Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 april 2006, 17:46   #1
redwasp
Staatssecretaris
 
redwasp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 november 2005
Berichten: 2.691
Standaard oprecht dank aan een aantal niet-muslims hier

assalaam alaikum,

lieve mensen. een aantal van de hevigste tegenstanders van de islam hier hebben in hun posten regelmatig een link gelegd naar een paar extreme uitspraken op het forum http://www.ontdekislam.nl/forum/index.php. ik ben uit nieuwsgierigheid eens een kijkje gaan nemen op dat forum. het was eerlijk gezegd een openbaring. onze vrienden moeten lang op zoek gegaan zijn om de extreme uitspraken te vinden, want eigenlijk is het forum een oase van rust, vriendelijkheid, vreugde... in de woestijn van individualisme, haantjesgedrag en scheldpartijen die de internetforumwereld vaak is.

ik wil deze lieve mensen dus heel graag bedanken dat ze me dat forum hebben leren kennen. ik wil ook alle mensen die graag eens rustig en sereen over de islam willen praten ook uitnodigen om af en toe eens wat op dat forum rond te hangen. het forum is heel tolerant, alleen agressie en grofheid wordt niet getolereerd. hierbij maken ze geen onderscheid tussen de muslims en de niet-muslims. iedereen die vriendelijk is en die op een open manier wil praten, wordt vriendelijk ontvangen.

lieve basy lys, colargo en al die anderen die af en toe een link naar dat forum plaatsten. het was misschien niet jullie bedoeling om mij die cadeau te doen, toch wil ik jullie echt bedanken. allahu akbar, god is zo groot dat hij zelfs de tegenstanders van de islam er toe brengt om de islam te versterken en muslims de weg te tonen naar een bron om zich te verfrissen. ik hoop dat jullie ook af en toe eerlijk en met open geest de lieve woorden op dat forum zullen lezen, en dat die liefde jullie woede en wrok tegen de islam kan doen smelten. incha'allah.

slm,

redwasp
__________________
DENK EROM: EIGEN KARMA EERST! ALTIJD, OVERAL!

Laatst gewijzigd door redwasp : 10 april 2006 om 17:46.
redwasp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2006, 19:09   #2
Basy Lys
Minister
 
Basy Lys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 mei 2004
Locatie: Dar al-Harb
Berichten: 3.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door redwasp Bekijk bericht
... lieve basy lys, colargo en al die anderen die af en toe een link naar dat forum plaatsten. het was misschien niet jullie bedoeling om mij die cadeau te doen, toch wil ik jullie echt bedanken. allahu akbar, god is zo groot dat hij zelfs de tegenstanders van de islam er toe brengt om de islam te versterken en muslims de weg te tonen naar een bron om zich te verfrissen. ik hoop dat jullie ook af en toe eerlijk en met open geest de lieve woorden op dat forum zullen lezen, en dat die liefde jullie woede en wrok tegen de islam kan doen smelten. incha'allah. ...
Beste redwasp, je ijlt weer. Ik heb nooit een link naar dat forum gelegd en heb ook niet de intentie dat te doen, noch dat forum te bezoeken.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2006, 23:55   #3
redwasp
Staatssecretaris
 
redwasp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 november 2005
Berichten: 2.691
Standaard

assalaam alaikum,

sorry, ik was eigenlijk te lui om op te zoeken wie ook al weer die links gelegd had. ik plukte uit mijn geheugen dat, zo blijkt maar weer eens, feilbaar is. het spijt me dat ik je verkeerd citeerde (of hoe noem je zoiets eigenlijk).

assalaam alaikum,

redwasp
redwasp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2006, 00:33   #4
vercetti
Minister
 
vercetti's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 juli 2004
Berichten: 3.032
Standaard

Kijk hier eens eventjes. Nog zo'n voorbeeld van de vredelivende islam.

Laatst gewijzigd door vercetti : 11 april 2006 om 00:34.
vercetti is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2006, 19:33   #5
Braveheart
Partijlid
 
Geregistreerd: 22 maart 2006
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Beste redwasp, je ijlt weer. Ik heb nooit een link naar dat forum gelegd en heb ook niet de intentie dat te doen, noch dat forum te bezoeken.

En jij gelooft zeker ook nog in de kerstman, of niet
Braveheart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2006, 20:39   #6
Basy Lys
Minister
 
Basy Lys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 mei 2004
Locatie: Dar al-Harb
Berichten: 3.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Braveheart Bekijk bericht
En jij gelooft zeker ook nog in de kerstman, of niet
Sommigen geloven in de Kerstman, anderen in Mohammed.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2006, 20:00   #7
Braveheart
Partijlid
 
Geregistreerd: 22 maart 2006
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Sommigen geloven in de Kerstman, anderen in Mohammed.

Leuk dat jij nog in de kerstman gelooft, maar dat je een fictieve karakter met iemand vergelijkt die echt heeft bestaan, laat duidelijk jouw domheid zien.

Nog een nachtje slapen dan komt alles goed insha Allah
Braveheart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2006, 20:08   #8
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Braveheart Bekijk bericht
Leuk dat jij nog in de kerstman gelooft, maar dat je een fictieve karakter met iemand vergelijkt die echt heeft bestaan, laat duidelijk jouw domheid zien.

Nog een nachtje slapen dan komt alles goed insha Allah
ja! en sinterklaas bestaat volgens jou ook niet zeker!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2006, 22:08   #9
Basy Lys
Minister
 
Basy Lys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 mei 2004
Locatie: Dar al-Harb
Berichten: 3.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Braveheart Bekijk bericht
Leuk dat jij nog in de kerstman gelooft, maar dat je een fictieve karakter met iemand vergelijkt die echt heeft bestaan, laat duidelijk jouw domheid zien.

Nog een nachtje slapen dan komt alles goed insha Allah
Inch allah. My foot.

Iemand die uiteindelijk beseft dat Mohammed maar een fictie van de verbeelding is! Er bestaat inderdaad geen enkel bewijs dat die figuur echt zou bestaan hebben. In dit verband is het recente wetenschappelijke werk van Prof. Ohlig uitermate interessant: Karl-Heinz OHLIG / Gerd-Rüdiger PUIN (Hg.), Die dunklen Anfänge. Neue Forschungen zur frühen Geschichte des Islam, 408 pages, Verlag H. Schiler, 2005, ISBN 3-89930-128-5
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2006, 00:36   #10
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Iemand die uiteindelijk beseft dat Mohammed maar een fictie van de verbeelding is! Er bestaat inderdaad geen enkel bewijs dat die figuur echt zou bestaan hebben.
Maar in andere postings houd je vol dat Mohammed een rover en een moordenaar was, en zelf de organisator van genocides.

Dat versta ik dus niet goed

Hoe kun je tegelijk een rover en een moordenaar zijn, en nooit bestaan hebben?
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2006, 08:03   #11
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde
 
Morghodius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 936
Standaard

waarom praten je voor de helft in het engels ? teveel tmf gekeken ?
__________________
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren!

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720
Morghodius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2006, 11:42   #12
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Inch allah. My foot.

Iemand die uiteindelijk beseft dat Mohammed maar een fictie van de verbeelding is! Er bestaat inderdaad geen enkel bewijs dat die figuur echt zou bestaan hebben. In dit verband is het recente wetenschappelijke werk van Prof. Ohlig uitermate interessant: Karl-Heinz OHLIG / Gerd-Rüdiger PUIN (Hg.), Die dunklen Anfänge. Neue Forschungen zur frühen Geschichte des Islam, 408 pages, Verlag H. Schiler, 2005, ISBN 3-89930-128-5
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2006, 11:44   #13
Basy Lys
Minister
 
Basy Lys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 mei 2004
Locatie: Dar al-Harb
Berichten: 3.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Maar in andere postings houd je vol dat Mohammed een rover en een moordenaar was, en zelf de organisator van genocides.

Dat versta ik dus niet goed

Hoe kun je tegelijk een rover en een moordenaar zijn, en nooit bestaan hebben?
Flippend Rund, volgens de mohammedaanse schrifturen was Mohammed een rover, terrorist, moordenaar, massamoordenaar, verkrachter, en kinderverkrachter.

Er is echter geen enkele eigentijdse bron die het bestaan van Mohammed bevestigt.

In zijn laatste publicatie tracht de Duitse wetenschapper Prof. Ohlig aan te tonen dat de Mohammed waarover de mohammedaanse schrifturen het hebben nooit heeft bestaan.

Ik heb de referentie van die nieuwe publicatie gegeven zodat je het kan zoeken en lezen.

Men kan zich vanzelfsprekend de vraag stellen wat de relevantie is van de historische waarheid als zovele mensen geloven in de "figuur Mohammed" en zijn voorbeeldfunctie als rover, moordenaar, etc. zoals omschreven in de schrifturen.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2006, 16:17   #14
Braveheart
Partijlid
 
Geregistreerd: 22 maart 2006
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morghodius Bekijk bericht
waarom praten je voor de helft in het engels ? teveel tmf gekeken ?
Dat is nog altijd Mtv, tmf is nog altijd in het nederlands jongentje.
Braveheart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2006, 16:19   #15
Braveheart
Partijlid
 
Geregistreerd: 22 maart 2006
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Maar in andere postings houd je vol dat Mohammed een rover en een moordenaar was, en zelf de organisator van genocides.

Dat versta ik dus niet goed

Hoe kun je tegelijk een rover en een moordenaar zijn, en nooit bestaan hebben?

hahahahah die basje, heb je je in een hoekje gelult waar je niet meer uit kunt? Gast ga spelen.
Braveheart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2006, 16:20   #16
Braveheart
Partijlid
 
Geregistreerd: 22 maart 2006
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Flippend Rund, volgens de mohammedaanse schrifturen was Mohammed een rover, terrorist, moordenaar, massamoordenaar, verkrachter, en kinderverkrachter.

Er is echter geen enkele eigentijdse bron die het bestaan van Mohammed bevestigt.

In zijn laatste publicatie tracht de Duitse wetenschapper Prof. Ohlig aan te tonen dat de Mohammed waarover de mohammedaanse schrifturen het hebben nooit heeft bestaan.

Ik heb de referentie van die nieuwe publicatie gegeven zodat je het kan zoeken en lezen.

Men kan zich vanzelfsprekend de vraag stellen wat de relevantie is van de historische waarheid als zovele mensen geloven in de "figuur Mohammed" en zijn voorbeeldfunctie als rover, moordenaar, etc. zoals omschreven in de schrifturen.
Ja tuurlijk waarom ook niet. Alles wat jij zegt is waar hahahahaaa. Ik kan nix anders doen dan jou uitlachen.
Braveheart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2006, 17:53   #17
Basy Lys
Minister
 
Basy Lys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 mei 2004
Locatie: Dar al-Harb
Berichten: 3.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Braveheart Bekijk bericht
Ja tuurlijk waarom ook niet. Alles wat jij zegt is waar ...
Oef, Braveheart is tot inzicht gekomen.

Als hij nu ook nog eens wat wetenschappelijke literatuur zou doornemen.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2006, 17:59   #18
1handclapping
Europees Commissaris
 
1handclapping's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2003
Locatie: Antwerpen-Deurne
Berichten: 7.132
Standaard

Mohammed noch Christus hebben echt bestaan, slechts het vliegend Spaghettimonster heeft niet alleen maar echt bestaan : het bestaat nog steeds. als ik de Spaghetti te straf kruid (met harissa bv.) en mijn vrouw neemt er slechts één enkele hap van dan vliegt het VSM !
__________________
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2006, 13:26   #19
Braveheart
Partijlid
 
Geregistreerd: 22 maart 2006
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Oef, Braveheart is tot inzicht gekomen.

Als hij nu ook nog eens wat wetenschappelijke literatuur zou doornemen.

Jij bent heel goed in dingen uit hun context halen, dat heb ik wel van je gemerkt Basje. Je bent gewoon uitgeluld. En grappig genoeg, heb jij jezelf uitgeluld.

Laatst gewijzigd door Braveheart : 19 april 2006 om 13:28.
Braveheart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2006, 00:26   #20
phoebe
Parlementsvoorzitter
 
phoebe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 december 2004
Berichten: 2.190
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Braveheart Bekijk bericht
Jij bent heel goed in dingen uit hun context halen, dat heb ik wel van je gemerkt Basje. Je bent gewoon uitgeluld. En grappig genoeg, heb jij jezelf uitgeluld.
En ik merk op dat jij niet echt iets bijdraagt tot een discussie, je raakt niet verder dan schelden...wie is nu eigenlijk de zwammer?
__________________
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn

phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be