Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 april 2006, 07:07   #1
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Morghodius's schermafbeelding

Standaard moslims snijden hun eigen kinderen open voor bloed ritueel

het is de ziekste sekte ooit.........

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720

Laatst gewijzigd door Morghodius : 10 april 2006 om 07:08.
Morghodius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2006, 07:39   #2
Dave Brocatus
Parlementsvoorzitter

Dave Brocatus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morghodius Bekijk bericht
<afbeeldingen van bloederige rituelen>

het is de ziekste sekte ooit.........
Wat er op die afbeeldingen te zien is, vind ik walgelijk.
Gelukkig worden dergelijke rituelen lang niet door alle sji'itische moslims uitgevoerd.
Oud 10 april 2006, 18:39   #3
Klauwaert
Burger

Klauwaert's schermafbeelding

Standaard

Wansmakelijk...

Je kan je al wel voorstellen hoe snel AIDS zich zou verspreiden als alle Moslims dit ritueel zouden doen, en met hetzelfde heilige mes...
Klauwaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2006, 19:07   #4
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dave Brocatus Bekijk bericht
Wat er op die afbeeldingen te zien is, vind ik walgelijk.
Gelukkig worden dergelijke rituelen lang niet door alle sji'itische moslims uitgevoerd.
Er is nog een gelijkaardig barbaars bloederig ritueel dat wél door alle volgelingen van Mohammed wordt ondergaan.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2006, 22:31   #5
barney
Burger

Standaard

die kleine lijkt onder de indruk
barney is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2006, 22:35   #6
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barney Bekijk bericht
die kleine lijkt onder de indruk
Die ligt aan zijn eigen bloed te likken. Jong gek is oud waanzinnig.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2006, 23:09   #7
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Wat ik pas echt ziekelijk en primitief vind, is dat deze barbaren ook een stukje van de penis van hun pasgeboren jongetjes afsnijden. Ik kan je verzekeren dat dat nog een stuk bloediger is.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2006, 00:31   #8
vercetti
Minister

vercetti's schermafbeelding

Standaard

En dat gaat maar door:
  • Vrouwenbesnijdenis
  • Bloedrituelen
  • Eremoorden
  • Zelfmoordterroristen
  • Barbaarse schapenslachtingen

Bende gekken.

Islam, een religie van vrede? M'n kl*ten.

Laatst gewijzigd door vercetti : 11 april 2006 om 00:32.
vercetti is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2006, 00:55   #9
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Die twee klein manne wenen niet eens, zouden die ook al van die 70 maagden weten
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2006, 20:26   #10
Darwin
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Wat ik pas echt ziekelijk en primitief vind, is dat deze barbaren ook een stukje van de penis van hun pasgeboren jongetjes afsnijden. Ik kan je verzekeren dat dat nog een stuk bloediger is.
Neen, dat zijn hun buren de joden die daarop geilen.
Oud 11 april 2006, 22:36   #11
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
Die twee klein manne wenen niet eens, zouden die ook al van die 70 maagden weten
Is kwestie van opvoeding. Als die kinderen wenen, krijgen ze er van hun ouders nog enkele rake klappen bij. Nog voor ze een jaar oud zijn, zijn ze zo al onderdrukt. Ik zie hier elke dag met mijn eigen ogen hoe ze hun kinderen opvoeden.
Daar kritiek op geven, maakt je een racist, maar wat zijn ze zelf?
Leuke anekdote: de tram stopt een beetje brusk en een kleine moslim van nog geen jaar oud, valt plat op de grond uit zijn buggie. De moeder raapt het kind niet op. Hij kan nog niet staan (ik schat dat het ventje en 6 �* 7 maanden was), maar moet zelf maar zien recht te komen, want hij moet een strijder van Allah zijn. Ze vindt het veel belangrijker met haar zakspiegeltje te controleren of er geen haartje vanonder haar hoofddoek steekt. Een zwarte, die het niet meer kan aanzien, wil het kind, dat zich inderdaad lelijk bezeerd heeft door de val, oprapen en de moeder brult plots: "Raak mijn zoon niet aan, vuile nicker!"
Tiens ... en ik dacht dat er ook zwarte moslims bestonden, maar tja, de ene moslim is dan duidelijk ook de andere niet.
Oud 11 april 2006, 23:15   #12
Ambiorix

Standaard

ziek
ziek in hunne kop, dat zijn ze. En de oorzaak is zowiezo islam. Maar ik ben ook realistisch dat we nooit "tegen de islam" ten strijde kunnen trekken; die mensen leven zo, dat is hun cultuur. Maar wat we wél kunnen bestrijden is de aanwezigheid van die barbaarsheid bij ons.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2006, 06:35   #13
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Hoe gade tewekt, Ambiorix? Gade op het gerecht vertrouwen?
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2006, 10:13   #14
Ambiorix

Standaard

pfff kweenie hoe.

Maar het gerecht? nee. politiek? daar verwacht ik ook al niet teveel van.
Het zal moeten komen vanmensen van 't zelfde gedacht. Ma dat kan pas als ons liberaal-individualistisch systeem ineen stort, en die crisis zit eraan te komen. en ik wacht af, lachend met degenen die als werkverslaafde mieren hun leven vergallen in de hoop wat "geluk" bijeen te kunnen sparen.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2006, 15:04   #15
redwasp
Staatssecretaris

redwasp's schermafbeelding

Standaard

assalaam alaikum,

lieve mensen. vorige week is hier al eens een dergelijke misslelijk makende grap geplaatst. misschien kunnen we uit voorzorgen toch maar weer eens vragen waar en hoe die fotos tot stand kwamen. het stelt me trouwens wat teleur dat iedereen die zich hier zogenaamd kritisch opstelt keer op keer als waarheid slikt wat hier geplaatst wordt.

daarnaast vind ik, zelfs als die foto's authentiek zijn wat ik eerlijk gezegd betwijfel, dat ze niets vertellen over de islam. ga je iets vertellen over het christendom aan de hand van een sekte flagelanten? kun je het buddhisme uitleggen door de kamikaze-piloten van de tweede wereldoorlog te tonen? krijg je een goed beeld van het hinduisme als je alleen de bloedige rituelen voor kali-ma bestudeert?

lieve mensen, kunnen jullie nu echt niet afstappen van dat kinderachtige anti-gedoe? zien jullie echt zo slecht dat je je eigen laster gelooft? ik kan me dat niet voorstellen. volgens mij weet iedereen hier op dit forum diep in zijn hart dat de islam, net als iedere andere religie, eigenlijk niet slecht is op zich. volgens mij gelooft er niemand, op een paar uitzonderingen na, die zo heethoofdig zijn dat hun hersenen een tijdje geleden gesmolten zijn, het simplistische verhaaltje dat alle muslims slecht zijn. het hele debat gaat dus niet over de islam, maar over de ego'tjes van de mensen die debateren. het gaat om gelijk krijgen, om de beste zijn in het debat.

ik heb diep medelijden met mensen die zo debateren. zij hebben duidelijk niet begrepen dat er zaken zijn die veel belangrijkers zijn dan hun eigen ego. ze zitten vast in de kluisters van hun eerzucht, hun frustratie, hun illusies. incha'allah zullen ze ooit inzien dat daarbuiten een schitterende wereld op hen wacht. een wereld waar ze geen slaaf meer moeten zijn van de grilletjes en willetjes van hun ego, maar waar ze ten volle kunnen leven. incha'allah.

slm,

redwasp
redwasp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2006, 15:37   #16
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Geachte redwasp, ik ben niet anti iets, maar pro Westers en blijkbaar ben ik daarom een doelwit van de onverdraagzaamheid van anderen. Mijn ego kan mij gestolen worden, maar mag ik niet oprecht geshockeerd zijn door het wangedrag dat ik hier van vele moslims dagdagelijks moet ondervinden? Ik beschrijf hier op dit forum alleen wat mijn ogen en oren waarnemen en wat mijn hersenen hieruit afleiden. Dat ik hierdoor geen hoge pet op heb van de islam klopt, maar dat geldt voor alle monotheïstische religies. Als sommigen zich door mijn woorden aangevallen voelen, zegt dit meer over hen dan over mij. Ik ben geen voorstander van geweld. Jammer genoeg moet ik vaststellen dat vele moslims dit wel zijn.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2006, 15:55   #17
Darwin
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door redwasp Bekijk bericht
assalaam alaikum,

lieve mensen. vorige week is hier al eens een dergelijke misslelijk makende grap geplaatst. misschien kunnen we uit voorzorgen toch maar weer eens vragen waar en hoe die fotos tot stand kwamen. het stelt me trouwens wat teleur dat iedereen die zich hier zogenaamd kritisch opstelt keer op keer als waarheid slikt wat hier geplaatst wordt.

daarnaast vind ik, zelfs als die foto's authentiek zijn wat ik eerlijk gezegd betwijfel, dat ze niets vertellen over de islam. ga je iets vertellen over het christendom aan de hand van een sekte flagelanten? kun je het buddhisme uitleggen door de kamikaze-piloten van de tweede wereldoorlog te tonen? krijg je een goed beeld van het hinduisme als je alleen de bloedige rituelen voor kali-ma bestudeert?

lieve mensen, kunnen jullie nu echt niet afstappen van dat kinderachtige anti-gedoe? zien jullie echt zo slecht dat je je eigen laster gelooft? ik kan me dat niet voorstellen. volgens mij weet iedereen hier op dit forum diep in zijn hart dat de islam, net als iedere andere religie, eigenlijk niet slecht is op zich. volgens mij gelooft er niemand, op een paar uitzonderingen na, die zo heethoofdig zijn dat hun hersenen een tijdje geleden gesmolten zijn, het simplistische verhaaltje dat alle muslims slecht zijn. het hele debat gaat dus niet over de islam, maar over de ego'tjes van de mensen die debateren. het gaat om gelijk krijgen, om de beste zijn in het debat.

ik heb diep medelijden met mensen die zo debateren. zij hebben duidelijk niet begrepen dat er zaken zijn die veel belangrijkers zijn dan hun eigen ego. ze zitten vast in de kluisters van hun eerzucht, hun frustratie, hun illusies. incha'allah zullen ze ooit inzien dat daarbuiten een schitterende wereld op hen wacht. een wereld waar ze geen slaaf meer moeten zijn van de grilletjes en willetjes van hun ego, maar waar ze ten volle kunnen leven. incha'allah.

slm,

redwasp
redwasp,

Enkele van jouw uitspraken/citaten hebben mij reeds erg bevreesd gemaakt vioor u. En jij bent dan nog een zachte bekeerling. Wat moet de rest dan wel niet zijn.

Islam = supergevaarlijk.
Oud 12 april 2006, 21:58   #18
Basy Lys
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door redwasp Bekijk bericht
assalaam alaikum,

Er ontbreekt enkel nog, redwasp, in jouw betoog, de mededeling aan ons adres dat we allen dom zijn. Of zit die idee verborgen achter je mening dat onze hersenen gesmolten zijn, dat wij simplisten zijn, dat wij het niet begrepen hebben, dat je medelijden hebt met ons? En zo nog van dat fraais. Kom, beste redwasp, uit je verwaande ivoren toren op je imaginaire piedestal.

Het bloederige verhaal ter inleiding van deze thread is slechts een van de vele bevestigingen van de barbaarsheid van een ideologie die godsdienst slechts als voorwendsel misbruikt. In de mohammedaanse wereld is er niets schitterends, behalve het staal van messen en zwaarden.
Oud 13 april 2006, 19:32   #19
Braveheart
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Er ontbreekt enkel nog, redwasp, in jouw betoog, de mededeling aan ons adres dat we allen dom zijn.
Laat me dat foutje van hem dan ff rechtzetten, JULLIE ZIJN ALLEMAAL DOM LOL.

Trouwens wisten jullie ook, dat alle moslims na deze ritueel hun kinderen op eten. Wij gooien ze gewoon op de bbq, hmmmmmm klinkt smakelijk.

Ik zit hier met mijn vrienden jullie gewoon uit te lachen man whuaahahahaha
Braveheart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2006, 20:37   #20
Basy Lys
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Braveheart Bekijk bericht
Laat me dat foutje van hem dan ff rechtzetten, JULLIE ZIJN ALLEMAAL DOM LOL.

Trouwens wisten jullie ook, dat alle moslims na deze ritueel hun kinderen op eten. Wij gooien ze gewoon op de bbq, hmmmmmm klinkt smakelijk.

Ik zit hier met mijn vrienden jullie gewoon uit te lachen man whuaahahahaha
Vrienden? Of medeplichtigen?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be