![]() |
Citaat:
Ik snap dit toch niet goed, maar dat zal misschien wel aan mijn hersenkronkels liggen die niet zijn afgestemd op die van de bub leden. |
Citaat:
Het goedkeuren van prins Filips dotaties voor zijn buitenlandse handelsmissies was bijna zo republikeinse als mijn doorsnee postings: not at all :rofl: Citaat:
Een prachtige illustratie van subjectiviteit. Voor alle zekerheid erbij vermelden: subjectief is niet peioratief bedoeld-we bekijken hetzelfde 'object' beiden subjectief. Citaat:
Citaat:
Zou er nog zoveel overschieten mochten er nu verkiezingen komen? Citaat:
Ertegen tekeergaan moet kunnen op een politiek discussieforum. Het nuanceloos nazificeren van flaminganten staat me evenmin aan: Moddergooien door BuB: geen goede zaak Citaat:
Good morning//evening Belgium!!! Waarom? *Er bestaat geen democratische meerderheid voor een republiek. *Er bestaat evenmin een politieke meerderheid voor. Dat zijn de hoofdredenen. Met vlaams-nationale groeten, Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
In dit land krijgt de politieke minderheid allang zijn zin. Citaat:
|
Citaat:
Met Vlaams-nationale groet Koen Vermant |
Citaat:
Als n-va het echt meende voor de vlaamse zaak ging ze ten eerste al in kartel met het VB, waar ze qua programma toch veel meer gemeen hebben dat pakweg cd&v. En ten tweede hadden ze op het vlaams niveau uit het beleid moeten stappen toen ze zagen dat hun regeringpartners het regeerakkoord negeerden betreft BHV. Neen liever vasthouden aan dat dikbetaalde ministerpostje en foert aan de kiezers... Van die 4% zal niet veel meer overblijven... |
Citaat:
Jullie zien het zelf niet in blijkbaar hoe belachelijk je uzelf maakt door deze vraag te stellen! |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dat woordje in het vet slaat perfect op de n-va top, ten spijt van diegene die erop gestemd hebben. Vind het jammer voor hun... |
Ik kan Dinooke best volgen.
De VolksUnie die eens zo furore maakte... Sinds Schiltz en clan Anciaux de meest zotte dingen mee goedkeurden en achter het worteltje bleven aanlopen, is de partij de dieperik ingegaan. Ik zie toch tekenen dat de N-VA dezelfde valstrik gaat inlopen. Gebrek aan moed en vernederingen slikken zal door hun kiezers afgestraft worden. Goe wete. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geef nu gewoon toe dat ze compleet plat gegaan zijn voor dat ene postje en dat ze vlaamse principes verloochend hebben en zodoende kiezersbedrog pleegt. Je kan nog honderden excuses verzinnen. De feiten zijn er! En die kan je niet ontkennen... |
Nochtans kreeg de N-VA volgens jou kei-en keiharde garanties voor ze in KARTEL stapte met de CD&V.
|
welke debiele parlé wordt hier weer gebraakt?
Waar en wanneer heeft het kartel woordbreuk gepleegd? Het kartel heeft zoals afgesproken het wetsvoorstel ingediend, en verwacht dat de federale regeringspartijen SPA en VLD dit anoniem onverwijld zouden goedkeuren. Nu moeten de blokkerkes hier eens komen uitleggen, hoeveel stemknopjes een federale zetel heeft buiten ja, nee en (onthouding :twisted: ) Zolang de voorstanders van een spoedige behandeling van het dossier niet in de meerderheid zitten kan het kartel nog het VB dar beweging in brengen. Wat wel zal gebeuren, dat er systematische blokkeringen zullen komen vanuit de Vlaamse regering. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar kijk, men bied hem een ministerpostje aan en alle beloften tellen niet meer. 8O |
Citaat:
Wat wordt de volgende streefdatum? Of houden jullie het deze keer voor bekeken, net zoals de Getuigen van Jehova na meerdere mislukte aankodigingen van het Einde der Tijden ook netjes zwijgen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel in dat geval zal de Sint u zeker wat lekkers komen brengen op 6 dec. Het enigste wat hun nog kan redden zijn effectieve daden!! Geen gezever meer over deadlines en een paar onthoudingen, maar keiharde aktie!! Laten zien dat ze het menen met bv het vertrouwen op te zeggen in hun huidige regeringspartners. Der zit daar nog ergens een partij die 25% van de vlaamse bevolking vertegenwoordigd... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be