Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 december 2005, 08:26   #1
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht
Wie op mij schiet, krijgt gegarandeerd een kogel terug. Ik zal nooit de agressor zijn, maar dan vraag je om wraakacties. We zijn allen menselijk.
Als je hem verdiend hoop ik van ganser harte dat ze hem dan van de eerste keer tussen uw ogen mikken.

Van mij moogde uw mening verkondigen maar moet daar werkelijk eerst een bouwwerf voor geplunderd worden, om nadien al het materiaal naar de flikken hun kop te gooien.

Die mensen staan daar ook voor uw veiligheid, eerlijk gezegd hoop ik dat ze die mannen van de nationale reserve in het vervolg wa beter bewapenen. Riot guns met rubber kogels, zie, en als links of rechts begint te smijten dat ze er dan maar op schieten.

Geen kompasie me da krapuul !
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2005, 08:31   #2
Lesane
Provinciaal Statenlid

Lesane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov Bekijk bericht
Best mogelijk; zoals gezegd hebben we geen problemen gehad met de flikken... Wat iedereen er ook van zou beweren.
En zoals ik al zei, de serieuze rellen met de flikken zijn gebeurd aan het Foch-plein en het ladeuze-plein waar het NSV zich bevond, samen met de overgebleven FN'ers. De linkse betoging is gewoonweg opgesloten aan het stationsplein, en kon dus ook helemaal niets doen.
Daarom dat mijn auto in de JB Van Monsstraat door personen die 'Vlaams Blok, rot op!' gemolosteerd is. En dat waarschijnlijk omdat er een Vlaams Leeuwke op hangt, naast een sticker van de N-VA. Klootzakken.

http://www.faithfreedom.org
http://dutch.faithfreedom.org/forum

Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland."
Lesane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2005, 08:33   #3
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Orde Bekijk bericht
Laat ik het zo stellen, het is door hun aanpak dat er erger is vermeden. 8)
Waarmee je bevestigt dat NSV en Voorpost een stel beesten zijn die in toom moet worden gehouden.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be