![]() |
Citaat:
Je verbaast me, elke keer weer:silly: |
Citaat:
Voorbeeld :Een dode maken om er miljoenen te voorkomen? is dat goed/slecht? |
Citaat:
Je verbaast me, elke keer weer :silly: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Schreef ik of insinueerde ik dat ze dood veretrokken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: het is niet omdat hun religie internationaal is, dat ze boven het nationale gerecht en justitie staat... |
Citaat:
|
Citaat:
Moraalfilosofie en ethiek, naast zowat al de rest (fysica, scheikunde, geschiedenis, logica, etc etc etc etc.) is niet uw sterkste kant he? :lol: :lol: |
Citaat:
Wat uit de zon blijven hé kwajongen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Sommige om juridische redenen, andere om archeologische onderzoeken. Weer andere om plaats te maken voor andere graven. Ik zie dus niet in waarom het graf van een rokkendrager openen om juridische redenen grafschennis zou zijn. Als ze die rokkendrager hadden opgestookt, zoals de rokkendragers vele burgers in het verleden hebben opgestookt, had het gerecht nu zijn graf niet kunnen open breken wegens gebrek aan graf. |
Citaat:
Voor een niet betrokken partij is dat zeer simpel. Nooit dat soort vraagstukjes gekregen voor moraal neem ik aan? Stel dat op een vlot op zee zonder voedsel 1 zwakke man met stuurkennis en goede orientatie zit,alsook 1 sterke man zonder verdere speciale kennis of eigenschappen en 1 zwangere vrouw. Wie wordt er het eerste opgegeten en waarom, gesteld dat de kans op (zelf)redding maximaal moet zijn? Dat waren nog eens vraagstukken waar wij over discussieerden. :-P |
Citaat:
|
Citaat:
Spieren = vleesch :-P |
Citaat:
|
Citaat:
Geef eens antwoord, zou jij je eigen kind opofferen? |
ben benieuwd
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be