Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Wetenschap & Technologie Van grondstoffen tot afgewerkt product, oude en nieuwe ontdekkingen, ... + de relatie tot de mens, macht, ... |
|
Discussietools |
13 mei 2024, 10:03 | #1 |
Secretaris-Generaal VN
|
Water weg wat dan???
Wat zou er gebeuren als al het water in de wereld plotseling zou verdwijnen?
Drain The Oceans Het is best een goede serie. Deze serie zet aan het denken in de zin van: wat gaat daar nog allemaal onderuit komen??? What Lies Beneath?? (is ook een filmprent naast de vraagstelling)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 mei 2024 om 10:05. |
13 mei 2024, 11:50 | #2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
13 mei 2024, 12:17 | #3 |
Secretaris-Generaal VN
|
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
13 mei 2024, 18:29 | #4 |
Secretaris-Generaal VN
|
Ja ok, maar daar zit toch ook een deel water in?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
13 mei 2024, 18:36 | #5 |
Secretaris-Generaal VN
|
|
14 mei 2024, 09:00 | #6 |
Secretaris-Generaal VN
|
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
14 mei 2024, 19:41 | #7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Wat zou er gebeuren moest mensen kunnen vliegen.
Dat lijkt me zo ongeveer hetzelfde wat zou .. realiteitsgehalte.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
14 mei 2024, 21:14 | #8 |
Provinciaal Statenlid
|
Nee, daar zit een deel pis in, dinosauruspis.
in elk glas water zit nog dino-urine |