maddox |
12 oktober 2010 12:44 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek
(Bericht 5028517)
Ruimtevaartmaterialen.
|
Zelfs gewoon ijzer is een ruimtevaartmateriaal. Da's redelijk weinigzeggend he.
U kan meer specifiek gaan hoor. Ik mag wel geen professor in metalurgie zijn, maar ik weet graag veel.
Citaat:
Kortom zelf nadenken is niet uw ding.
|
Op dit moment, met mijn huidige job, neen. Dat wordt me ontraden door de extreem efficiente leidinggevenden.
Maar denken doe ik weldegelijk. Hoeveel mensen kent U die specifiek met hogedruk en/of cryogene pneumatica bezig zijn?
Citaat:
Genoteerd. PS: Ik doe niet enkel dit, ik ben ook deeltijds projectleider en ik geef ook nog eens les. Ivoren toren, no thanks.
|
Welk projecten, misschien dat ik anderen ken die met U samenwerken. De groep van Roboteers in Nederland heeft leden op rare plekjes.
Citaat:
PS: Metalen zijn over het algemeen belachelijk gemakkellijk te bewerken. Titanium is een leuke, maar niet ondoenbaar als ge weet wat zijn probleem is.
|
Titanium verwerk ik in mijn thuiswerkplaats, de pestdingen van Titanium zijn de slechte thermische geleidbaarheid en het ambetante van het griperen (ja ik weet het, het is een slechte uitdrukking, en we mogen titaancarbides daarvoor vies bekijken).
Citaat:
Teveel ervaringsdeskundigen hebben we ook niet nodig, want dan blijven we ook maar ter plaatse trappelen.
|
Met alleen laboranten komen we ook geen stap verder. Een goeie mix moeten we hebben.
En zoals dikwijls aangetoond, teveel tussenpersonen die zichzelf belangrijk willen maken, maken het leven voor niemand beter.
|