PDA

View Full Version : Op welke punten bent u het oneens?


Kay_
16 januari 2007, 23:18
Beste,

Eerst en vooral bedankt om hier op dit forum deel te nemen.
Ik apprecieer het dat u en uw collega's hier hun tijd voor nemen.

Verder had ik graag geweten op welke punten u het oneens bent met uw partij of toch niet volledig op dezelfde lijn zit.
Als politicus bent u immers ook maar een mens met een eigen mening in plaats van een politiek orgaan.
Ik hoop dat u de moeite troost om hier naar alle eerlijkheid op te antwoorden, ik heb dit soort dingen immers altijd al intrigerend gevonden.:wink:

MVG

Filip De Man
17 januari 2007, 15:17
Beste,

Ik ga hier nu niet onze kameraden van 'De Morgen' de pap in de mond geven. Anders pakken ze uit met grote koppen genre 'Grote onenigheid in het Vlaams Belang!'
Maar het is natuurlijk zo dat in een partij met tientallen parlementsleden en een duizendtal lokale verkozenen niet iedereen precies hetzelfde denkt.
Men kan dat betrachten in een splinterpartijtje, maar is onmogelijk in een partij met 1 miljoen kiezers.
Sommigen bij ons zijn voor de doodstraf, anderen niet.
Sommigen zijn eerder centrum-rechts, anderen radicaler.
Trouwens, ik meen dat er bij het VB meer eensgezindheid bestaat dan pakweg bij de VLD. Wie lid wil blijven van de VLD, moet bijna continu zijn mening herzien.

IlluSionS667
17 januari 2007, 15:23
Ik ga hier nu niet onze kameraden van 'De Morgen' de pap in de mond geven. Anders pakken ze uit met grote koppen genre 'Grote onenigheid in het Vlaams Belang!'

Met andere woorden : u hebt liever niet dat de gewone Vlaming weet wat u persoonlijk denkt ;-)

Trouwens, ik meen dat er bij het VB meer eensgezindheid bestaat dan pakweg bij de VLD. Wie lid wil blijven van de VLD, moet bijna continu zijn mening herzien.

Is dat bij het VB dan anders? Is het daar ook niet "mond houden en meeknikken" wanneer Dewinter of Van Hecke een mening uit?

Waarom zou ik als trouwe Vlaams-nationalist nog voor het VB blijven stemmen en niet kiezen voor een blanco stem of een stem voor Dedecker? Wat maakt uw partij een beter alternatief dan al die andere partijen?

Uit uw eigen woorden leidt ik vooral puur opportunisme af, waardoor mijn vermoeden wordt bevestigd dat Van Cleemput het aan het rechte eind had.