![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Voordat ik meer ging doen met Internet had ik een andere
evolutietheorie dan wat er via Internet te zien is. Ik wil hier vragen of die theorie van mij interessant kan zijn. Ik dacht dat vogels waren geëvolueerd uit vissen en zeepaardjes, en wat waren er nog meer "gevleugelden" onder water? Via Internet zag ik video's waarin op Aarde er lange tijd wateroppervlakte bestond, voordat er land kwam te bestaan. Waarom zijn vogels niet ontstaan uit zeebewoners en dat misschien wel eerder dan dat er land bestond? Via Internet zijn er video's alsof vogels zijn geëvolueerd uit dinosauriërs, en zodoende ongeveer deze vraag ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat je, zolang je geen bewijzen vindt voor je eigen theorie, je best houdt aan hetgene je op internet vindt....maar dan wel op sites die wetenschap niet aanpassen aan godsdienst....
![]() Miljaarde....2 dt-fouten moeten verbeteren... ![]() ![]() ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 23 juni 2013 om 12:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN