![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 4 december 2004
Locatie: Kuurne
Berichten: 16.657
|
![]() Vorig jaar heb ik bij Mobistar een Optimum-abonnement afgeschaft. Daarmee betaal je maandelijks aan een verlaagd tarief. Tot je limiet overschreden is uiteraard: dan betaal je plots een hoger tarief.
Nu blijkt dat dit helemaal geen goeie formule is voor mij. Ik overschrijd dus altijd de limieten waardoor mijn factuur onnodig hoog oploopt. Mijn vraag: Welke Mobistar-dienst moet ik bellen om mijn abonnement op te zeggen en terug over te schakelen naar de Tempo-herlaadkaarten? Natuurlijk vind ik hier geen info over op de Mobistar-website. Info over aanmelden daarentegen ... De dichtste Mobistar-winkel in mijn buurt kon me niet helpen. Afmelden gebeurt telefonisch, maar ik ben natuurlijk vergeten welk nummer ik moest bellen. Ik weet alleen dat het één van die 4-cijferige nummers was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
|
![]() Citaat:
0495/959500 vanop een ander toestel. 8)
__________________
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 4 december 2004
Locatie: Kuurne
Berichten: 16.657
|
![]() Bedankt!
![]() Al kunnen ze me wel niet helpen. Ik heb een contract tot 7 september 2006 en die verbreekvergoeding van 150 euro heb ik er nu ook weer niet voor over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
|
![]() Citaat:
__________________
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 4 december 2004
Locatie: Kuurne
Berichten: 16.657
|
![]() Wat een bende klootzakken.
"Hallo, ik zou graag overschakelen naar een Friends-tarief." "Ja, maar, Optimum is nochtans goed voor u." "Dat zag ik aan mijn laatste facturen ..." "Ach ja, inderdaad." "Friends-tarief dus voor mij. Dat van 15 euro graag." "Ja maar, je hebt ook hogere Friends-tarieven." "Weet ik, maar nee, dank je." "Maar u betaalt meer per minuut hoor met de 15 euro-formule. Zou je niet beter ..." "Nee." Ongelooflijk, die mensen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
|
![]() Het zijn "haaien" idd 8) . Vroeger was ik bij Orange (nu Base). Exact hetzelfde. Ik was enkel overgestapt naar Mobistar omdat mijn meeste kennissen daar zitten, en het toch iets voordeliger is te bellen naar een toestel vd zelfde operator. Ik probeer rond te komen met een "friends-abo" van 15€.
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
Geregistreerd: 4 juni 2003
Locatie: Hasselt
Berichten: 7.169
|
![]() Citaat:
![]() In de BASE-shop hebben ze mij toen meteen geholpen. Maar Base rules dan ook ![]() |
|
![]() |
![]() |