PDA

View Full Version : Microsoft lanceert gratis Office-software voor iPad


Universalia
28 maart 2014, 08:30
Misschien leuk voor de 'echte fans' :-)

link (http://www.hln.be/hln/nl/4124/Multimedia/article/detail/1831380/2014/03/27/Microsoft-lanceert-gratis-Office-software-voor-iPad.dhtml)

kelt
28 maart 2014, 08:35
Doorheen zijn geschiedenis,zelfs tijdens de juridische schermutselingen in de jaren negentig tussen de bedrijven, is Microsoft altijd al een grote leverancier geweest van office-paketten op Apple-hardware.

Het is nu wel duidelijk dat MS zich niet op eigen kracht meer dan een niche zal uitsnijden in de markt van de platte computertjes.....(zoals Apple ook maar een niche-leveranciertje meer is qua PC's en notebooks,Steve Jobs zorgde er lang geleden al voor dat dit geen prob meer is voor Apple).....

Maar "MS-Office" overal is beslist een mogelijkheid....en het doet Apple eigenlijk ook geen pijn....

vlijmscherp
28 maart 2014, 08:37
op mijn Android-tablet werk ik met Kingsoft Office, veel beter en gratis.

Universalia
28 maart 2014, 08:50
op mijn Android-tablet werk ik met Kingsoft Office, veel beter en gratis.

Hm, handig dat u daar even melding van maakt, eens uitproberen bij gelegenheid. :-)

vlijmscherp
28 maart 2014, 09:28
Hm, handig dat u daar even melding van maakt, eens uitproberen bij gelegenheid. :-)

het enige dat ik mis, is het gebruiken van besturingsellementen. Dat lukt spijtig genoeg niet, je moet bv zo'n word-bestand opslaan als een Docm bestand en dat kan nog niet geopend worden op android. Wel als gewoon word-doc maar dan kan je niet gebruik maken van die besturingsellementen.

voor de rest werkt dat prima.