![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Aangezien ik graag naar Michaels begrafenis wil gaan, ben ik op zoek naar een website waar ik tickets kan boeken waarbij ik snel in de US geraak en niet te duur.
Ik gebruikte altijd connections voor andere vluchten, maar zijn er nog andere opties. (Ik kan echt niet geloven dat ik dit schrijf ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat die begravenis of crematie een heksenketel met honderduizenden mensen wordt.
Je kan hem beter op de teevee volgen. Is echt zonde van het geld. Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 26 juni 2009 om 20:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Net het feit dat het zo'n heksenketel gaat worden vind ik zo fascinerend, ik wil er gewoon zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k denk da ge dan al beter hier met die fanclub iets doet dan da ge naar ginder gaat en niets ziet buiten en zee van volk ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is net wat hij wil. Erbij zijn, zoals anderen per se een voetbalmatch willen zien. Voor hem is het als een attractie. De rest is onbelangrijk. Gewoon kunnen zeggen "ik was daar"... Snob.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met het overlijden van Hazes was ik ook eerst van plan om naar daar te gaan , gewoon , je wil er bij zijn als je idool wordt begraven ... Maar 'k heb me uiteindelijk met een paar bakken bier en nen bak heineken op de zetel gekwakt ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoiets als 'ramptoerisme' dan ... ongeveer ...?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien je jong bent is er Joker. Laatst gewijzigd door filosoof : 26 juni 2009 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben een erg grote fan en wil daar zijn om die heksenketel te zien om het mee te maken. Ook al kan ik maar een glimp opvangen van zijn kist, de sfeer dat wil ik! Onder fans zijn, mensen die verstaan wat je voelt en met hen samen zijn. Dat gevoel wil ik hebben. Heb nog eens de video opgezocht van MJ in Oostende toen hij Heal the world zong en ik één van de kinderen op het podium was. Geniet er van: http://www.youtube.com/watch?v=TVb-_Ynd57M Laatst gewijzigd door Kay_ : 26 juni 2009 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Echt zot verhaal:
Ik was 12 jaar en wou al van de dag ervoor aanschuiven om als eerste daar te zijn. Mijn ma (thans een "gewone" huisvrouw) wilde niet dat ik daar s nachts bleef aanschuiven ook al was het bij mijn ouders. Zij heeft toen rondgebeld naar kranten en via via het volgende kunnen regelen: - VIP bus die mij kwam ophalen - Eten met VIP guests - plaatsen helemaal vanvoor - op het podium met MJ - een interview met MJ Het was echt ongelooflijk! Mijn ma heeft dat voor mij verborgen gehouden tot de dag voor het concert. Er waren toen nog geen gsm's en we hadden ook geen draagbare telefoon toen dus zetten mijn moeder altijd een babyfoon aan de telefoon en hield eentje bij haar. Ik vond dat toen zo gek en toen ze me de dag voor het concert vertelde wat ze allemaal gedaan had voor mij..... Helaas toen ik terplaatse kwam bleek dat het concert geannuleerd werd en heb ik de VIP behandeling moeten missen toen het concert verschoven werd(niet zo erg). Maar het ergste was dat Michael te emotioneel was om kinderen te zien en dus heb ik hem nooit kunnen spreken. Maar heb dus wel helemaal van voor gestaan en mee op het podium gemogen. Ik weet nog goed hoe ik achter hem door ging en met mijn rechterpink hem aangeraakt heb. Dat moment zal mij voor altijd en altijd bijblijven. Op 8:30 zie je links achter Michael twee blonde knulletjes, de rechtse met het zwarte jasje ben ik. Ik kon niet stoppen met naar Michael te kijken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |