![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eerst heb ik het bericht vernomen op www.asharqalawsat.com
op dit pagina: http://www.asharqalawsat.com/details...351&issue=9649 Daarna ging ik zelf naar het forum van alqaida zelf gaan kijken een inderdaad blijkt het bericht waar te zijn, op dit pagina: http://www.islam-minbar.net/modules/...#forumpost6040 Helaas is de bericht geving in het arabisch , Maar je kunt op dailynews of de gardian gaan kijken , asharqalawsat is heeft bijna dezelfde berichtgeving als de engelse kranten !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 29 april 2005 om 10:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() De paus heeft een goed woordeke gedaan bij Sint-Pieter. Hij mag nu ook komen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een bevestiging is dat vooralsnog niet, hé.
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de site van de Guardian en die van de BBC zie ik voorlopig geen melding.
Op Haaretz staat dit: Citaat:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 29 april 2005 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En laten we ondertussen ook hopen dat het waar is é.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Niks van aan, vind nergens enige berichtgevingen terug.
ik wil harde bewijzen!! (niet in het Arabisch als het kan!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Niets op CNN, BBC News.
volgens DEBKAfile: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Nu maar afwachten of dat waar is.
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Hij zit in mijne kelder en hij leeft nog, ben net gaan kijken. Ik wil eerst mijn beloofde 25.000.000$ alvorens ik hem op het vliegtuig naar Washington zet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat Bin Laden nog niet eens bestond. Dat het alleen maar een fictief zwart schaap was, een zoveelste afleidigsmaneuvre van de CIA ,om van Bush de grootste warlord ooit te maken
![]() |
#13 |
|
![]() Hier gaan we weer....
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb eens gebeld met mijne goeie vriend Satan ja, ![]() Moete zijn telefoonnummer ook hebben ? 666 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwarte Spion gij hebt ne kloon gevangen , ik heb den enigen echten uitgeleverd, ik heb just een aanbetaling gedaan voor mijn Vila op Barbados, ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lincoln, over de doden niks dan goed he.
Ergo, ik probeerde het meest positieve over deze al dan niet fictieve massamoordenaar, religifanaat en machtwellusteling te vertellen.
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(dat 'em ne clown was wist ik al...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Fok.nl:
Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het bericht op fok.nl is gewoon door iemand gepost. Op Debka staat gewoon dat de website uit Lincoln's bericht de dood van Bin Laden meldt. Maw, er is voorlopig maar één primaire melding, namelijk deze op de 'Al Qaida' site. Al de andere berichten citeren dit ene bericht.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 29 april 2005 om 13:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Het interresant ervan is dit bericht:
Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 29 april 2005 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |