This is Professor....Logan"
Jack Bauer is offline  
Oud 5 november 2004, 20:46   #53
Ibeke
Burgemeester
 
Ibeke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie
Euh, ik begrijp er niets meer van. Er is hier ergens een misverstand maar ik weet niet waar...
Ik ook niet. Leg mij misschien eens uit waarom je "shame on you" zei.
__________________
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font]
[font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font]
[font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font]
[font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font]
[font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font]
Ibeke is offline  
Oud 5 november 2004, 20:54   #54
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Nee hoor, ik ben enkel voorstander om criminelen op te pakken en niet meedoen aan de hetze van o.m. het criminele Zwart Blok om een hele bevolkingsgroep te stigmatiseren en te vervolgen door het te doen voorkomen alsof het allemaal potentiële bandieten zijn.
Klopt. Toen je na het arrest in Gent een hele bevolkingsgroep stigmatiseerde, waren het per definitie bandieten (zonder "potentiële" dus).
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 5 november 2004, 21:52   #55
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Klopt. Toen je na het arrest in Gent een hele bevolkingsgroep stigmatiseerde, waren het per definitie bandieten (zonder "potentiële" dus).
Nope, ik kan best nog het onderscheid maken tussen de criminele (mandatarissen) van het Blok en de misleide miljoen Vlamingen die op dat zooitje crimienelen stemt.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 5 november 2004, 21:56   #56
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Nope, ik kan best nog het onderscheid maken tussen de criminele (mandatarissen) van het Blok en de misleide miljoen Vlamingen die op dat zooitje crimienelen stemt.
Je laat nochtans geen kans voorbijgaan om iedereen die het niet met je eens is de Zwart Blok-en nazihoek te duwen.

Of wat doe jij hier?
Enkel de mandatarissen van Het Vlaams Blok bashen?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 5 november 2004, 22:11   #57
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Wat bedoel je daarmee mijn lekkere stoeipoes? Dat je me eigenhandig gaat doodknuppelen als ik niet meteen aan jouw zijde alle moslims van Vlaanderen ga discrimineren en het land uitzetten, in de hoop dat er tegelijk ook een paar terroristen tussen zitten?

Nee hoor, ik ben enkel voorstander om criminelen op te pakken en niet meedoen aan de hetze van o.m. het criminele Zwart Blok om een hele bevolkingsgroep te stigmatiseren en te vervolgen door het te doen voorkomen alsof het allemaal potentiële bandieten zijn. Als ik naar jou moet luisteren kan straks mijn buurvrouw van hiernaast, dat ouwe vrouwtje van Marokkaanse origine, meteen een kalashnikov bovenhalen. Mijn idee zal zij hooguit met haar valse tanden nog wat voor enige schade kunnen zorgen.

Kort gezegd: pak de daders en behandel het overgrote vreedzame deel van de moslimsgemeenschap in België als normale volwassen burgers met dezelfde rechten en plichten.
Waar heb je ooit van mij gelezen dat alle moslims buiten moeten, Piano?

Zelfs de daders werden hier 'als normale volwassenen' behandeld en kijk wat we uiteindelijk als dank krijgen,
en vooral WAARVOOR.

DAAR gaat het om Piano! Ook jij wil niks liever dan de vrijheid van meningsuiting aan banden leggen. Toch de meningen die niet stroken met de jouwe. Nét zoals de moordenaars van Van Gogh dus en die van Pim Fortuyn!

Als jij denkt dat degenen wiens mening jij vandaag deelt eeuwig de macht in handen zullen kunnen houden, dan vergis je je. De geschiedenis bewijst dat.

Eens kijken waar jij staat met jouw mening als alle wetten intussen naar jouw huidige goesting zijn aangepast maar anderen dan jouw zielsgenoten de macht hebben overgenomen.

En dat kan Het Vlaams Blok zijn maar ook de oprukkende geloofsgenoten van de moordenaars van Van Gogh.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 5 november 2004, 22:15   #58
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Nope, ik kan best nog het onderscheid maken tussen de criminele (mandatarissen) van het Blok en de misleide miljoen Vlamingen die op dat zooitje crimienelen stemt.
Eens effe kijken. Ik heb voor de gemakkelijkheid even teen en tander in vetjes gezet:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Het resultaat op 13 juni kan mij geen barst schelen. Als het Blok meer stemmen haalt, bewijst dat voor mij alleen maar dat er weer racisten zijn bijgekomen, en dat we daar de nodige conclusies moeten uittrekken.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Tjah Knuppel, je gaat je knuppel nog moeten gebruiken als je jouw geliefde Bruine Blok nog lang wilt laten leven. Wat ik nu wel leuk vind, is dat ik jou nu gewoon racist mag noemen, nu het bij wet is toegelaten. Bereid je maar al voor op mijn liefste koosnaampjes voor je.
Bron: http://forum.politics.be/showthread.php?t=12336 berichtjes 1 en 92
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 5 november 2004, 22:21   #59
Wreker
Staatssecretaris
 
Wreker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 november 2004
Berichten: 2.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke
Meen je dat?...Hmm, ik dacht dat er een koranvers zou opstaan.

Is creatiever dan ik dacht, blijkbaar. En het rijmt allemaal zo [size=3]netjes[/size].
Ja, echt een aardige jongen die Mohammed, net als de rest van zijn keurige vrienden en familie.


Kijk, dit is nu een mooi voorbeeld van wat Hirsi Ali noemt het ingebed zitten van de terroristen en fundamentalisten in de moslingemeenschap.

Eerst doen mensen als Ibeke zich poeslief voor en komen ze over als een "gematigd moslim", maar owee als ze iets tegenkomen dat hen niet zint, dan komt steeds weer die ware aard boven. Dan telt enkel nog 'Eigen Geloof en Eigen Volk Eerst'. Een goed bewijs dat er niet zoiets bestaat als een "gematigd moslim", ze zijn allemaal mekaar waard die vuillakken.


Het is duidelijk dat het racistisch gedrag van de autochtonen gewoon een reactie is op het minachtend en racistisch gedrag van moslims als Ibeke die hier niet zitten om een beter leven op te bouwen dan in hun eigen land. Ze zitten hier in de eerste plaats omdat ze onze cultuur en levenswijze willen vernietigen. Het staat hen zogezegd niet aan wat de mensen hier allemaal tegen hen zeggen, maar toch blijven ze hier maar zitten.
Wreker is offline  
Oud 5 november 2004, 22:31   #60
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Eens effe kijken. Ik heb voor de gemakkelijkheid even teen en tander in vetjes gezet
Amaai, ik dacht dat de vijand bij moslimfundi's moest gezocht worden maar Distel lijkt vooral iets met piano's te hebben. Heb je lang moeten zoeken sjoeke?

Ps: ik heb niet dat briefje geschreven dat op het lijf van Theo zat gespietst, dat was mijn buurvrouw
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be