PDA

View Full Version : Mobistar Optimum


Nick_
29 juni 2005, 14:10
Vorig jaar heb ik bij Mobistar een Optimum-abonnement afgeschaft. Daarmee betaal je maandelijks aan een verlaagd tarief. Tot je limiet overschreden is uiteraard: dan betaal je plots een hoger tarief.
Nu blijkt dat dit helemaal geen goeie formule is voor mij. Ik overschrijd dus altijd de limieten waardoor mijn factuur onnodig hoog oploopt.

Mijn vraag: Welke Mobistar-dienst moet ik bellen om mijn abonnement op te zeggen en terug over te schakelen naar de Tempo-herlaadkaarten?
Natuurlijk vind ik hier geen info over op de Mobistar-website. Info over aanmelden daarentegen ...

De dichtste Mobistar-winkel in mijn buurt kon me niet helpen. Afmelden gebeurt telefonisch, maar ik ben natuurlijk vergeten welk nummer ik moest bellen. Ik weet alleen dat het één van die 4-cijferige nummers was.

Pietje
29 juni 2005, 14:31
Vorig jaar heb ik bij Mobistar een Optimum-abonnement afgeschaft. Daarmee betaal je maandelijks aan een verlaagd tarief. Tot je limiet overschreden is uiteraard: dan betaal je plots een hoger tarief.
Nu blijkt dat dit helemaal geen goeie formule is voor mij. Ik overschrijd dus altijd de limieten waardoor mijn factuur onnodig hoog oploopt.

Mijn vraag: Welke Mobistar-dienst moet ik bellen om mijn abonnement op te zeggen en terug over te schakelen naar de Tempo-herlaadkaarten?
Natuurlijk vind ik hier geen info over op de Mobistar-website. Info over aanmelden daarentegen ...

De dichtste Mobistar-winkel in mijn buurt kon me niet helpen. Afmelden gebeurt telefonisch, maar ik ben natuurlijk vergeten welk nummer ik moest bellen. Ik weet alleen dat het één van die 4-cijferige nummers was.

Even één van mijn Mobistar facturen opgediept : blijkt dat klantendienst "5000" is vanop je Mobistar-GSM.
0495/959500 vanop een ander toestel. 8)

Nick_
29 juni 2005, 14:43
Bedankt! ;)

Al kunnen ze me wel niet helpen. Ik heb een contract tot 7 september 2006 en die verbreekvergoeding van 150 euro heb ik er nu ook weer niet voor over.

Pietje
29 juni 2005, 14:46
Bedankt! ;)

Al kunnen ze me wel niet helpen. Ik heb een contract tot 7 september 2006 en die verbreekvergoeding van 150 euro heb ik er nu ook weer niet voor over.

Kan je niet "zakken" naar een "lichter" tarief ?? "Friends" bijv. 8)

Nick_
29 juni 2005, 15:14
Wat een bende klootzakken.

"Hallo, ik zou graag overschakelen naar een Friends-tarief."

"Ja, maar, Optimum is nochtans goed voor u."

"Dat zag ik aan mijn laatste facturen ..."

"Ach ja, inderdaad."

"Friends-tarief dus voor mij. Dat van 15 euro graag."

"Ja maar, je hebt ook hogere Friends-tarieven."

"Weet ik, maar nee, dank je."

"Maar u betaalt meer per minuut hoor met de 15 euro-formule. Zou je niet beter ..."

"Nee."

Ongelooflijk, die mensen. :roll:

Pietje
29 juni 2005, 15:21
Het zijn "haaien" idd 8) . Vroeger was ik bij Orange (nu Base). Exact hetzelfde. Ik was enkel overgestapt naar Mobistar omdat mijn meeste kennissen daar zitten, en het toch iets voordeliger is te bellen naar een toestel vd zelfde operator. Ik probeer rond te komen met een "friends-abo" van 15€.

DaBlacky
29 juni 2005, 17:01
De dichtste Mobistar-winkel in mijn buurt kon me niet helpen.

Wat een idioten zijn dat :?
In de BASE-shop hebben ze mij toen meteen geholpen.
Maar Base rules dan ook ;) (vind ik)