![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() mauw, mauw, namastiaauw HOOGgeleerde Forum Geleerden,
Het is erg opvallend dat Wieroe en ik steeds vaker ontdekken dat veel hindoes en zwarte hindoestanen de blanken hartgrondig haten, terwijl zij in een blank land wonen. Maar het fenomeen van 'blankenhaat' is taboe in de media en niemand durft het aan te kaarten. Nou de waarheid is dat men het blanke ras nu het meest haat in de hele multiculturele samenleving, dat gedomineerd wordt door islamitische rassen van gemengde afkomst, deels negroide. En het is ook opvallend dat bij die hele Zwarte Piet discussie gerefereerd wordt aan het koloniale verleden van de blanke Hollanders en zgn negerslavernij, terwijl dit dingen zijn dit totaal irrelevant waren bij de ontwikkeling van dit blank Hollands volksfeest, waarbij blanken zich zwart schminken en verkleden als zwarte lakeien uit het voormalig Ottomaanse rijk, incl een deel van Spanje. Er is in feite geen historisch verband tussen negerslavernij en Zwart Piet feest in de blanke Hollandse archetypische volkscultuur. Maar in deze topic willen wij het probleem van blankenhaat bespreekbaar maken en iedereen die iets hierover weet of die zelf is gehaat als blanke man of vrouw kan hier hsijn ei kwijt. Mijn blanke buurjongen die drie deuren verder woonde vijf jaar geleden vertelde mij dat hij als blanke man weggediscrimineerd is in Den Haag door Marokkanen, Turken en negers en daarom vluchtte hij naar Delft om met zijn Hollandse vriendin en dochtertje te wonen. Het is een trieste ontwikkeling als de toename van blankenhaat onderzocht wordt in Nederland en Belgie. Opmerkelijk is dat Isis bijvoorbeeld de blanke Yezidis uitmoord en massaal verkracht terwijl zij een islamitisch ras/volk zijn in syrie en daar eeuwenlang woonden als gewone moslims zonder enig probleem. En isis is zuiver racistisch bezig, altijd worden blanke mannen op GRUWELIJKE wijze demonstratief onthoofd en vernederd en dit stimuleert alle islamieten in heel Europa om hetzelfde te doen en ook blanke mannen te willen onthoofden om de Instant Islam Held te worden van dit barbaars woestijn rattenvolk. Onze huidige wereldbeschaving heeft hoe dan ook ONTZETTEND VEEL TE DANKEN AAN DE HARDWERKENDE BLANKE MANNEN en Wieroe en ik vinden dit erg interessant om erover na te denken samen met wat Nazi duitse katten sticks als kauw snack en een glaasje katten bier. Ja, de blanke man heeft praktisch 95 procent van onze hele wereldbeschaving bepaald en hierom moeten wij (dus de niet blanken waar ik zelf toebehoor) hem niet haten, maar eren en ahw VEREREN. In theorie hebben blanke mannen de meest superieure genen op deze planeet van alle hogere mensaap soorten en hierom is het in evolutionaire zin ideaal en zelfs noodzakelijk dat de vruchtbare en heteroseksuele, potente, sterke en intelligente BLANKE mannen de meeste wijfjes bevruchten op deze planeet en hun macht gebruiken nu om dit echt fysisch te realiseren. Immers mannetjes apen die macht krijgen en hoger staan zijn min of meer verplicht om de meeste wijfjes (zgn apinnetjes) te bevruchten om zo de eigen soort te laten evolueren en om de sterkste en meest superieure genen door te geven aan de volgende generaties. En het is echt triest dat dit nu niet gebeurt, terwijl evolutionaire wetten dit absoluut eisen van de superieure blanke mannen op deze planeet. Nogmaals, ik ben zelf viesbruin hindoestaantje en erg inferieur in fysiek opzicht, en niet eens man in feite. Meeste lage kaste hindoemeiden vinden mij gewoon een waardeloze koelieman en legden mij altijd uit dat ik niets waard ben en liever als meisje geboren kon worden om genaaid te worden door sterke, lange, lekkere blanke mannen. Veel Hindoemeiden zien echt sterretjes als zij genaaid worden door superieure blanke mannen en volgespoten worden met superieur Arisch zaad en het geeft hen hoop en een zalig, verlost gevoel, letterlijk dus ANANDA, als de superieure blanke heispaal diep in hen buik zit. Zoek voorbeelden op internet van duidelijke blankenhaat en plaats dat in deze centrale topic over het toenemende probleem van BLANKENHAAT. ![]() ![]() ![]() prettige discussie en speel hooggeleerd aub. dewanand en Wieroe niet lange, niet blanke, niet grootgeschapen, niet menselijke Hindoe fundamentalisten uit Delft kennisstad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Even zitten googlen:
'ik haat blanken' en kreeg tientallen hits, ongelooflijk die blankenhaat op internet, zouden zij ook de blanke wolken haten en het wit van hun ogen? hier een gegoogelde tekst van een bruine / allochtone schrijfster, erg bizar en bekrompen verhaal en aan het eind gaat zij haar spiegeltje poetsen om er zelf witter uit te zien: hele tekst hier geplaatst om doorklikken overbodig te maken: ------------------ begin Ginny Mooy Schrijfster, werkt met kindsoldaten 26 juni 2014 Reageer (141) 18144 x bekeken Leven RSS Ik haat witte Nederlanders! ![]() ![]() ![]() Eerlijk is eerlijk, wat ik allemaal uitkraam, het grenst ook wel aan het ranzige Dus. Ik schreef een paar blogjes. Even wat plaagstootjes. En hier een por, daar een goeie linkse en ergens ook een uppercut. Over Wilders, de Nederlandse politiek, grapjes en ook over onze witte medelanders. Nou. BEN IK NOU HELEMAAL? Zuur, sorry opperzuur, superieur, generaliserend, hypocriet, prekend, politiek correct, haatdragend, racistisch VROUWTJE met het vingertje omhoog, dat ik ben! Hoe haal ik het in mijn hoofd? Met mijn weg-met-ons mentaliteit. Weg met mij, zal je bedoelen! Maar, eerlijk is eerlijk, wat ik allemaal uitkraam, het grenst ook wel aan het ranzige. Want wat ging er mis in mij toen ik zei dat Nederlanders van foute humor houden? Oh my. De schaamte. Dat was gewoon RONDUIT RACISTISCH! Waar. Zat. Ik. Met. Mijn. Hoofd!!!1! Ik dacht: ik zeg gewoon 'Nederlanders', dus dat zit wel snor. Maar dat IS natuurlijk gewoon racistisch. Want ik snap dat ik, als bruine allochtoon, het generaliserende woord 'Nederlander' niet in mijn mond hoor te nemen. Vergeeft u het mij, Nederlanders. Het komt misschien omdat ik niet doorhad dat ik echt geobsedeerd ben door mijn huidskleur. En dat is raar hoor, geef ik toe, dat ik in dit hedendaagse Nederland iets met mijn huidskleur heb. Geen idee waar dat vandaan komt. Zal wel iets met mijn voorouders te maken hebben. Die hadden dat ook al helemaal zomaar namelijk. Ja. In dat licht snapt u misschien ook wel waarom ik steeds dat hatelijke woordje 'witte' Nederlanders gebruik. Te. Pas. En. Te. Onpas. Dat komt natuurlijk ook door mijn obsessie met kleur. Maar hoe dúrf ik het te zeggen. Witte mensen zijn helemaal niet wit. Die zijn roze blank. Mijn fout dat ik denk dat er geen blanke mensen bestaan, of dat áls ze bestaan, dat ze dan ook geel, rood, bruin of zwart zouden kunnen zijn. Ik word nou eenmaal weleens hysterisch emotioneel, maar vrouwTJE en negerhoer, dus volkomen koekoek, labiel als een draaideur. Dank u daarom, witte blanke Nederlanders, voor uw vingertjes, waarmee u mij even te-RECHT wees. Ik ga gebukt onder de zelfschaamte, dat begrijpt u. Ik ben u dankbaar dat ik dan een keer n�*et terug hoefde naar mijn eigen land. En dank u ook, dat u uw wijsheid met me wilde delen. Het ontbreekt me zo nu en dan eens aan inzicht. Maar gelukkig heeft u die in het kwadraat. En nee, natuurlijk zie ik dat niet als neerbuigend. Zoiets zou u nooit doen. U begrijpt dat ik niet zie hoe naïef ik ben. En dom ook. Blind vooral. U wijst me gelukkig gewoon op mijn plaats, omdat ik daar nu eenmaal thuishoor. U bent immers blank en ik niet. U ziet dat ik iets heb met steeds mijn gelijk willen hebben. Daar steekt u, te-RECHT een stokje voor. Dus. Ik schreef een paar blogjes. Een stuk of 6. In drie weken tijd. Dat is ook veel te veel! Dat u zich drie-weken-lang (!!!!1!) aan mijn generalisaties heeft moeten storen. Ondraaglijk, bijna. U zou er toch ziedend van worden. Nee, het moet maar eens afgelopen zijn. U heeft gelijk. Wie zou dat kunnen verdragen? Lente, lange dagen, zoveel haat en al zo'n lange, lange tijd. Ik staak mijn kruistocht tegen wit blank Nederland per direct. Ik heb wel wat beters te doen! Daarover gesproken. Ik ga even mijn spiegels oppoetsen. *** hier een paar leuke reacties online van lezers: Truus Beek, vr 27 juni 2014 15:34 Reageer op Truus Truus Zonder de witten zou Nederland een unieke bananenrepubliek in het vrije westen worden ! Doen! *** Home Cinema, vr 27 juni 2014 14:13 Reageer op Home Home Is mevrouw Mooy nu boos op mij? Van mij mag ze, vrijheid blijheid zullen wij maar zeggen. Ik haal 1 keer mijn schouders op en klaar ben ik.Mevrouw laat ons keer op keer zien dat ze hier niet toe in staat is. Grappen en grollen over Colombia mogen blijkbaar niet volgens mevrouw Mooy. Maar je eigen nest "bevuilen" en Nederland opdelen in een goed en fout/ zwart/ wit kamp is volstrekt normaal? Mevrouw Mooy ik als blanke import kaaskop met een Joodse achtergrond ben niet uniek in Nederland!. Als ik wil kan ik de hele dag een potje verongelijkt lopen te doen. Ze pesten mij, ze maken grappen over mij, ja en? Dit Nederland bestaat niet uit blank is goed en zwart is fout. Dat maakt u ervan. Weet u ik heb veel spiegels thuis en zo nu en dan heb ik groot licht nodig om de juiste spiegel te vinden. Heeft u spiegels in huis? *** tjeerd vandam, za 28 juni 2014 08:19 in reactie op xp joffer Reageer op tjeerd tjeerd Helemaal gelijk. Vandaar mijn stem voor de PVV, zie ht als een proteststem bron: Joop.nl opinies http://www.joop.nl/opinies/detail/ar..._nederlanders/ ----------------------- end Laatst gewijzigd door dewanand : 15 januari 2015 om 22:02. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() nou ook blijkt dat blanke mannen soms geliefd zijn en beter in bed dan grootgeschapen seksueel superieure negermannen, zie onderstaande ooggetuigenis van een zwart surinaams meisje:
van een zwarte / afro surinaamse low level discussie site waar 99 procent gaat over seks, eten, muggeziften en roddelen, mamjo.nl. --------------- begin Eerste slaapkamer ervaring met een tata!!! (1/18) > >> White-night: Mi Gado..Mi Jesus!!! Ik heb vannacht mijn eerste sex met een Nederlander gehad en ik moet eerlijk zeggen dat er helemaal niks mis mee was! Integendeel zelfs...het was zo een aparte ervaring dat ik het echt even met jullie moet delen! Ik ben een Suri meid, 27 jaar net geslaagd aan de Uva en sinds een paar maanden date ik af en toe met een Nederlandse Boy waarmee ik vaak college had. Ik raakte tijdens een hele saaie les met hem aan de praat en al snel werd ik nieuwsgierig naar meer. Ik heb tot op heden alleen maar blakamangs gehad...Sruri...Anti..en zelfs een Dominicaan...maar ik moet zeggen dat ik me nog nooit zo sexy en gewaardeerd heb gevoeld als gisternacht! Ik dacht altijd dat tatta's klungels in de bedroom waren..geen ritme gevoel..geen passie..je kent het wel..maar niets was minder waar. Deze jongen was zo respectvol, zo aardig en zo sexy! Het was zo anders...man ik kan er een boek over schrijven! Efin, ik heb dus een life-changing ervaring achter de rug...en ik raad iedereen eens verder te kijken dan zn neus lang is en gewoon nieuwe dingen te ervaren! Ik ben blij dat ik deze ervaring heb mogen meemaken en ik raad iedereen aan het eenn keer te proberen..je weet niet wat je meemaakt!!! *** Aiiiii: Ja man negers zijn saai in bed,goed zo meid!!! *** LLikker: Ik heb het ook met blanke meiden gedaan maar ff sereus,geef mij maar blakka meids . Ik ben ook dol op beffen die tatta,s zijn zo nat als ik weet niet wat wter in mijn gezicht maar sinds ik het met donkere meisjes doe proef ik gewoon dat ik rauw vlees eet en neuk. *** white-night: ;DIedereen zn ding toch??!! Als je maar geniet van het leven!!! ;D Ik deel mijn ervering niet om de "neger" te dissen hoor, echt niet..heb genoeg black-plesure gehad, waar ik niets over te klagen had...Ik was gewoon toe aan iets anders en ik ben blij dat ik de gok gewaagd heb en weer een ervaring rijker ben! Denk dat mn volgende een Yugo wordt! ![]() *** maakt niet uit: is niks mis mee hoor, sex met een witte, het gaat om de persoon en de klik die je hebt onderling Navigation deeplink, vooral al die andere reacties van negers zijn super interessant om te ontdekken hoe blankenhaat en rassenhaat werkt bij negers en andere zwarten, incl de vieszwarte Hindoestanen, eye opener als je deze niet ariers niet kent, check ook deze hele banale zwarte/afro discussie site: http://www.mamjo.com/forum/index.php...=226335.0;wap2 --------------- end |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() oooooooooooooo oops oops he, ze vergeet erbij te vermelden dat de inheemse blanke west europeanen nu met de rug tegen de muur staan tegenover een zwaar bewapend, agressief, hatelijk uitheems, niet blank, islamitisch/ afrikaans/ aziatisch leger en Vijfde driftig barende Colonne van minstens 50 miljoen man en vrouw.
Hele EU is toch al voor een slordige 30 procent verkleurd en de inheemse blanken zijn de meest gehate rassen geworden op aarde. Iedereen buiten europa haat het blanke ras als ik even goudeerlijk mag zijn tegen u allen op dit forum waar ruim 90 procent inheems/ blank is. Europa is het slagveld en massagraf nu van de laatste inheemse blanke europeanen en de Europese Unie is bezig nu dit massagraf te graven en wil het door mongoolse islamieten laten volgooien en dichtmetselen met wat ongebluste kalk. dewanand en Wieroe niet lange, niet blanke, niet grootgeschapen, niet menselijke Hindoe fundamentalisten uit Delft kennisstad. zie boodschap van de franse extreem rechtse partij Front National: ------------------------ Marine Le Pen Geplaatst op 15 januari 2015 door E.J. Bron Screenshot_53 “Mensen van Europa, verenig jullie in de strijd voor de vrijheid!” “Volkeren van Europa! Eis in al jullie EU-landen een referendum over het lot van de EU. Keer jullie af van al diegenen die de verantwoordelijkheid dragen voor het totalitarisme van de EU. Respecteer jullie identiteit als volk, wees er trots op en accepteer nooit dat jullie bestolen worden van jullie grenzen, tradities en zelfs van jullie taal.” Geplaatst door: E.J. Bron (www.ejbron.wordpress.com) https://ejbron.wordpress.com/2015/01/15/marine-le-pen/ Laatst gewijzigd door dewanand : 16 januari 2015 om 00:47. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() ja zeg, reeds vroeger in suriname als negermeerderheidsstaat met een dominante negroide sekscultuur maakte ik vaker mee dat groepen negers haat zaaiden tegen blanken en af en toe blanke mannen bedreigden en zelfs mishandelden. Blankenhaat is in suriname doodnormaal en er zijn GEEN anti discriminatie bureaus in suriname waar een arme, weerloze blanke man die gediscrimineerd is omdat hij blank is netjes formeel aangifte kan doen. In suriname redeneren de zwarten en vieszwarte hindoes alsvolgt:
1. die blanken hebben ons uitgebuit 2. wij zijn arm nu en dom dankzij die blanken 3. dus de blanke man is de oorzaak van onze armoede, onderontwikkeling, lage IQ, domheid, achterlijkheid, luiheid, zelfhaat, onderlinge haat van zwarten zelf, kennis achterstand enz enz. 4. daarom moeten wij de blanke man haten en hem alle schuld geven en over alles wat er bij ons misgaat altijd opnieuw de Zwarte Piet toeschuiven in de schoenen. dus veel zwarten redeneren zo: bla bla bla 'blame it on the white man' bla bla bla enz enz zie onder hoe negers feitelijk ook doodnormale racisten kunnen zijn en fervente BLANKENHATERS: en maar niet te denken aan die vreselijke wederzijdse rassenhaat tussen hindoestanen, negers, chinezen en al die gemixte, islamitische rassen en volkeren in nederland zelf. Multikul is een mislukte apen bende geworden jonges. ONTWORMEN DIE ZOOI MAAUWT WIEROE NU LUID VANUIT ZIJN LUIE WARME MANDJE. en als de kat het zegt en wil ........ neger trapt blanke dood, zwart racistisch geweld neemt toe overal: ---------------- Zwarte haatneger schopt roomblanke blanke dood dodeblanke.jpgJa lieve (links)mensen. Dat is even schrikken deze kop. Maar het zijn de feiten. De 62-jarige Jeffrey Babbit (foto) is dood. De tiefus getrapt omdat hij blank was. Dader: een neger. Zo zwart als Martin Luther King en Nelson Mandela samen. Een neger bovendien die had verklaard dat hij de eerstvolgende blanke die voorbij zou komen helemaal verrot zou schoppen. Lashawn Marten (31) heet deze neger. I’m going to punch the first white man that I see, riep Lashawn, en hij hield woord. De blanke Jeffrey Babbit, die bij zijn 94-jarge moedertje woonde en van strips en treinen hield, werd zomaar uit het niets door deze racistische haatneger de tiefus getrapt. Omdat Jeffrey blank was. Niet lichtgetint of latino, zoals die droplul van een Zimmerman, maar blank. Lashawn Marten "hated white people" en sloeg Babbit tegen de grond. Zomaar. Hier een video van de door een racistische neger elkaar geslagen blanke. Jeffrey Babbit lag daarop in coma in het Bellevue Ziekenhuis, en nu is hij dood. Vermoord door een neger. Omdat Jeffrey blank was. Racisme mensen. Puur onvervalst racisme. Negers die blanken verrot schoppen om hun huidskleur. Dat lijkt ons een prima onderwerp voor het Jeugdjournaal. NOS Journaal en het Mediaforum van NCRV Lunch. Wat jij Jürgen... Of zit die blanke vuist van eindredacteur Aap Friso te diep in je sorry white ass? bron: geenstijl.nl hier deeplink: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...pt_roombl.html Laatst gewijzigd door dewanand : 16 januari 2015 om 02:15. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze haten ons maar toch willen ze hier komen wonen. Dat komt omdat ze hun rasgenoten ontvluchten.
Daarmee erkennen ze onze superioriteit. Het is volkomen logisch.
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja zeker ze haten elkaar, kijk hier saoudie arabie bouwt een lange muur om isis mongooltjes buiten de deur te houden. dit moet europa ook doen: Syndicated News Saudi Arabia Is Building A 600-Mile 'Great Wall' To Shield Itself From ISIS By Richard Spencer The Telegraph Posted 2015-01-15 19:18 GMT When a raiding party from Islamic State of Iraq and the Levant attacked a Saudi border post last week, it was no mere hit on a desert outpost. The jihadists were launching an assault on the new, highest-profile effort by Saudi Arabia to insulate itself from the chaos engulfing its neighbours. The Saudis are building a 600-mile-long "Great Wall" -- a combined fence and ditch -- to separate the country from Iraq to the north. Much of the area on the Iraqi side is now controlled by Isil, which regards the ultimate capture of Saudi Arabia, home to the "Two Holy Mosques" of Mecca and Medina, as a key goal. The proposal had been discussed since 2006, at the height of the Iraqi civil war, but work began in September last year after Isil's charge through much of the west and north of the country gave it a substantial land border with the Kingdom to the south. The border zone now includes five layers of fencing with watch towers, night-vision cameras, and radar cameras. Riyadh also sent an extra 30,000 troops to the area. It is not the only fence with which Saudi Arabia has chosen to surround itself. Despite the difficulty of access to westerners, the country is relatively open to fellow Muslim nations, particularly during the Haj season when pilgrims from across the world come to Mecca and Medina. However, that is changing in changing times. It has also created a physical barrier along parts of the even longer, 1,000-mile border with Yemen to the south. The attack last week is the sort of incident the Saudis hope to avoid. Three border guards, including General Oudah al-Belawi, commander of border operations in Saudi Arabia's northern zone, were killed. All four attackers also died. bron: deeplink aina.org: http://www.aina.org/news/20150115141837.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() ziehier hoe extreem de blankenhaat is bij de zwartharige en zwartogige arabische immigranten in heel europa. als het zo doorgaat dan is islam hier over tien jaar zeker aan de macht en de genocide van de blanken zal dan een feit zijn. en deze arabische jongen leerde deze blankenhaat toch uit de koran en van zijn zwarte ouders of niet soms??
-------------------- Zweeds kind door moslimmigrant in elkaar geslagen Geplaatst op 19 januari 2015 door E.J. Bron Screenshot_79 (Door: Kybeline – Vertaling: E.J. Bron) Ongelooflijk: de 12-jarige jongen in de Zweedse stad Helsingborg werd door een Arabische immigrant zo toegetakeld, omdat hij blauwe ogen had: De 15-jarige immigrant had volgens de districtsrechtbank aan de Zweedse jongen gevraagd welke kleur ogen hij had. Deze antwoordde: “blauwgroen”. De 15-jarige Arabier beschouwde dit als een provocatie. Twee getuigen zeiden dat ze gezien hadden hoe de 15-jarige [Arabische moslim] de jongen in zijn gezicht sloeg. In de pauze ging hij hiermee door. De 15-jarige werd wegens verbale bedreiging en het toedienen van slaag tot een geldboete veroordeeld. De 15-jarige ontkende de daad en beweerde dat hij vanwege taalmoeilijkheden verkeerd zou zijn begrepen – omdat zijn moedertaal Arabisch is. “FriaTider” Je zou eigenlijk de staat ook voor de rechter moeten slepen en de integratieautoriteiten zouden de jongen een lijfrente moeten betalen op kosten van de geïmmigreerde Arabische moslims! Bron: www.kybeline.com Auteur: Kybeline Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron (www.ejbron.wordpress.com) https://ejbron.wordpress.com/2015/01...kaar-geslagen/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zo lang Europiden blijven accepteren dat ze geregeerd worden door elites die hun cultuur en hun etniciteit willen vernietigen roepen ze dat over zichzelf af, Dewanand.
Indien zij blijven weigeren om zichzelf te bevrijden en te vechten voor hun voortbestaan, zullen ze roemloos ten ondergaan. De natuur kent geen medelijden met zwakheid. Laatst gewijzigd door Thuleander : 25 januari 2015 om 15:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 25 januari 2015 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() kijk hier, blanke duitse vrouw die hoogzwanger was in in Berlijn levend verbrand na twee messteken in haar buik, en de daders zijn twee islamitische turken.
let wel: DIT IS DE WARE ISLAM, ZOALS DE PROFEET HET VERKONDIGDE, dus protesteer luid en gezamenlijk, georganiseerd als een oudgermaanse Legionair als de media dit verdoezelen. ZWIJGEN IS STILZWIJGEND TOESTEMMEN EN AKKOORD GAAN MET ISLAMISERING VAN ALLE AVONDLANDEN. aldus voorgemiauwd van uit het ziekbed van arme Wieroe, die na een sprong van een hoge kast zijn heupgewricht verzwikte. ----------------------------------------- Multiculti in Berlijn: Turk verbrandt 19-jarige hoogzwangere Duitse Geplaatst op 25 januari 2015 door E.J. Bron Screenshot_56 (Door: Udo Ulfkotte – Vertaling: E.J. Bron) Voor de leugenpers en onze rechtbanken zijn Duitsers tweederangs mensen. Dat kan op dit moment opnieuw goed worden bewezen. In Berlijn hebben Turken uit Neukölln een 19-jarige hoogzwangere Duitse vrouw levend in brand hebben gestoken. En onze politici en vooraanstaande media kijken gewoon opnieuw de andere kant uit. Wat nu al duidelijk is: uiteraard zullen de daders een islamstrafvermindering krijgen. Enkele dagen geleden heeft een Duitse chauffeur met zijn auto in Braunschweig een moslima “licht aan de knie getoucheerd”. De inzittenden van het voertuig zouden daarbij islamvijandige leuzen hebben geroepen. Onmiddellijk luiden de krantenkoppen in heel Duitsland uniform: “Vermeende racisten rijden moslima aan met auto”. Hoewel de politie het onderzoek naar het incident nog helemaal niet heeft afgesloten, vonden er al stille tochten en fakkeloptochten plaats en waren er verontwaardigde commentaren van politici. Heel anders is dat in het geval van de 19-jarige Duitse Maria, die in Berlijn door Turken levend in brand gestoken zou zijn. Dan kijken onze leugenmedia allemaal weg, ze noemen in ieder geval niet de herkomst van de daders. Het is immers maar een “op zichzelf staand geval”. Vrijdag al werd de vermoedelijke belangrijkste dader opgepakt. De feiten: Maria P. was bevriend met een 19 jaar oude Turk. Ze was hoogzwanger. De Turkse medeburger eiste van haar abortus te plegen. Toen zij dit echter niet wilde, voelde hij zich in zijn eer aangetast, reed donderdagavond met haar naar een stuk bos aan de Bärenlauchstraße in Niederschöneweide en stak haar tweemaal in haar buik. Toen ze zich wanhopig verzette, goot hij samen met een vriend benzine over de nog levende hoogzwangere Maria P. heen en stak hij haar in brand. De daders wachtten in alle rust af tot ze gestorven en verbrand was en bedekten het verkoolde lichaam daarna met dennentakken. Vrijdagmorgen werd het lijk gevonden door iemand die zijn hond uitliet, omdat deze aansloeg. Enkele uren later werd Mohammed Ö (naam veranderd door de redactie) gearresteerd. De rechter vaardigde vrijdag nog een arrestatiebevel tegen hem uit. Een politiewoordvoerster bevestigde: “De 19-jarige was hoogzwanger.” Er is een onderzoek door de moordbrigade van de politie gestart. De 19-jarige was afkomstig uit Berlin-Lichtenberg en stond op punt van bevallen. In haar longen werden tijdens de sectie verbrandingsresten gevonden, wat bewijst dat ze nog leefde toen ze verbrand werd. Tot zover de feiten. Alleen de “Berliner Morgenpost” berichtte tussen de regels door dat de vermoedelijke daders afkomstig zijn uit Berlin-Neukölln en Turken zijn. De hoofddader zou volgens de politie de misdaad hebben bekend. Hij wilde haar zwangerschap afbreken. Leugenmedia zoals “BILD” verzwijgen tot nu toe de afkomst van de daders hoewel de politie deze officieel bevestigd heeft. Stelt u zich nu eens voor wat er in onze media of in onze politiek zou gebeuren wanneer een Duitser volgens officiële informatie van de politie in Berlijn een hoogzwangere Turkse in brand gestoken zou hebben. De plaats delict aan de Bärenlauchstraße zou bestormd worden door zendwagens van de verschillende tv-zenders om rechtstreeks verslag te doen. Politici zouden massaal zij aan zij met islamitische vertegenwoordigers fakkeloptochten vormen en hun solidariteit laten zien. Maar nu? Het is toch maar een Duitse vrouw die daar verbrand werd. Of hebt u misschien ook maar één vertegenwoordiger van islamitische organisaties gezien die tot een stille tocht heeft opgeroepen voor Maria P.? Had je gedacht! De vermoedelijke daders zal niet veel overkomen in Duitsland, als ze maar Oriëntaals zijn. De Duitse rechtbanken erkennen inmiddels dat “eermoord” onder immigranten uit de islamitische cultuurkring vast verankerd en daar geaccepteerd is. Ongeveer een jaar geleden kreeg een Duitse Afghaan, die zijn hoogzwangere vriendin van achteren had neergestoken, van de arrondissementsrechtbank Wiesbaden een islamkorting. De rechters oordeelden dat er geen sprake was van bijzonder zware schuld, omdat de dader zich “op grond van zijn culturele en religieuze afkomst in een dwangpositie zou hebben bevonden.” Men noemt dat ook wel “migrantenbonus”. Als ik als etnische Duitser een zwangere Turkse zou neersteken, zou ik dus een andere straf krijgen dan een Turk, die een hoogzwangere Duitse neersteekt. Ik ben nu als Duitser in mijn eigen land – door rechters goedgekeurd – een tweederangs mens. Precies dat is het wat de demonstraties van PEGIDA nu massaal de straat opdraagt. Onze leugenmedia beweren brutaal dat er geen sprake zou zijn van islamisering en spreken van de zogenaamde islamisering. Terwijl we overal rekening houden met de gewoonten van onze Oriëntaalse immigranten. In Turkije zijn volgens onderzoeken van de universiteit Izmir eermoorden op zwangere vrouwen tegenwoordig net zo vanzelfsprekend als een eitje bij het ontbijt in Duitse huishoudingen. En in veel islamitische landen – bijvoorbeeld Jordanië en Pakistan – bestaat er praktisch geen straf voor eermoorden. Het is eveneens een feit dat eermoordenaars hun daden met de koran motiveren. Zo staat er op niet mis te verstane wijze in soera 4, vers 33: “Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat Allah de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen Allah onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar. Waarlijk, Allah is Verheven, Groot.” En in soera 2, vers 228 staat: “. . .de mannen hebben voorrang boven haar, Allah is Machtig, Alwijs.” Het is duidelijk dat het islamitische huwelijk noch op zelfbeschikking noch op partnerschap is gebaseerd, maar op absolute onderwerping en het kortwieken van de vrouw. In de koran wordt het beeld van de gehoorzame onderworpen vrouw geschetst, die constant volgzaam buigt voor het patriarchale dictaat. Een vrouw met een eigen wil en een zelfstandige wijze van leven zonder mannelijke controle en voogdij geldt daarentegen als “oneerzaam”, die op ieder moment door de man naar believen kan worden bestraft. En precies dit achterlijke beeld van de vrouw wordt op dit moment op wens van de politiek en de media in heel Duitsland in Duitse koranscholen onderwezen. De gevolgen maken we constant en overal mee – de namen van de slachtoffers luiden Hatun, Gülsüm, Sürüncü – en nu dus Maria P. Onze leugenpers kan er echt trots op zijn dat ze de daders ook nog mediaal ondersteunt. Want dat doet ze per slot van rekening met het wegkijken en verzwijgen. Gekochte journalisten zij aan zij met islamitische eermoordenaars. Hoe moet dat klinken in de oren van de Duitsers, die zich opnieuw tweederangs mensen voelen? En hoe in de oren van de familieleden van Maria P.? Screenshot_55 Bron: http://info.kopp-verlag.de Auteur: Udo Ulfkotte Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron (www.ejbron.wordpress.com) https://ejbron.wordpress.com/2015/01...angere-duitse/ Laatst gewijzigd door dewanand : 25 januari 2015 om 23:33. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is weer wat binnengevallen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementslid
|
![]() Ik gok dat het de persoon achter Egmond Codfried was, nogal verdacht ook dat die blanke albino draad net weer opgevist werd door een nieuweling.
Mist ie ons? Is hij eindelijk van zo veel forums afgesmeten dat hij moet beginnen terugkeren naar z'n oude favorieten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
hi Rizzz, heb je het over Egmond Codfried?? ja is die terug hier met een dubbelaccount? Ok, dan trekt deze topic hem direct aan omdat er staat 'blankenhaat' en 'afrikanisering', lastige zaak is dit, maar ik zou hem willen uitnodigen om op intelligente wijze mee te discussieren en on topic te blijven. zie eerder, openbaar gemaakte communicatie met egmond codfried en mij: ----------------- begin Harde brief aan Afrocentrist Egmond Codried, d.d. 22 maart 2006 Persoonlijk aan: Afrocentrist EGMOND CODFRIED EEMSTRAAT 36 2515 VS DEN HAAG Onderwerp: uw valse beschuldigingen Delft, woensdag 22 maart 2006 Beste Afrocentrist Egmond Codfried, Jouw brief van 7 maart 2006 (zie onder, uit gastenboek reactienummer 196) bevestigt alle negatieve vooroordelen rondom negroïde volkeren. Ik heb besloten om alle correspondentie tussen ons na 7 maart openbaar te maken, omdat ik jou heel dom, naïef, ondankbaar en onderontwikkeld vind. Je concludeert dat ik jou haat. Nou, ik ben zelf gekleurd en ik onderzoek al jaren de diepere oorzaken van de trieste negerslavernij gedurende de periode tussen 1500 en 1900. Ik ben de enige Hindoe die hierover openlijk dingen schrijft en die zich echt zorgen maakt om de huidige ellende van negers in Afrika. Ik weet dat dit politiek incorrect is, omdat de Westerse media en politici het prima vinden dat de negers wegrotten in Afrika en zelf geloven dat zij inferieur, dom en laagwaardig zijn. Jij dient goed te beseffen dat ik al deze dingen heel diepgaand onderzoek. Onze Surinaamse oorsprong Jij en ik zijn geboren en getogen in Suriname. Hierom dacht ik van, ok., die Egmond is mijn landgenoot en ik wil hem ondersteunen met mijn beste kennis en kunde. Ziehier het resultaat van mijn acties. Troost voor klotenegers hele deeplink op kritisch podium dewanand: http://www.dewanand.com/wfor1196.htm -------------- end jazeker, ook die hele afrikanisering, dus zgn vernegering is een factor die ook BLANKENHAAT vergroot, omdat vrij veel negers wrok koesteren jegens de 'zgn negerslavernij' en uit zijn op wraak. Ik praat vaker met diverse negers uit vele landen en merk dat dit toch erg sterk leeft en zij haten het hele blanke ras hartgrondig en weten hier zelf geen raad mee. Uiteraard blijven Wieroe en ik principieel volhouden, voet bij stuk, dat vanuit het rechtsprincipe van gelijkberechtiging en gelijkheid, ook zgn BLANKENHAAT en het racistisch bejegenen of zelfs vermoorden van blanken omdat zij dus blank zijn, ook een ernstige vorm is van zgn zwart racisme in een Avondland en dus normaal bestrafd moet worden door de wetshandhavers. Gelijke rechten, dus ook voor blanke inheemsen, anders zijn zij vogelvrij en is hun Avondland nu bezet door buitenlandse legers sedert 30 april 1945. ![]() ![]() ![]() dewanand en wieroe hindoe fundamentalisten uit delft kennisstad ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door dewanand : 29 januari 2015 om 21:14. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken |
|
![]() |
![]() |