PDA

View Full Version : Likoed


werkgroep morkhoven
17 augustus 2006, 18:39
Likoed is de ultra-conservatieve partij in Israël die wilde dat de oorlog in Libanon werd verdergezet.

Likoed heeft afdelingen in bijna alle Europese landen en probeert de pers en politici naar haar hand te zetten.


Likoed Nederland - Likoed en de media


Likoed Nederland heeft een artikel ingeleverd bij het blad Ego als reactie op het artikel van Leon Wecke (zie 'De media tegen het licht'). Daarop kwam een wel heel merkwaardige reactie: plaatsing van ons artikel was alleen mogelijk als Leon Wecke bereid is een reactie op ons tegenartikel te geven om tegelijk af te publiceren.
Een ingezonden brief wordt dus alleen toegestaan als de schrijver van het oorspronkelijke artikel toestaat dat er kritiek op hem geplaatst wordt. Een mooi staaltje van censuur!

Helaas is de enig mogelijk conclusie dat de redactie er alles aan doet om de schrijver van een onjuist en dubieus artikel over Israel in bescherming te nemen.
Dit is des te ergerlijker aangezien het blad wordt uitgegeven door de humanistische geestelijke verzorging van de krijgsmacht, dus volledig wordt gefinancierd door het Ministerie van Defensie. Dit draagt hiervoor dus mede verantwoordelijkheid, op kosten van de belastingbetaler.
Wij hebben het er niet bij laten zitten en wij hebben inmiddels de indruk dat dit de redactie wel aan het denken heeft gezet.

In Het Parool van 30 december j.l. verscheen een uitgebreid artikel van bestuurslid Salomon Louis Vaz Dias:
Wanneer gaat Arafat serieus onderhandelen?

Naar aanleiding van Netwerk, uitgezonden door AVRO-tv op 2 januari 1997 (zie 'De media tegen het licht') hebben wij de redactie aangeschreven en hun erop gewezen dat in deze uitzending verscheidene journalistieke gedragsregels worden overtreden.
Wij hebben het verzoek gedaan om in een volgende uitzending afstand te nemen van deze uitspraken. Ondanks een herinnering hebben wij hier niets meer op vernomen.
Via een omweg vernamen wij dat de redactie achteraf ook zelf in de maag zat met deze uitzending en daarom maar de voorkeur gaf aan 'de doofpot'.
Betreurenswaardig dat men zo wegloopt voor zijn verantwoordelijkheid.

In het Algemeen Dagblad van 7 januari j.l. verscheen een omvangrijk artikel van bestuurslid Salomon Louis Vaz Dias met als onderwerp:
Israel vertraagt het vredesproces niet.

Naar aanleiding van het verdrag inzake Hebron was onze voorzitter FH in de uitzending van 2Vandaag televisie van 14 januari j.l.

Hij nam op dezelfde datum ook deel aan de discussie hierover in Het Debat van VPRO-radio.

Er zijn ingezonden brieven gestuurd aan The Economist, de Telegraaf, Trouw en de Volkskrant. Deze zijn niet geplaatst.
Bij de Volkskrant zijn onze vrienden van het Netherlands Israel Public Affairs Committee al volop in discussie met de redactie over de onjuistheden in de Israel-berichtgeving.

Het Nieuw Israëlitisch Weekblad van 11 januari j.l. nam onze ingezonden brief op met als titel:
'Schuldig'.

De Midden-Oosten Monitor van 18 maart j.l. publiceerde het artikel Land voor vrede van voorzitter FH.

In de Tros TV-show van 27 maart werd gesproken over "bouwen op Palestijnse grond". Nadat de redactie erop gewezen werd dat dit niet juist is ontving Likoed Nederland een excuusbrief van Ivo Niehe Produkties:
"Wij beseffen dat deze opmerking naar aanleiding van de bouwactiviteiten in het oosten van Jeruzalem een lapsus was. Wij hopen dat u onze excuses hiervoor wilt aanvaarden."

Het nieuwe 'glossy' maandblad IQ van april 1997 bracht een portret van premier Netanjahoe. Een aantal uitspraken van voorzitter FH werden hierbij gebruikt.

Er zijn verder nog brieven gegaan aan de redacties van Het Financieele Dagblad, Het Parool en de Telegraaf.
Met deze laatste zijn wij nog in gesprek, het eerste positieve resultaat is behaald. Wij hopen u in het volgende nummer uitgebreid te kunnen informeren.

Tot slot zond Likoed Nederland meermalen een persbericht naar 25 persdiensten.

Naar aanleiding daarvan verscheen een uitgebreid interview met de voorzitter in Het Reformatorisch Dagblad van 10 april j.l.


http://www.likud.nl/bel0308.html

Hertog van Gelre
17 augustus 2006, 20:53
De volgende antisemitische draad graag. Deze is te saai.

Ambiorix
17 augustus 2006, 23:03
Likoed heeft afdelingen in bijna alle Europese landen en probeert de pers en politici naar haar hand te zetten.
nééééén , er is géen zionistisch wereldwijd complot! dat is allemaal nazi-praat!


;-)

(m.a.w., WM, goede topic om het eens in het daglicht te stellen)

Scarabaeida
17 augustus 2006, 23:10
De volgende antisemitische draad graag. Deze is te saai.

Dit is geen anti-semitisme. Voor echte voorbeelden: zie Stormfront.org.

Ambiorix
17 augustus 2006, 23:12
De volgende antisemitische draad graag. Deze is te saai.
jij vindt wel heel rap iets "antisemitisch". Of kan je gewoon niet tegen terechte kritiek op zionisten?

Scarabaeida
17 augustus 2006, 23:21
Mij viel het ook op dat ze op TROS haatdragend Hebreeuwse speeches "vergeten" te ondertitelen. Arabisch kunnen ze wel ondertitelen. Is Hebreeuws dan soms moeilijker dan Arabisch?

Noem één zionistisch bolwerk in Europa en we praten over Nederland. In België treffen wij het hier nog wel op dat vlak.

Hertog van Gelre
17 augustus 2006, 23:22
jij vindt wel heel rap iets "antisemitisch". Of kan je gewoon niet tegen terechte kritiek op zionisten?
Lobby's van politieke of economische strekking zijn normaal voor elke politieke richting in elk land. Het is niets nieuws en doodnormaal.

Het gaat me om de voortdurende stroom van eenzelfde soort berichten die joden of Israel in een bepaald licht moeten zetten, afkomstig van WM.

En WM ziet 'de Joden' inderdaad als sturende kracht in de NWO.

Ambiorix
17 augustus 2006, 23:24
En WM ziet 'de Joden' inderdaad als sturende kracht in de NWO.
dat mss niet , maar ze zijn wel een machtige en wereldwijde lobbygroep, misschien machtiger als wij durven denken.

Scarabaeida
17 augustus 2006, 23:26
Niet 'de Joden', maar de (Likoed-)zionisten, mag ik hopen.

Ambiorix
17 augustus 2006, 23:49
Niet 'de Joden', maar de (Likoed-)zionisten, mag ik hopen.
de zionisten idd.

werkgroep morkhoven
18 augustus 2006, 00:53
De beschuldigingen van 'anti-semitisme' is natuurlijk klinkklare onzin.

Het gaat hem om de ultra-conservatieve zionistische Likoed partij en niet om het Joodse volk. De Israëlische Staat vertoont wel totalitaire trekjes maar de Joodse bevolking is niet verplicht om voor Likoud te stemmen.

Zoals gezegd, wilden de leiders van Likoud geen staakt-het-vuren en wilden zij de oorlog in Libanon nog verderzetten. Likoud wilt haar politieke macht nu verder uitbreiden.

http://img197.imageshack.us/img197/2936/israllarge185615wf7.jpg

john bell hood
18 augustus 2006, 11:23
Laat ons hopen dat de likoed zo rap mogelijk terug aan de macht komt.Dan zult ge pas echt kunnen wenen.

werkgroep morkhoven
18 augustus 2006, 11:53
Laat ons hopen dat de likoed zo rap mogelijk terug aan de macht komt.Dan zult ge pas echt kunnen wenen.We weten het Kingtiger. We weten het...
Het wordt tijd dat ge in een tank springt.

Bierke
18 augustus 2006, 11:57
De volgende antisemitische draad graag. Deze is te saai.

Kan je aub politiek asiel aanvragen in Israel, je zal je d'er thuis voelen :twisted:

werkgroep morkhoven
18 augustus 2006, 12:06
Kan je aub politiek asiel aanvragen in Israel, je zal je d'er thuis voelen :twisted:Iemand die vermoeid is geworden tengevolge van zijn Islamfobie is 'moslimmoe'. Vandaar dat ze iemand die vermoeid is geworden van zijn fobie voor honden, 'hondsmoe' noemen. :lol:

garfield
20 augustus 2006, 13:56
Likud is de garantie op veiligheid voor Israël.
Een degelijke partij denkt en doet wat het beste is voor het eigen volk.
Dat doet likud dus.

Uh-Huh
20 augustus 2006, 14:05
Likud is de garantie op veiligheid voor Israël.
Een degelijke partij denkt en doet wat het beste is voor het eigen volk.
Dat doet likud dus.

Pardon?! Deze vind ik echt goed........... zot! :rofl:

Metternich
20 augustus 2006, 14:38
The Israël Lobby and US Foreign Policy (http://ksgnotes1.harvard.edu/Research/wpaper.nsf/rwp/RWP06-011/$File/rwp_06_011_walt.pdf) (pdf-bestand)

Gun
20 augustus 2006, 14:53
De volgende antisemitische draad graag. Deze is te saai.Wat een prietpraat. Ik heb een aantal Joodse collega's die 100% achter de post van WM staan, haten zij zichzelf of hebben zij gewoon een kritische ingesteldheid tegenover de gebeurtenissen in deze wereld en tegen de zionistische elite wiens acties tot gevolg hebben dat de Joden in een pejoratief daglicht worden gesteld?

Gun
20 augustus 2006, 14:57
We weten het Kingtiger. We weten het...
Het wordt tijd dat ge in een tank springt.:lol:

Basy Lys
20 augustus 2006, 14:59
Israël is de enige democratie in die regio, en dat bevalt de voorstanders van totalitaire regimes duidelijk niet.

Hertog van Gelre
20 augustus 2006, 15:13
Wat een prietpraat. Ik heb een aantal Joodse collega's die 100% achter de post van WM staan, haten zij zichzelf of hebben zij gewoon een kritische ingesteldheid tegenover de gebeurtenissen in deze wereld en tegen de zionistische elite wiens acties tot gevolg hebben dat de Joden in een pejoratief daglicht worden gesteld?
Nee. Kritiek op Likud is inderdaad geen antisemitisme. Zoals ook kritiek op het beleid van de staat Israël dat niet is. In Nederland kennen wij 'Een ander joods geluid', een instituut dat harde kritiek levert op het beleid van de staat. Niets mis mee.

Mijn opmerking aan WM moet je zien als een 'spin-of' van de discussie die ik met hem heb, die dwars door twee of drie andere draden heenloopt. Op zich is dit topic inderdaad onschuldig. De bijbedoeling is dat echter niet.

Hertog van Gelre
20 augustus 2006, 16:17
Ik wil er toch nog iets meer over zeggen:

Iedereen die mijn berichten een beetje volgt weet dat ik zuinig ben met de zogenaamde 'grote woorden': Fascisme, nazisme, terrorisme, antisemitisme, racisme etc. Het slaat de discussie dood en is geen argument op zich.

Ook in discussies met (zelfverklaarde) nazi's gebruik ik zelfs die woorden nooit, tenzij het onderwerp erover gaat. En u kunt zich herinneren uit de NWO-draad dat ik daar tegen een aantal mensen heb gezegd dat ik juist NIET denk dat ze antisemiet zijn, hoewel het citeren van de Protocollen daar best aanleiding toe zou hebben gegeven.

Dit is toch echt een ander geval.
Op pagina 227 en 228 in de 'Israel valt Libanon en Gaza binnen - draad' vindt u een uitgebreide u itleg van mij over mijn beweegredenen om de stroom berichten en draden, waaronder deze, toch als zodanig te betitelen.

Het is complex maar misschien kan ik het het beste illustreren met een voorbeeld:

Wat mij uit deze draad stoort is de volgende zin:
Likoed heeft afdelingen in bijna alle Europese landen en probeert de pers en politici naar haar hand te zetten.

- Met de zin op zich is niets mis. Het is een feitelijke constatering die juist is.
- Het wordt echter zo gebracht alsof Likoed de enige is en alsof het iets verwerpelijks is.

Nu zou het toch bekend moeten zijn dat elk land, elke politieke groepering, probeert pers en politici naar hun hand te zetten. Ten tijde van de vele kritiek op Frankrijk werden onze kranten overspoeld door ingezonden brieven van o.a. de ambasadeur en franse politieke groeperingen. Lobby's zijn doodnormaal. Lobbiïsten worden door de politiek geaccepteerd en gerespecteerd. Iedereen doet het. Alleen al in de VS zijn er duizenden lobbygroepen van groeperingen die hun eigen belangen in het daglicht willen stellen.

Nu kan iemand die dat niet weet en alleen op de hoogte is van het feit dat Likud zoiets doet daar heel verontwaardigd over zijn. Dát begrijp ik.

Maar op dit forum is al enige tijd een pressiegroep actief die al minstens een jaar of acht bezig is 'pers en politici naar haar hand te zetten'. Een pressiegroep die dus precies weet hoe het werkt. Zoals gezegd, is daar op zich niets mis mee. Maar ik trek wel mijn wenkbrauwen op als juist die pressiegroep 'pers en politici naar haar hand proberen te zetten' suggereert als zijnde iets verwerpelijks.

werkgroep morkhoven
20 augustus 2006, 17:15
Ik wil er toch nog iets meer over zeggen:

Iedereen die mijn berichten een beetje volgt weet dat ik zuinig ben met de zogenaamde 'grote woorden': Fascisme, nazisme, terrorisme, antisemitisme, racisme etc. Het slaat de discussie dood en is geen argument op zich.

Ook in discussies met (zelfverklaarde) nazi's gebruik ik zelfs die woorden nooit, tenzij het onderwerp erover gaat. En u kunt zich herinneren uit de NWO-draad dat ik daar tegen een aantal mensen heb gezegd dat ik juist NIET denk dat ze antisemiet zijn, hoewel het citeren van de Protocollen daar best aanleiding toe zou hebben gegeven.

Dit is toch echt een ander geval.
Op pagina 227 en 228 in de 'Israel valt Libanon en Gaza binnen - draad' vindt u een uitgebreide u itleg van mij over mijn beweegredenen om de stroom berichten en draden, waaronder deze, toch als zodanig te betitelen.

Beschuldigingen 'antisemitisme':

Israël valt Gaza en Libanon binnen: Bladzijde 227, threads nr. 4534, 4535, 4536
Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 2
Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 11

Hertog van Gelre
20 augustus 2006, 17:31
Beschuldigingen 'antisemitisme':

Israël valt Gaza en Libanon binnen: Bladzijde 227, threads nr. 4534, 4535, 4536
Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 2
Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 11
Dit is nu de derde keer dat u dit post. Het begint op spammen te lijken.
Als u iets niet zint in mijn berichten, gelieve het rode driehoekje te gebruiken.
Of, zoals gebruikelijk op een discussieforum, kom eens met argumenten.

werkgroep morkhoven
20 augustus 2006, 17:32
Zouden de Joodse vredesbeweging in Israël en de Joodse verenigingen die dienstweigeraars ondersteunen, ook 'antisemitisch' worden genoemd ?

http://img197.imageshack.us/img197/2936/israllarge185615wf7.jpg

Hertog van Gelre
20 augustus 2006, 17:35
Zouden de Joodse vredesbeweging in Israël en de Joodse verenigingen die dienstweigeraars ondersteunen, ook 'antisemitisch' worden genoemd ?

http://img197.imageshack.us/img197/2936/israllarge185615wf7.jpg

Door wie? En waarom zou men dat doen?

En bedoelt u hiermee te zeggen dat u slechts 'dienstweigeraars ondersteunt'?

Vorenus
20 augustus 2006, 17:37
Zouden de Joodse vredesbeweging in Israël en de Joodse verenigingen die dienstweigeraars ondersteunen, ook 'antisemitisch' worden genoemd ?

Nee zoiets noemt men deserteurs en landverraders.

beweren dat een jood dat antisemiet is :rofl:

MV ik weet niet wat je pakt maar gezond kan het niet zijn.

(denk teveel PC gesnoven)

werkgroep morkhoven
20 augustus 2006, 17:41
Nee zoiets noemt men deserteurs en landverraders.

beweren dat een jood dat antisemiet is :rofl:

MV ik weet niet wat je pakt maar gezond kan het niet zijn.

(denk teveel PC gesnoven)
Van iemand die bewondering zegt te hebben voor de Waffen-SS omdat ze 'tegen de communisten vochten', had ik geen ander antwoord verwacht.

http://images.amazon.com/images/G/covers/0/96/448/734/0964487349.m.gif

Lof der Zotheid
20 augustus 2006, 18:17
De volgende antisemitische draad graag. Deze is te saai.

Ik merk zonder al te zeer verrast te zijn, dat de Werkgroep Morkhoven in de twee weken dat ik afwezig was, er niet bepaald intelligenter of minder eenzijdig is geworden...

werkgroep morkhoven
20 augustus 2006, 18:26
Ik merk zonder al te zeer verrast te zijn, dat de Werkgroep Morkhoven in de twee weken dat ik afwezig was, er niet bepaald intelligenter of minder eenzijdig is geworden...Ik zal hem maar gelijk geven...

werkgroep morkhoven
20 augustus 2006, 18:42
In de thread 'De nieuwe wereld orde' zijn er een aantal interessante publicaties over de manier waarop Bush en Blair de oorlog in Irak hebben gepland.

Toen het Israëlische leger Libanon binnenviel, ging Blair nog snel even naar Washington om een koffietje te gaan drinken bij Bush.

Zowel de Verenigde Staten als Engeland zeiden enkele uren voor dat de Israëlische pantserdevisies Libanon binnenrolden dat ze tégen een staakt-het-vuren waren...

http://www.eqgen.nl/html/images/blairbush.jpg

Uh-Huh
20 augustus 2006, 23:08
Israël is de enige democratie in die regio, en dat bevalt de voorstanders van totalitaire regimes duidelijk niet.

Jaja, de Israëlische regering krijgt al heel veel kritiek van haar eigen Joodse bevolking en er beginnen schandalen uit te lekken naar de Israëlische pers:

After the war: scandals rock Israel
JERUSALEM (Reuters) - The president is locked in a sex scandal, the justice minister is quitting over a purported stolen kiss, the prime minister is haunted by a property deal and the country's top general is under fire for stock trading. Welcome to Israel, after the war.


Volledig artikel: http://uk.news.yahoo.com/20082006/325/war-scandals-rock-israel.html

john bell hood
21 augustus 2006, 11:02
Likud is de garantie op veiligheid voor Israël.
Een degelijke partij denkt en doet wat het beste is voor het eigen volk.
Dat doet likud dus.
Dat klopt als en bus.Proficiat.

werkgroep morkhoven
21 augustus 2006, 11:41
Dat klopt als en bus.Proficiat.
Dat Garfield zoveel sympathie heeft voor Likoud verbaast me niets, Kingtiger.

Hij opende voordien reeds de thread 'aanpassen of oprotten'.

Je bent dus in goed gezelschap met je obsessie voor alles wat wapens betreft.

Likoud en extreem-rechts in Vlaanderen lijken wel twee handen op éénzelfde buik !

garfield
21 augustus 2006, 17:06
Dat Garfield zoveel sympathie heeft voor Likoud verbaast me niets, Kingtiger.

Hij opende voordien reeds de thread 'aanpassen of oprotten'.

Je bent dus in goed gezelschap met je obsessie voor alles wat wapens betreft.

Likoud en extreem-rechts in Vlaanderen lijken wel twee handen op éénzelfde buik !

En jij bent in goed gezelschap met de leeghoofden in onze paarse regering.
Likud kan je eigenlijk niet extreem rechts noemen . kijk maar effe naar de NRP , TJP of de reeds verboden Kach partij. :evil:
Maar hé zolang Hezbollah maar de gematigden zijn in dit conflict :roll:
Slaap zacht.

garfield
21 augustus 2006, 17:10
Hij opende voordien reeds de thread 'aanpassen of oprotten'.
!

Deze topic http://forum.politics.be/showthread.php?t=45266 :lol:
Maar vent lees die toch eens en trouwens was in K&K

Lof der Zotheid
22 augustus 2006, 09:18
En jij bent in goed gezelschap met de leeghoofden in onze paarse regering.
Likud kan je eigenlijk niet extreem rechts noemen . kijk maar effe naar de NRP , TJP of de reeds verboden Kach partij. :evil:
Maar hé zolang Hezbollah maar de gematigden zijn in dit conflict :roll:
Slaap zacht.

Ge moet geen moeite doen om inhoudelijk op zijn flauwekul te reageren, dat doet hij zelf ook niet. Voor de Werkgroep Doolhoven is alles zwart wit: de moslims/linksen zijn altijd goed, alles wat daar niet mee strookt is slecht. Hij heeft bijvoorbeeld nooit de moeite genomen foto's te publiceren van honderdduizenden Israëli's die vanuit het noorden van Israël naar het zuiden of in bunkers moesten vluchten vanwege bombardementen van zijn geliefde Hezbollah. Enkel de Libanezen waren de slachtoffers, dus moeten enkel foto's daarvan worden gepubliceerd (en vooral steeds twaalf keer dezelfde foto's). Over het leed dat de Israëlische burgerbevolking moest doorstaan, kwam geen woord, laat staan foto's. Eenzijdig en niet inhoudelijk...

werkgroep morkhoven
22 augustus 2006, 10:03
Ge moet geen moeite doen om inhoudelijk op zijn flauwekul te reageren, dat doet hij zelf ook niet. Voor de Werkgroep Doolhoven is alles zwart wit: de moslims/linksen zijn altijd goed, alles wat daar niet mee strookt is slecht. Hij heeft bijvoorbeeld nooit de moeite genomen foto's te publiceren van honderdduizenden Israëli's die vanuit het noorden van Israël naar het zuiden of in bunkers moesten vluchten vanwege bombardementen van zijn geliefde Hezbollah. Enkel de Libanezen waren de slachtoffers, dus moeten enkel foto's daarvan worden gepubliceerd (en vooral steeds twaalf keer dezelfde foto's). Over het leed dat de Israëlische burgerbevolking moest doorstaan, kwam geen woord, laat staan foto's. Eenzijdig en niet inhoudelijk...Jij noemt me wel éénzijdig maar ik zie je alleen maar over de Hezbollah en de raketten van de Hezbollah spreken terwijl je de rest verzwijgt.

En nog iets: Je bent nu twee weken op vacantie geweest. Het wordt dus tijd dat je terug in je muizenvel kruipt.

john bell hood
22 augustus 2006, 11:05
Dat Garfield zoveel sympathie heeft voor Likoud verbaast me niets, Kingtiger.

Hij opende voordien reeds de thread 'aanpassen of oprotten'.

Je bent dus in goed gezelschap met je obsessie voor alles wat wapens betreft.

Likoud en extreem-rechts in Vlaanderen lijken wel twee handen op éénzelfde buik !
Gezien de politieke kleur van likoed lijkt mij dat enigzins vanzelfsprekend te zijn.

Vlaams-nationalist
22 augustus 2006, 11:38
Likud is de garantie op veiligheid voor Israël.
Een degelijke partij denkt en doet wat het beste is voor het eigen volk.
Dat doet likud dus.

Behalve het woordje volk klop je de nagel op de kop. Enige opmerking: die veiligheid dient er niet te zijn! Israel is geen legitieme staat en moet vernietigd worden, dat ze terug naar hun landen van herkomst verhuizen of naar de VSA.
Bezet Palestina zal nooit in vrede zijn, de zionisten zijn gewaarschuwd. En dat ze dan daarna niet afkomen met "we zijn nog maar eens vervolgd".

Hertog van Gelre
22 augustus 2006, 14:58
Behalve het woordje volk klop je de nagel op de kop. Enige opmerking: die veiligheid dient er niet te zijn! Israel is geen legitieme staat en moet vernietigd worden, dat ze terug naar hun landen van herkomst verhuizen of naar de VSA.
Bezet Palestina zal nooit in vrede zijn, de zionisten zijn gewaarschuwd. En dat ze dan daarna niet afkomen met "we zijn nog maar eens vervolgd".
Ja, en dan is het even stil.

Zeg het maar, Werkgroep Morkhoven: Vlaams-nationalist zegt hetzelfde als jij, alleen wat minder 'ingehouden'. Hoe los je dit op? Ik ben benieuwd...

werkgroep morkhoven
22 augustus 2006, 16:02
Ja, en dan is het even stil.

Zeg het maar, Werkgroep Morkhoven: Vlaams-nationalist zegt hetzelfde als jij, alleen wat minder 'ingehouden'. Hoe los je dit op? Ik ben benieuwd...Ik dacht eerst dat het als grap bedoeld was.
Je hebt het uitstekend opgelost !

garfield
24 augustus 2006, 15:05
Van iemand die bewondering zegt te hebben voor de Waffen-SS omdat ze 'tegen de communisten vochten', had ik geen ander antwoord verwacht.

http://images.amazon.com/images/G/covers/0/96/448/734/0964487349.m.gif

Van een antisemiet zoals jij, kunnen we enkel leugens en valse beschuldigingen verwachten.

Lof der Zotheid
24 augustus 2006, 15:31
Van een antisemiet zoals jij, kunnen we enkel leugens en valse beschuldigingen verwachten.

En niet te vergeten: eenzijdigheid tot en met.

werkgroep morkhoven
24 augustus 2006, 16:15
En niet te vergeten: eenzijdigheid tot en met.
Inactief rechts subforum

Cynikus
------------------------------------------------------------------------
Is het u ook allemaal opgevallen dat dit subforum al sinds het (onrechtmatige?) bannen van forumlid Guderian compleet stilgevallen is?

Ambiorix
------------------------------------------------------------------------
Tja, zegt veel over zijn inbreng indertijd. En misschien is er een complete verliberalisering en verlinksing van politicsbezoekers aan de gang.

Cynicus
------------------------------------------------------------------------
Inderdaad... Daarom is het ook nodig dat de weinige rechtsen die hier nog overblijven zich moeten zien te verenigen...

http://forum.politics.be/showthread.php?t=45118
-----------------------------

garfield
24 augustus 2006, 16:23
Inactief rechts subforum

Cynikus
------------------------------------------------------------------------
Is het u ook allemaal opgevallen dat dit subforum al sinds het (onrechtmatige?) bannen van forumlid Guderian compleet stilgevallen is?

Ambiorix
------------------------------------------------------------------------
Tja, zegt veel over zijn inbreng indertijd. En misschien is er een complete verliberalisering en verlinksing van politicsbezoekers aan de gang.

Cynicus
------------------------------------------------------------------------
Inderdaad... Daarom is het ook nodig dat de weinige rechtsen die hier nog overblijven zich moeten zien te verenigen...

http://forum.politics.be/showthread.php?t=45118
-----------------------------

u bedoelt ??
Iets tegen het feit dat rechts net zoals links een eigen subforum heeft?

mss beter terug ontopic.
Wat denken jullie van de kansen van Shalom (min van buitenlandse zaken in kabinet Sharon) met oog op latere verkiezingen? of zal de grijze vos Bibi nog eens de leider worden.

Derk de Tweede
24 augustus 2006, 17:17
Ja, en dan is het even stil.

Zeg het maar, Werkgroep Morkhoven: Vlaams-nationalist zegt hetzelfde als jij, alleen wat minder 'ingehouden'. Hoe los je dit op? Ik ben benieuwd...
Ik neem aan dat je ook die documentaire hebt gezien over de Nederlandse Volks Unie.
Juist zij zijn zeer anti-Israel en praten bv de terreuraanslagen door Hamas goed.
Extreem-links en Extreem-rechts verschillen dus niet zoveel.

groene flamingant
24 augustus 2006, 17:29
Nee zoiets noemt men deserteurs en landverraders.

beweren dat een jood dat antisemiet is :rofl:

MV ik weet niet wat je pakt maar gezond kan het niet zijn.

(denk teveel PC gesnoven)
Heel lachwekkend. Inderdaad. Maar in Israël zijn er heel wat, zogezegd serieuze, mensen die dat durven zeggen zonder blikken of blozen. 't Is maar dat je't weet.

Scarabaeida
24 augustus 2006, 17:33
En dat ze dan daarna niet afkomen met "we zijn nog maar eens vervolgd".


Lol, zoals die Joden die hun eigen geschiedenis niet kennen door te beweren dat ze de volle 5700 jaar vervolgd worden. Boehoehoe! :p

Referentie: mainstreamfilm als "American History X"
"We Jews have been persecuted for more than 5 thousand years, do you think there's anything wrong to be against anti-semitism?" :roll:

werkgroep morkhoven
24 augustus 2006, 17:58
Van een antisemiet zoals jij, kunnen we enkel leugens en valse beschuldigingen verwachten.

Bedankt Garfield, we hebben je uitspraak genoteerd. ;-)

Voor verdere discussies over 'antisemitisme':
http://forum.politics.be/showthread.php?t=54709

Hertog van Gelre
24 augustus 2006, 18:26
Ik neem aan dat je ook die documentaire hebt gezien over de Nederlandse Volks Unie.
Juist zij zijn zeer anti-Israel en praten bv de terreuraanslagen door Hamas goed.
Extreem-links en Extreem-rechts verschillen dus niet zoveel.
Inderdaad. Behalve dat extreem-rechts er open over is.