![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doorheen zijn geschiedenis,zelfs tijdens de juridische schermutselingen in de jaren negentig tussen de bedrijven, is Microsoft altijd al een grote leverancier geweest van office-paketten op Apple-hardware.
Het is nu wel duidelijk dat MS zich niet op eigen kracht meer dan een niche zal uitsnijden in de markt van de platte computertjes.....(zoals Apple ook maar een niche-leveranciertje meer is qua PC's en notebooks,Steve Jobs zorgde er lang geleden al voor dat dit geen prob meer is voor Apple)..... Maar "MS-Office" overal is beslist een mogelijkheid....en het doet Apple eigenlijk ook geen pijn.... Laatst gewijzigd door kelt : 28 maart 2014 om 08:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() op mijn Android-tablet werk ik met Kingsoft Office, veel beter en gratis.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
voor de rest werkt dat prima.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |