Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
(Bericht 5680803)
Ja zeg, dat heb je scherp opgemerkt.
|
Dat heb ik zeker scherp opgemerkt. Het is ook niet de eerste keer dat je dat doet en zoiets dan als "bewijs" o.i.d. voor je eigen stelling aanvoert. Men denke dan bijvoorbeeld aan jouw eindeloze gegoochel met linkjes naar je eigen postjes in dat topic waar je beweerde dat mensen "dood" dan wel "potdood" zouden hebben gezegd.
Citaat:
(Bericht 5680803)
Amaai, je hebt daarenboven ook nog gemerkt dat ik daar citaten van de moderatie aanhaal.
Wat is er zo belangrijk in dit geval aan het deel dat ik wegliet.
|
Dat heb ik al aangegeven, en wel door het deel dat jij telkens gemakshalve weglaat, maar eens te citeren.
Citaat:
(Bericht 5680803)
Wat is dat zo wezenlijk verschil?
|
Lees jij wel wat er staat geschreven, artisjok? Wat dat verschil inhoudt, citeer je hier nota bene mee! Om jouw selectieve leesvaardigheid wat te helpen, zal ik het nog eens herhalen, met het verschil in dikke letters:
Er is dus een verschil tussen wettelijk racisme, zoals uit het forumreglement en dat citaat afkomstig van het CGKR blijkt, en de vuistregels die op speciaal verzoek, ik neem aan van o.a. jou, artisjok, nog eens in elkaar zijn geflanst, en die strenger zijn dan het wettelijk toegelatene.
Citaat:
(Bericht 5680803)
Ik ontleen daar geen rechten aan.
|
Gelukkig niet, maar je probeert het wel telkens weer.
Citaat:
(Bericht 5680803)
Er staat : Dit zijn de vuistregels die de moderatie als instrument gebruikt bij het beoordelen van een bericht. Heb je er iets op tegen dat ik dat ook als instrument gebruik.
|
Ten eerste wordt het gebruik van die vuistregels door de moderatie in de zin die erna komt, verder gepreciseerd: "
Alles blijft ter interpretatie aan de moderatie. Dit zijn ónze vuistregels en u kunt er dus geen rechten aan ontlenen."
Ten tweede heb ik daar inderdaad iets op tegen omdat jij a) niet tot de forumleiding behoort, en b) omdat wat jij telkens weer probeert, geen
gebruik is, maar een
poging tot misbruik. Dit om je eigen politieke doelstellingen, te weten het de mond snoeren van alles en iedereen die zich niet aan jouw multiculturele utopie wenst te conformeren.
Citaat:
(Bericht 5680803)
Ik heb wel onderbouwd wat er racistisch is aan die post. Ik heb er zelfs het bewuste instrument bijgehaald, maar jij wil dat niet aanvaarden.
|
Jij hebt niets onderbouwd, artisjok. Noch hier, noch bij eerdere postjes die jij als "racisme" hebt betiteld. Je hebt steevast naast de vraag geantwoord, zaken straal genegeerd, en nergens aangegeven wat er "racistisch" aan een bepaalde post zou zijn, noch verteld waarom.
Het enige wat jij steevast doet, is zonder degelijke onderbouwing vaststellen dat het zo is. Volgens jou, artisjok, welteverstaan.