![]() |
Jammer dat ze nu gewoon dat geld van de jobkorting door het raam van de kinderbijslag buiten smijten. Waarom dat budget niet halveren en enkel aan de mensen geven die dit echt nodig hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu dit extraatje er niet meer is zal het ook niet terug in de economie vloeien. Die jobkorting was niet alleen verlies voor de overheid maar bracht aan de andere zijde ook extra geld in het staatslaatje. Ik ben geen minister maar ik ben van mening dat de vermindering van de belastingsdruk rechtstreeks gevolg heeft aan de inkomstenzijde omdat veel van dat geld terug in de economie wordt gepompt... Maar zoals gezegd, ik ben geen minister. |
Citaat:
Citaat:
Niet abnormaal gezien de enorme overlast die vrachtwagens veroorzaken. |
Citaat:
En daarom blijf ik bij het idee dat steun vooral gematerialiseerd moet worden. Op maat van de behoeftigde en materieel. Dus met cheques die gericht een probleem oplossen. En niet meer 'liquide' geld waar vanalles mee kan gebeuren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het geld moet gaan waar het MEEST OPBRENGT... dat is economie Iemand die sterft van de honger is bvb 2000% rendement... iemand die het belegt op een spaarrekening is bvb 2% rendement. Iemand die het aan drugs spendeert is -100% rendement Moesten daar op alles wat meer getalletjes geplakt worden van rendement zou het beslissen veel eenvoudiger zijn, dan spreek je niet meer van dat emo-stuff gedoe , maar denk je gewoon op overheidsniveau nog in getalletjes en spendeer je het geld waar het meest opbrengt en saneer je waar het minst opbrengt |
Citaat:
|
Citaat:
om eerlijk te zijn, heb jij meer geconsumeerd door die jobkorting?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en hebben de bedrijven hiervan kunnen profiteren? maw, wat is het terugverdieneffect hiervan geweest? |
De bedrijven mogen het spaargeld lenen, met vooral winst voor de banken.
|
Citaat:
Maatregelen voor mensen zonder kinderen of zelfs alleenstaanden zal je niet krijgen bij de CD&V en bij die mensen zijn er ook veel die geen eigen woonst kunnen veroorloven maar daar hoor je in verkiezingcampagnes niks van (bij geen enkele partij trouwens), veronderstel dat je met die doelgroep geen verkiezingen wint. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be