![]() |
Citaat:
De juge had de honneurs naar alle waarschijnlijkheid met veel plezier waargenomen. |
Citaat:
|
Citaat:
:twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Hebben zich waarschijnlijk kunnen opgeilen aan het spektakel... :evil: |
Citaat:
Raf noemt dat ook zo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Effe doorgaan op het idee "openbaar".
Als mijn vrouwtje ,Babeth, en ik van bil gaan in onze eigen woonkamer, en er gluurt iemand binnen, is dat dan openbare zedenschennis? Of als een "Nieuw Belgisch koppeltje" van jetje geeft in hun Mercedes Vito GTI (Gordijnen en Tapijen Inbegrepen) busje, en er nemen mensen aanstoot van de ritmische bewegingen van het voorgenoemde voertuig. Is dat dan openbare zedenschennis? |
Citaat:
|
Citaat:
1) Het topic in kwestie, Antwerpse rechter weigert beklaagden te horen met hoofddeksels werd opgestart door Edina en ging over de toepassing van een in onbruik geraakte rechtsregel. 2) Mijn bijdrage aan die discussie beperkte zich tot een eerder zijdelingse discussie met René Artois (die zich ongeveer tussen blzn. 12 en 20 afspeelde), die niet begrepen had dat er een verschil is tussen zonevreemde gebouwen en illegale gebouwen. Ik weet dat je haat voor mij je dermate verblindt dat de realiteit als een wazige nevel aan je geestesoog voorbijtrekt, maar probeer voortaan toch maar liever om je leugens over medeforummers tot een minimum te beperken. Ze zouden wel eens als persoonlijke aanvallen kunnen beschouwd worden... |
Citaat:
Zie mijn onderschrift. |
Citaat:
|
Ondertussen wacht ik nog steeds op dat linkje... Of waren dat ook weer leugens, Knuppel?
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En laat die paranoïa eens verzorgen, meneer! Al dat geleuter over "persoonlijke aanvallen"! Niemand valt u immers aan, menske toch. |
seks in openbaar 500 euro?
ik moest in de tijd niets betalen. |
Meneer Rafpietje neemt in feite enorm veel plaats in op dit forum.In de weinige tijd dat ik hier ben, heb ik opgemerkt dat hij er stelselmatig in slaagt, om ons van het onderwerp te laten afdrijven, en dat we dan non-stop, gedurende lange bladzijden, énkel over hem kunnen praten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Narcisme? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be