![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Vreemdeling
|
![]() N.a.v. de veroordeling van een VB-raadslid wegens overtreding van de door links opgestelde muilkorfwet, ziehier hoe makkelijk sommige andere mensen aan de sinistere kant van het politiek spectrum er van af komen:
Citaat:
Nu mag Chris me even uitleggen hoe men 'one down, twenty to go' in deze context op een 'niet van kwade trouw' of 'beledigend' zijnde manier zou kunnen interpreteren. En als argument kan het ook tellen dat het was gericht tegen zijn politiek en niet zijn persoon. Volkert schoot op de politiek, en de persoon had de pech in de vuurlinie te staan, zeker? Dju, dat Limburgs raadslid had gewoon moeten zeggen dat hij de Turken als concept en niet als personen bedoelde. Beide vrijspreken of beide veroordelen, zou dat geen rechtvaardige zaak zijn? Ach, ik mag toch even dromen, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar ik zou zeggen: laat je maar eens ne keer goe gaan, en vertel ons eens hoe JIJ de vreemdelingen zou aanpakken, ik luister ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Zijn nep-excuses pakken niet.
De broer van Pim zei dat hij het hoorde via het ANP. Hij had de kans genoeg om me persoonlijk op te bellen maar dat deed hij niet. De klacht wordt niet ingetrokken . Tja een beetje te eerlijk geweest. Je moet oppassen wat je zegt als ze je vragen : Wat was voor jou de mooiste dag van 2002 ![]()
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Die Remi Timmers is ne dwazekloot! Hij kan nog veel leren van Chris Duchausoit (of hoe schrijf je dat?). Die mag aanzetten tot moord zonder dat het stoort! Dat noem ik nu eens intelligent zijn!!!
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Vergelijk uitspraken over die Turken-container met uitspraken over het Vlaams Blok (mestkevers, nazi, met alle middelen bestrijden, ...) en ze zijn van hetzelfde (lage) niveau. Je hoeft dus niet te insinueren dat het vreemdelingenprogramma van het Vlaams Blok (hedendaags programma, dus niet die oude koeien waar jij altijd mee afkomt) dat gewoon stelt: "Aanpassen? Welkom! Niet aanpassen? Daar is de grens! Nog meer volk binnenlaten om de lonen omlaag te duwen en sociale instabiliteit te veroorzaken? Nee bedankt!" me niet ver genoeg gaat. Mijn verdediging van de heer Timmers steunt op Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar dan moet jij mij eens vertellen waarom het VB zo graag mensen die eerlijke informatie overcannabis willen verstrekken, vervolgd voor "aanzetten tot drugsgebruik"? Je verdedigt hier wel het recht op vrije meningsuiting, als het jullie goed uitkomt. Terwijl jullie zelf niets liever doen dan mensen opsluiten die er een "afwijkende" mening op nahouden. Van hypocriet gesproken.
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enne...Waarvoor moet die "eerlijke informatie over cannabis" voor dienen?
Ach ja. Ik weet het al. Om het iedereen te ontraden natuurlijk. Zoals ook tabak en alcohol ontraden wordt. Reclame maken voor tabak mag zelfs niet meer. Maar cannabis is natuurlijk wél veel gezonder... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() [quote="democratsteve"]eerlijke informatie overcannabis
vervolgd voor "aanzetten tot drugsgebruik"? Wat is schadelijk? Ik had hier al een discussie met J.V/d Berghe die vindt dat niets in se schadelijk is, maar alleen in de ogen van de beschouwer. Zo gezien is aanzetten tot snelheidsovertredingen, alcoholmisbruik, t/m moord zoals Duchaussoit dat deed toegelaten. Maar ik vindt dat dus niet. Als het VB of wie dan ook harde bewijzen heeft dat cannabis schadelijk is, is het aanraden daarvan analoog aan het propageren van, ik zeg maar iets, rattenvergif voor menselijke consumptie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Voor sommigen is "propageren" en "informeren" hetzelfde.
Ik had het wel degelijk over informatie. Maar ja, voor sommigen is degelijke sexuele voorlichting ook aanzetten tot sex en ging de toelating van abortus ook leiden tot sexuele losbandigheid.
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wél dat cannabis vééééééééél gezonder is dan tabak en alcohol. En dat daar we daarover moeten geïnformeerd worden, natuurlijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Het komt er dus op neer dat de chris alles mag,moet kunnen verkondigen wegens vrije meningsuiting.
En dat die stoute rechtsen eens uit de bocht gaan(dat word nogal eens gemakkelijk verkondigd) tja dan word er moord en brand geschreeuwd. Dat noemen ze nu eens met twee maten en twee gewichten meten. |
![]() |
![]() |