Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 juni 2005, 14:10   #1
Nick_
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Nick_'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2004
Locatie: Kuurne
Berichten: 16.657
Standaard Mobistar Optimum

Vorig jaar heb ik bij Mobistar een Optimum-abonnement afgeschaft. Daarmee betaal je maandelijks aan een verlaagd tarief. Tot je limiet overschreden is uiteraard: dan betaal je plots een hoger tarief.
Nu blijkt dat dit helemaal geen goeie formule is voor mij. Ik overschrijd dus altijd de limieten waardoor mijn factuur onnodig hoog oploopt.

Mijn vraag: Welke Mobistar-dienst moet ik bellen om mijn abonnement op te zeggen en terug over te schakelen naar de Tempo-herlaadkaarten?
Natuurlijk vind ik hier geen info over op de Mobistar-website. Info over aanmelden daarentegen ...

De dichtste Mobistar-winkel in mijn buurt kon me niet helpen. Afmelden gebeurt telefonisch, maar ik ben natuurlijk vergeten welk nummer ik moest bellen. Ik weet alleen dat het één van die 4-cijferige nummers was.
Nick_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2005, 14:31   #2
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick6502
Vorig jaar heb ik bij Mobistar een Optimum-abonnement afgeschaft. Daarmee betaal je maandelijks aan een verlaagd tarief. Tot je limiet overschreden is uiteraard: dan betaal je plots een hoger tarief.
Nu blijkt dat dit helemaal geen goeie formule is voor mij. Ik overschrijd dus altijd de limieten waardoor mijn factuur onnodig hoog oploopt.

Mijn vraag: Welke Mobistar-dienst moet ik bellen om mijn abonnement op te zeggen en terug over te schakelen naar de Tempo-herlaadkaarten?
Natuurlijk vind ik hier geen info over op de Mobistar-website. Info over aanmelden daarentegen ...

De dichtste Mobistar-winkel in mijn buurt kon me niet helpen. Afmelden gebeurt telefonisch, maar ik ben natuurlijk vergeten welk nummer ik moest bellen. Ik weet alleen dat het één van die 4-cijferige nummers was.
Even één van mijn Mobistar facturen opgediept : blijkt dat klantendienst "5000" is vanop je Mobistar-GSM.
0495/959500 vanop een ander toestel. 8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2005, 14:43   #3
Nick_
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Nick_'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2004
Locatie: Kuurne
Berichten: 16.657
Standaard

Bedankt!

Al kunnen ze me wel niet helpen. Ik heb een contract tot 7 september 2006 en die verbreekvergoeding van 150 euro heb ik er nu ook weer niet voor over.
Nick_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2005, 14:46   #4
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick6502
Bedankt!

Al kunnen ze me wel niet helpen. Ik heb een contract tot 7 september 2006 en die verbreekvergoeding van 150 euro heb ik er nu ook weer niet voor over.
Kan je niet "zakken" naar een "lichter" tarief ?? "Friends" bijv. 8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2005, 15:14   #5
Nick_
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Nick_'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2004
Locatie: Kuurne
Berichten: 16.657
Standaard

Wat een bende klootzakken.

"Hallo, ik zou graag overschakelen naar een Friends-tarief."

"Ja, maar, Optimum is nochtans goed voor u."

"Dat zag ik aan mijn laatste facturen ..."

"Ach ja, inderdaad."

"Friends-tarief dus voor mij. Dat van 15 euro graag."

"Ja maar, je hebt ook hogere Friends-tarieven."

"Weet ik, maar nee, dank je."

"Maar u betaalt meer per minuut hoor met de 15 euro-formule. Zou je niet beter ..."

"Nee."

Ongelooflijk, die mensen.
Nick_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2005, 15:21   #6
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Het zijn "haaien" idd 8) . Vroeger was ik bij Orange (nu Base). Exact hetzelfde. Ik was enkel overgestapt naar Mobistar omdat mijn meeste kennissen daar zitten, en het toch iets voordeliger is te bellen naar een toestel vd zelfde operator. Ik probeer rond te komen met een "friends-abo" van 15€.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2005, 17:01   #7
DaBlacky
Europees Commissaris
 
DaBlacky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2003
Locatie: Hasselt
Berichten: 7.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick6502
De dichtste Mobistar-winkel in mijn buurt kon me niet helpen.
Wat een idioten zijn dat
In de BASE-shop hebben ze mij toen meteen geholpen.
Maar Base rules dan ook (vind ik)
DaBlacky is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be