PDA

View Full Version : Snelle en goedkope tickets naar US


Kay_
26 juni 2009, 20:24
Aangezien ik graag naar Michaels begrafenis wil gaan, ben ik op zoek naar een website waar ik tickets kan boeken waarbij ik snel in de US geraak en niet te duur.

Ik gebruikte altijd connections voor andere vluchten, maar zijn er nog andere opties.


(Ik kan echt niet geloven dat ik dit schrijf :cry: )

Dronkoers
26 juni 2009, 20:34
Aangezien ik graag naar Michaels begrafenis wil gaan, ben ik op zoek naar een website waar ik tickets kan boeken waarbij ik snel in de US geraak en niet te duur.

Ik gebruikte altijd connections voor andere vluchten, maar zijn er nog andere opties.


(Ik kan echt niet geloven dat ik dit schrijf :cry: )

Ik ook nie 8O

Derk de Tweede
26 juni 2009, 20:34
Ik denk dat die begravenis of crematie een heksenketel met honderduizenden mensen wordt.
Je kan hem beter op de teevee volgen.
Is echt zonde van het geld.

Kay_
26 juni 2009, 20:41
Ik denk dat die begravenis of crematie een heksenketel met honderduizenden mensen wordt.
Je kan hem beter op de teevee volgen.
Is echt zonde van het geld.

Nee, ik wil er echt bij zijn.
Net het feit dat het zo'n heksenketel gaat worden vind ik zo fascinerend, ik wil er gewoon zijn.

IronChef
26 juni 2009, 21:20
Ik ook nie 8O

2

Mitgard
26 juni 2009, 21:25
Aangezien ik graag naar Michaels begrafenis wil gaan, ben ik op zoek naar een website waar ik tickets kan boeken waarbij ik snel in de US geraak en niet te duur.

Ik gebruikte altijd connections voor andere vluchten, maar zijn er nog andere opties.


(Ik kan echt niet geloven dat ik dit schrijf :cry: )

neem eens contact op met de belgische MJ fanclub, ik denk dat die een reis organiseren.

manta
26 juni 2009, 21:57
'k denk da ge dan al beter hier met die fanclub iets doet dan da ge naar ginder gaat en niets ziet buiten en zee van volk ...

Txiki
26 juni 2009, 22:01
Dat is net wat hij wil. Erbij zijn, zoals anderen per se een voetbalmatch willen zien. Voor hem is het als een attractie. De rest is onbelangrijk. Gewoon kunnen zeggen "ik was daar"... Snob.

manta
26 juni 2009, 22:03
Dat is net wat hij wil. Erbij zijn, zoals anderen per se een voetbalmatch willen zien. Voor hem is het als een attractie. De rest is onbelangrijk. Gewoon kunnen zeggen "ik was daar"... Snob.

Mwa , snob is da ni ...
Met het overlijden van Hazes was ik ook eerst van plan om naar daar te gaan , gewoon , je wil er bij zijn als je idool wordt begraven ...
Maar 'k heb me uiteindelijk met een paar bakken bier en nen bak heineken op de zetel gekwakt ...

SDX
26 juni 2009, 22:04
Zoiets als 'ramptoerisme' dan ... ongeveer ...?

filosoof
26 juni 2009, 22:05
Aangezien ik graag naar Michaels begrafenis wil gaan, ben ik op zoek naar een website waar ik tickets kan boeken waarbij ik snel in de US geraak en niet te duur.

Ik gebruikte altijd connections voor andere vluchten, maar zijn er nog andere opties.


(Ik kan echt niet geloven dat ik dit schrijf :cry: )Ik gebruik altijd Connections, maar niet via internet: over the counter zijn ze dikwijls goedkoper dan op hun site.

Indien je jong bent is er Joker.

Jazeker
26 juni 2009, 22:08
Aangezien ik graag naar Michaels begrafenis wil gaan, ben ik op zoek naar een website waar ik tickets kan boeken waarbij ik snel in de US geraak en niet te duur.

Ik gebruikte altijd connections voor andere vluchten, maar zijn er nog andere opties.


(Ik kan echt niet geloven dat ik dit schrijf :cry: )

Beste Kay_ , begin er niet aan... je zal waarschijnlijk zelfs niet in de buurt van zijn graf komen naast een schare fans. Bespaar je de moeite en maak een een mooie blog of site om je idool te eren.

Txiki
26 juni 2009, 22:11
Mwa , snob is da ni ...
Met het overlijden van Hazes was ik ook eerst van plan om naar daar te gaan , gewoon , je wil er bij zijn als je idool wordt begraven ...
Maar 'k heb me uiteindelijk met een paar bakken bier en nen bak heineken op de zetel gekwakt ...

Hij schrijft nergens dat MJ zijn idool geweest zou zijn... wel dat de heksenketel fascinerend lijkt. Nu ja, hij doet maar.

manta
26 juni 2009, 22:16
Hij schrijft nergens dat MJ zijn idool geweest zou zijn... wel dat de heksenketel fascinerend lijkt. Nu ja, hij doet maar.

Ah , neen , hij is daar ne grote fan van ..;-)

Kay_
26 juni 2009, 22:21
Hij schrijft nergens dat MJ zijn idool geweest zou zijn... wel dat de heksenketel fascinerend lijkt. Nu ja, hij doet maar.

Ah, jij dacht dat ik geen fan was, dan heb je mij verkeerd verstaan.

Ik ben een erg grote fan en wil daar zijn om die heksenketel te zien om het mee te maken.

Ook al kan ik maar een glimp opvangen van zijn kist, de sfeer dat wil ik!
Onder fans zijn, mensen die verstaan wat je voelt en met hen samen zijn.
Dat gevoel wil ik hebben.

Heb nog eens de video opgezocht van MJ in Oostende toen hij Heal the world zong en ik één van de kinderen op het podium was.

Geniet er van: http://www.youtube.com/watch?v=TVb-_Ynd57M

Kay_
26 juni 2009, 22:22
Ik gebruik altijd Connections, maar niet via internet: over the counter zijn ze dikwijls goedkoper dan op hun site.

Indien je jong bent is er Joker.


Thanks, ook al heb ik je reacties in de threads over MJ niet geapprecieërd, toch bedankt voor de tip!

manta
26 juni 2009, 22:27
Heb nog eens de video opgezocht van MJ in Oostende toen hij Heal the world zong en ik één van de kinderen op het podium was.

Geniet er van: http://www.youtube.com/watch?v=TVb-_Ynd57M

Da zal ook een héél ervaring geweest zijn ...

Kay_
26 juni 2009, 22:32
Da zal ook een héél ervaring geweest zijn ...

Echt zot verhaal:

Ik was 12 jaar en wou al van de dag ervoor aanschuiven om als eerste daar te zijn.
Mijn ma (thans een "gewone" huisvrouw) wilde niet dat ik daar s nachts bleef aanschuiven ook al was het bij mijn ouders.

Zij heeft toen rondgebeld naar kranten en via via het volgende kunnen regelen:

- VIP bus die mij kwam ophalen
- Eten met VIP guests
- plaatsen helemaal vanvoor
- op het podium met MJ
- een interview met MJ


Het was echt ongelooflijk! Mijn ma heeft dat voor mij verborgen gehouden tot de dag voor het concert.
Er waren toen nog geen gsm's en we hadden ook geen draagbare telefoon toen dus zetten mijn moeder altijd een babyfoon aan de telefoon en hield eentje bij haar.
Ik vond dat toen zo gek en toen ze me de dag voor het concert vertelde wat ze allemaal gedaan had voor mij.....

Helaas toen ik terplaatse kwam bleek dat het concert geannuleerd werd en heb ik de VIP behandeling moeten missen toen het concert verschoven werd(niet zo erg).
Maar het ergste was dat Michael te emotioneel was om kinderen te zien en dus heb ik hem nooit kunnen spreken.

Maar heb dus wel helemaal van voor gestaan en mee op het podium gemogen.
Ik weet nog goed hoe ik achter hem door ging en met mijn rechterpink hem aangeraakt heb. Dat moment zal mij voor altijd en altijd bijblijven.


Op 8:30 zie je links achter Michael twee blonde knulletjes, de rechtse met het zwarte jasje ben ik.
Ik kon niet stoppen met naar Michael te kijken. :-D

Txiki
26 juni 2009, 22:41
Ah, jij dacht dat ik geen fan was, dan heb je mij verkeerd verstaan.

Ik ben een erg grote fan en wil daar zijn om die heksenketel te zien om het mee te maken.

Ook al kan ik maar een glimp opvangen van zijn kist, de sfeer dat wil ik!
Onder fans zijn, mensen die verstaan wat je voelt en met hen samen zijn.
Dat gevoel wil ik hebben.

Heb nog eens de video opgezocht van MJ in Oostende toen hij Heal the world zong en ik één van de kinderen op het podium was.

Geniet er van: http://www.youtube.com/watch?v=TVb-_Ynd57M

Dan heb ik je inderdaad verkeerd begrepen. Mijn verontschuldigingen.

Kay_
26 juni 2009, 22:42
Dan heb ik je inderdaad verkeerd begrepen. Mijn verontschuldigingen.

No problem, ik ging er ook nogal snel van uit dat je dat wist. ;-)

Vorenus
26 juni 2009, 23:01
No problem, ik ging er ook nogal snel van uit dat je dat wist. ;-)

Via DHL in een kartonnen doos.

Kay_
29 juni 2009, 19:15
Update:morgen vertrek ik naar Los Angeles

Dronkoers
29 juni 2009, 19:27
Update:morgen vertrek ik naar Los Angeles

8O

Gij meent da echt?

From_Vlaanderen
29 juni 2009, 19:29
Update:morgen vertrek ik naar Los Angeles

Nu niet dat ik op iemand anders zijn graf rijk wil worden, maar ik heb hier nog een 34 tal LP's liggen van Jackson. Ik heb ze op 2dehands.be gegooid.

Enter
29 juni 2009, 19:30
Zoals Dronkoers hier al heeft gepost: 8O

Enter
29 juni 2009, 19:31
Nu niet dat ik op iemand anders zijn graf rijk wil worden, maar ik heb hier nog een 34 tal LP's liggen van Jackson. Ik heb ze op 2dehands.be gegooid.

Dan zijn ze stuk en brengen ze niets meer op

Savatage
29 juni 2009, 19:33
Maar het ergste was dat Michael te emotioneel was om kinderen te zien en dus heb ik hem nooit kunnen spreken.

Mss een geluk bij een ongeluk, Michael's latere processen beschouwd met 8-jarigen ;-)

(grapje)

Savatage
29 juni 2009, 19:34
Update:morgen vertrek ik naar Los Angeles

Hoeveel heb je voor je ticket betaald als ik vragen mag? Ik zou ook nog eens naar de States willen vliegen.

Zipper
29 juni 2009, 19:35
Update:morgen vertrek ik naar Los Angeles

"t'is crisis", zeggen ze dan 8O

IronChef
29 juni 2009, 19:39
8O

Gij meent da echt?

2

Kay_
29 juni 2009, 19:45
8O

Gij meent da echt?

Yup, ik moet gewoon.

Kay_
29 juni 2009, 19:45
"t'is crisis", zeggen ze dan 8O

Niet voor mij, mij hebben ze ook ontslagen ik heb 3 maand loon gekregen en paar weken later was ik terug aan het werk.

Mitgard
29 juni 2009, 19:46
Yup, ik moet gewoon.

maak je wat foto's voor ons (of toch voor mij)?

Kay_
29 juni 2009, 19:46
Hoeveel heb je voor je ticket betaald als ik vragen mag? Ik zou ook nog eens naar de States willen vliegen.

1600 euro per persoon,erg last minute.
Maar in de maanden juli, augustus denk ik dat je voor een 900 euro tot LA geraakt. New York is veel goedkoper.

Kay_
29 juni 2009, 19:46
maak je wat foto's voor ons (of toch voor mij)?


Zeker, de camera ligt klaar!
Als je ineens plots niets meer van mij hoort ben ik bezig met pakken en om 8h morgenvroeg heb ik mijn vlucht.

Dat is boeken en binnen 12 uur vertrekken. 8-)

Dronkoers
29 juni 2009, 19:48
Yup, ik moet gewoon.

1600 euro per persoon,erg last minute.
Maar in de maanden juli, augustus denk ik dat je voor een 900 euro tot LA geraakt. New York is veel goedkoper.

8O8O

Kay_
29 juni 2009, 19:48
8O8O


Och valt allemaal mee, sommige mensen geven elk weekend 100 euro uit aan drank ;-)

Tel dat al maar eens samen en ik heb mij reis zo betaald.

Mitgard
29 juni 2009, 19:51
Zeker, de camera ligt klaar!
Als je ineens plots niets meer van mij hoort ben ik bezig met pakken en om 8h morgenvroeg heb ik mijn vlucht.

Dat is boeken en binnen 12 uur vertrekken. 8-)

ik wens je een behouden vlucht, en doe The King mijn groeten.

Kay_
29 juni 2009, 19:52
ik wens je een behouden vlucht, en doe The King mijn groeten.

Zeker, ik zal aan je denken ;-)

Kay_
29 juni 2009, 19:55
Alright, ik ga mijn vriendin oppikken en dan inpakken.
Ik zou zeggen hou ze, tot binnen een dikke week en voor zij die MJ willen herdenken.

Details volgen op www.mjtmc.com
Zeker doen!!

Dronkoers
29 juni 2009, 20:01
Och valt allemaal mee, sommige mensen geven elk weekend 100 euro uit aan drank ;-)

Tel dat al maar eens samen en ik heb mij reis zo betaald.

Geef mij dan maar 16 weekendjes :-D

Dronkoers
29 juni 2009, 20:02
ik wens je een behouden vlucht,
²

Tavek
29 juni 2009, 21:20
1600 euro per persoon,erg last minute.
Maar in de maanden juli, augustus denk ik dat je voor een 900 euro tot LA geraakt. New York is veel goedkoper.

Tering....

Tavek
29 juni 2009, 21:21
Anyway, een voorspoedige reis, veel plezier, ik hoop dat je een glimps kan opvangen van de kist, en vooral, de sfeer kan opsnuiven ;)

Dronkoers
30 juni 2009, 04:24
Zou em al wakker zijn?

8 uur vertrekken is toch om 6 uur inchecken? ;-)

Mitgard
30 juni 2009, 07:54
Zou em al wakker zijn?

8 uur vertrekken is toch om 6 uur inchecken? ;-)

hola, een kenner.

Derk de Tweede
30 juni 2009, 13:18
Ik hoor net dat de begrafenis voor onbepaalde tijd is uitgesteld ivm met een tweede autopsie.

SDX
30 juni 2009, 13:39
Oie Kay - daar staat ie dan in de VS - en geen MJ-begrafenis.8O:?

BigF
30 juni 2009, 13:58
Ocharme Kay.

Het kon uit "In de gloria" komen.
Anekdotes uit de tijd dat hij het podium met Hem deelde. Vergeelde foto's. Treurnis. Geweeklaag over de dure tickets. En ginder horen dat de begrafenis is uitgesteld.
Het laatste beeld is dan een hoofd-omlaag Kay die onder een vaal straatlicht, te voet, met koffer in de hand onder de richtingaanwijzer "Airport" in die richting moonwalkt.

Dronkoers
30 juni 2009, 16:17
Ocharme Kay.

Het kon uit "In de gloria" komen.
Anekdotes uit de tijd dat hij het podium met Hem deelde. Vergeelde foto's. Treurnis. Geweeklaag over de dure tickets. En ginder horen dat de begrafenis is uitgesteld.
Het laatste beeld is dan een hoofd-omlaag Kay die onder een vaal straatlicht, te voet, met koffer in de hand onder de richtingaanwijzer "Airport" in die richting moonwalkt.

:lol:

Zal het daar trouwens ook warm zijn?

Mitgard
2 juli 2009, 07:47
Kay staat vandaag in de krant. ;-)

Scarabaeida
2 juli 2009, 08:10
Die goedkoopheid is best relatief hehe.

Mitgard
3 juli 2009, 18:29
Kay vandaag weer in de krant met foto.
hij verblijft met z'n moeder in de buurt van neverland en heeft vrienden gemaakt met italiaanse en israelische fans. hij hoopt in de VS te kunnen blijven tot de begrafenis.

Dronkoers
3 juli 2009, 23:41
Kay vandaag weer in de krant met foto.
hij verblijft met z'n moeder in de buurt van neverland en heeft vrienden gemaakt met italiaanse en israelische fans. hij hoopt in de VS te kunnen blijven tot de begrafenis.

Ah, ene die het bevestigd :cheer:

liberalist_NL
3 juli 2009, 23:42
Aangezien ik graag naar Michaels begrafenis wil gaan, ben ik op zoek naar een website waar ik tickets kan boeken waarbij ik snel in de US geraak en niet te duur.

Ik gebruikte altijd connections voor andere vluchten, maar zijn er nog andere opties.


(Ik kan echt niet geloven dat ik dit schrijf :cry: )
www.vliegwinkel.nl