PDA

View Full Version : Moest u kiezen...


VB'er
18 januari 2007, 12:00
Moesten de andere partijen plots nederig zijn tegenover het Vlaams Belang na de federale verkiezingen (wat een mirakel zou zijn héhé ) en u mag kiezen met welke partij jullie een coalitie moeten vormen, welke partij zou jij kiezen??

En niet zeggen: met de partij met het best passend programma..

zeg een naam!!!

Ozymandias
18 januari 2007, 12:10
Moesten de andere partijen plots nederig zijn tegenover het Vlaams Belang na de federale verkiezingen (wat een mirakel zou zijn héhé ) en u mag kiezen met welke partij jullie een coalitie moeten vormen, welke partij zou jij kiezen??

En niet zeggen: met de partij met het best passend programma..

zeg een naam!!!

Hierin ben ik ook wel geïnteresseerd, omdat er zo vaak gepleit wordt voor het opblazen van het cordon sanitaire. Stel dat dit het geval was (nederigheid gaat me een beetje te ver), hoe ziet u dan de coaltievorming ?

ilfalco
18 januari 2007, 12:44
Ik denk dat qua electoraat er de meeste overeenstemming is met CDenv.

Spijtig genoeg zwaait de belgische vakbond daar de plak.

En leterme wil enkel tripartites vormen en il niet praten met een partij" die de interculturele solidariteit wil opblazen".( lees splitsing SZ).

VB'er
18 januari 2007, 16:12
Ik zou dat nooit goedkeuren moest het Vlaams Belang meegaan met de CD&v. Die partij is even corrupt zoals de PS in Wallonië. Men heeft in West-Vlaanderen het meeste macht op lokaal vlak en gedraagt zich dan ook als een vorstelijke partij.

Metternich
9 februari 2007, 02:59
Ik zou dat nooit goedkeuren moest het Vlaams Belang meegaan met de CD&v. Die partij is even corrupt zoals de PS in Wallonië. Men heeft in West-Vlaanderen het meeste macht op lokaal vlak en gedraagt zich dan ook als een vorstelijke partij.Allee kom, met wie dan, slimmeke? Met de SP.a, met de VLD, met Groen! ? Het Vlaams Belang zou zich beter op het CD&V electoraat mikken ipv op dat vab het VLD. Ik verkies christen-democraten boven liberalen.

ilfalco
15 februari 2007, 11:54
idd ... het cdenv electoraat staat voor een groot deel dichter bij het Vb dan bij de tsjeven.Daar zit nog een enorm potentieel voor het VB.