PDA

View Full Version : "Bin laden is gestorven"


Lincoln
29 april 2005, 10:48
Eerst heb ik het bericht vernomen op www.asharqalawsat.com (http://www.asharqalawsat.com/)

op dit pagina: http://www.asharqalawsat.com/details.asp?section=3&article=296351&issue=9649

Daarna ging ik zelf naar het forum van alqaida zelf gaan kijken een inderdaad blijkt het bericht waar te zijn, op dit pagina: http://www.islam-minbar.net/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=2655&forum=12&post_id=6040#forumpost6040

Helaas is de bericht geving in het arabisch , Maar je kunt op dailynews of de gardian gaan kijken , asharqalawsat is heeft bijna dezelfde berichtgeving als de engelse kranten !

Geertje
29 april 2005, 10:52
De paus heeft een goed woordeke gedaan bij Sint-Pieter. Hij mag nu ook komen.:-)

Firestone
29 april 2005, 10:53
Eerst heb ik het bericht vernomen op www.asharqalawsat.com (http://www.asharqalawsat.com)

op dit pagina: http://www.asharqalawsat.com/details.asp?section=3&article=296351&issue=9649

Daarna ging ik zelf naar het forum van alqaida zelf gaan kijken een inderdaad blijkt het bericht waar te zijn, op dit pagina: http://www.islam-minbar.net/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=2655&forum=12&post_id=6040#forumpost6040

Helaas is de bericht geving in het arabisch , Maar je kunt op dailynews of de gardian gaan kijken , asharqalawsat is heeft bijna dezelfde berichtgeving als de engelse kranten ! Lincoln, is het niet zo dat asharqalawsat schrijft dat het bericht op de 'Al Qaida' site staat?

Een bevestiging is dat vooralsnog niet, hé.

Lincoln
29 april 2005, 10:56
Lincoln, is het niet zo dat asharqalawsat schrijft dat het bericht op de 'Al Qaida' site staat?

Een bevestiging is dat vooralsnog niet, hé.U hebt gelijk het bericht is nog niet officieel , Maar er is wel opschudding onstaan volgens het bericht van asharqalawsat tussen de extremisten !

Firestone
29 april 2005, 11:01
Op de site van de Guardian en die van de BBC zie ik voorlopig geen melding.

Op Haaretz (http://www.haaretz.com/hasen/spages/570506.html) staat dit:

Web site claims bin Laden is dead; no confirmation
By Yoav Stern, Haaretz Correspondent

A Web site claiming close ties to Al-Qaida has announced that the leader of the international terror network, Osama bin Laden, is dead, the London-based Arabic daily Asharq Al Awsat reported Friday.

The claim has not been confirmed.

"We have now found out this urgent news item, whereby the Al-Qaida organization has announced the death of bin Laden," read Thursday's message on the Web site, Manbar Ahal A-Suna V'al Jama'a.

Over the last few weeks, the site has been publishing messages purportedly stemming from Al-Qaida.

However, it is unclear whether the information posted on the site is credible, since backers of sites such as this one are generally anonymous, as are their sources.

Nu maar afwachten of dit ernstig is of een hoax, hé.

illwill
29 april 2005, 11:08
En laten we ondertussen ook hopen dat het waar is é.

Zwarte Spion
29 april 2005, 11:14
Niks van aan, vind nergens enige berichtgevingen terug.

ik wil harde bewijzen!! (niet in het Arabisch als het kan!)

piazzolla
29 april 2005, 11:17
Niets op CNN, BBC News.


volgens DEBKAfile:


An announcement of Osama bin Laden’s death appears Friday in one of his close aides’ most credible Web sites. It has sparked a storm of controversy in al Qaeda circles, some of whom claim notice is false.
Signed by the Pen of Jihad Warriors, the site provides no information on circumstances of death, only asks:
Where are those who break out of borders? Where are the lamenters? Where are those who throw themselves from the tops of towers and skyscrapers? Where are the heart-rending cries?
Egyptian bin Laden adherent, Yasser Sari, calls notice a lie and promises new videotape soon in which leader announces end of al Qaeda truce in Europe. Other followers credit the announcement as “authentic and Islamic.”

Lincoln
29 april 2005, 11:24
Nu maar afwachten of dat waar is.

Zwarte Spion
29 april 2005, 11:31
Hij zit in mijne kelder en hij leeft nog, ben net gaan kijken. Ik wil eerst mijn beloofde 25.000.000$ alvorens ik hem op het vliegtuig naar Washington zet...

piazzolla
29 april 2005, 11:39
Ik wil eerst mijn beloofde 25.000.000$ alvorens ik hem op het vliegtuig naar Washington zet...

Kapitalist! :-D

maddox
29 april 2005, 12:01
Ik dacht dat Bin Laden nog niet eens bestond. Dat het alleen maar een fictief zwart schaap was, een zoveelste afleidigsmaneuvre van de CIA ,om van Bush de grootste warlord ooit te maken

Lincoln
29 april 2005, 12:03
Hier gaan we weer....

Herr Flick
29 april 2005, 12:38
De paus heeft een goed woordeke gedaan bij Sint-Pieter. Hij mag nu ook komen.:-)


Ik heb eens gebeld met mijne goeie vriend Satan ja, ;-)

Moete zijn telefoonnummer ook hebben ?

666

Herr Flick
29 april 2005, 12:40
Zwarte Spion gij hebt ne kloon gevangen , ik heb den enigen echten uitgeleverd, ik heb just een aanbetaling gedaan voor mijn Vila op Barbados, ...

;-)

maddox
29 april 2005, 12:43
Lincoln, over de doden niks dan goed he.

Ergo, ik probeerde het meest positieve over deze al dan niet fictieve massamoordenaar, religifanaat en machtwellusteling te vertellen.

Zwarte Spion
29 april 2005, 12:45
Zwarte Spion gij hebt ne kloon gevangen , ik heb den enigen echten uitgeleverd, ik heb just een aanbetaling gedaan voor mijn Vila op Barbados, ...

;-)

Ik zal u dan maar mijn rekeningnummer geven hé!

(dat 'em ne clown was wist ik al...)

Lincoln
29 april 2005, 13:16
Fok.nl:Er gaat een sterk gerucht dat Osama bin Laden dood is. Betrouwbare websites, waaronder Debka.com, hebben dat gemeld. Debka.com zou ook bronnen binnen de Israelische Geheime Dienst hebben.

Volgens Amsterdamse beurshandelaren stijgt de beurs op geruchten rondom de dood van topterrorist Osama bin Laden. De Amsterdamse AEX staat op een winst van 0,5 procent.

Firestone
29 april 2005, 13:23
Fok.nl:
Er gaat een sterk gerucht dat Osama bin Laden dood is. Betrouwbare websites, waaronder Debka.com, hebben dat gemeld. Debka.com zou ook bronnen binnen de Israelische Geheime Dienst hebben.

Hier ze we hoe omzichtig men met informatie moet omgaan.

Het bericht op fok.nl is gewoon door iemand gepost.
Op Debka staat gewoon dat de website uit Lincoln's bericht de dood van Bin Laden meldt.

Maw, er is voorlopig maar één primaire melding, namelijk deze op de 'Al Qaida' site.
Al de andere berichten citeren dit ene bericht.

Lincoln
29 april 2005, 13:30
Het interresant ervan is dit bericht: Volgens Amsterdamse beurshandelaren stijgt de beurs op geruchten rondom de dood van topterrorist Osama bin Laden. De Amsterdamse AEX staat op een winst van 0,5 procent Daarvoor de posting.

maddox
29 april 2005, 13:33
En? De beurs zakt soms ook als ik een scheet laat. Maar dat vermelden de poenpakkers vand e beurs niet.

circe
29 april 2005, 13:48
Ik wil eerst een onthoofdingsvideo van den Bin zien. En indien niet, dan toch tenminste een lijk. Eerder geloof ik het niet.

(Mijn echte naam is dan ook "Thomasine".

Zwarte Spion
29 april 2005, 14:17
Wie is Bin Laden eigenlijk...

Wolfgang Meister
29 april 2005, 15:14
Wellicht zal zijn lijk verkoold worden teruggevonden zoals dat van Dhr. Hitler...;-)

Ze moeten dan wel een Amerikaanse basketbalspeler als "stand-in" weten te fiksen want naar verluidt is die Bin Laden ongeveer 2 meter groot!:lol:

la_Principessa
29 april 2005, 15:21
Wellicht zal zijn lijk verkoold worden teruggevonden zoals dat van Dhr. Hitler...;-)
Stop nu eens met dat stomme Dhr. ,gewoon hitler volstaat hoor. :roll:

Wolfgang Meister
29 april 2005, 15:40
Stop nu eens met dat stomme Dhr. ,gewoon hitler volstaat hoor. :roll:

Dat bepaal ik zelf wel!:evil: U gaat mij dat recht niet ontnemen!:splat:

Wolfgang Meister
29 april 2005, 15:44
Wie is Bin Laden eigenlijk...

nieuw merk wc-ontstopper ... Toen ze voor het eerst uitprobeerden in de Twin-towers, had dat catastrofale gevolgen...

la_Principessa
29 april 2005, 15:50
Dat bepaal ik zelf wel!:evil: U gaat mij dat recht niet ontnemen!:splat:
U doet maar.
Ik keur het af, meer niet.

la_Principessa
29 april 2005, 15:51
nieuw merk wc-ontstopper ... Toen ze voor het eerst uitprobeerden in de Twin-towers, had dat catastrofale gevolgen...
Flauw hoor, als je serieus bent vind ik je een pak lolliger. ;)

garfield
29 april 2005, 16:36
Allez zand erover dan maar :-)

Chipie
29 april 2005, 16:46
Wie is Bin Laden eigenlijk...

Dat is een 'lichte vracht'...;-)

VlaamseBelg
29 april 2005, 19:48
Misschien is er wel een Bin Laden gestorven, maar de welke? Er zullen er nog wel zo noemen zeker?

De wapenstilstand met Europa is voorbij, 't is weer de moment om weg te blijven uit de metro.

VlaamseBelg
29 april 2005, 19:51
Lincoln, de volgende forummeeting moet je maar eens meekomen he, dan kan ik mijn arabisch wat oefenen. Ik kan al over 't weer praten en "asier toefeich" bestellen. :-)

Lincoln
30 april 2005, 10:20
Lincoln, de volgende forummeeting moet je maar eens meekomen he, dan kan ik mijn arabisch wat oefenen. Ik kan al over 't weer praten en "asier toefeich" bestellen. :-) http://smilies.sofrayt.com/%5E/r/content.gif

Iwein
30 april 2005, 16:31
Dit lijkt wel een goedkope soap. Om plots terug boven water te komen, die Osama

Musketo
30 april 2005, 17:03
Dat bepaal ik zelf wel!:evil: U gaat mij dat recht niet ontnemen!:splat:


Waar maak jij je nou druk om - Ahmed en Ali nemen jou dat recht wel af. Geduld.

Raven
30 april 2005, 18:09
Als dat waar is, is dit een droeve dag voor het Arabische volk