![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [size=5]Het Vlaams Blok krijgt het deksel op de neus. Vlaanderen Houzee!
Het resultaat op 13 juni kan mij geen barst schelen. Als het Blok meer stemmen haalt, bewijst dat voor mij alleen maar dat er weer racisten zijn bijgekomen, en dat we daar de nodige conclusies moeten uittrekken. Het gaat mij tenslotte om de rechten (en plichten) van alle bevolkingsgroepen in dit land en niet enkel voor een stelletje onverdraagzame nostalgieke verzuurden die menen dat het zonlicht alleen voor hen mag schijnen. In België mag je nog altijd zeggen wat je denkt, dat is niet veranderd door dit arrest. Maar het zal nu wel iedereen duidelijk zijn dat je niet ongestraft op een georganizeerde wijze mensen mag aanzetten tot het discrimineren van anderen op basis van religie, etnische origine enz. En d�*t is het enige wat telt. Wie een strop legt voor een ander die..........[/size] ![]()
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Geen slecht idee voor als we afgerekend hebben met België. Geen slecht idee. Zullen we nooit moeten twijfelen waarom we het indertijd gedaan hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Ik moet toegeven dat ik vandaag voor het eerst sympathie had voor het Vlaams Blok. En je zal mij niet beschuldigen van liefde voor het VB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Afgezien van het feit dat ik het over de grond van de zaak eens ben: het Blok is inderdaad schuldig aan racisme, vrees ik dat dit arrest het omgekeerde effect zal hebben op 13 juni. Vele mensen gaan als reactie op het Blok stemmen. ![]() Daarbovenop komt nog eens de tijdbom Brussel-Halle-Vilvoorde.... het worden woelige tijden voor dit o zo broze Koninkrijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
En nu stop ik er voor de rest mee. Vandaag is het nochmaals bewezen hoe gevaarlijk het is om hier in België voor uw mening uit te komen. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rechtbank deed een uitspraak maar of 'de' democratie daar ook zo over denkt is eerder twijfelachtig.
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Drink maar Champagne, Piano, ik vrees dat op 13 juni de champagne voor het Blok zal zijn...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |