![]() |
Citaat:
Overigens, dat spul wordt hier -in kleine hoeveelheden- nuttig gebruikt: bij bodemsaneringsprojecten (!) wordt dat aangebracht om de zware metalen te fixeren. |
Als het puur over PH waarde gaat is de oplossing simpel, basen en zuren werken daarin prima. Alleen, zoals ik al eerder schreef, de hoeveelheden waarover gesproken zijn immens, en dat maakt het hele verhaal een probleem.
Langs de andere kant, verdeel het probleem in stukjes, en pak het stuk bij stuk aan, en het word een heel ander verhaal nietwaar? |
Ondertussen,voor zover ik begrepen heb,is de manager van dat bedrijf opgepakt geweest,en weer vrijgelaten....
Tenslotte was de installatie recent goedgekeurd.De direktie van "nalatigheid" beschuldigen zal bijgevolg nog een leuke job worden. Ik heb zo een vermoeden dat enkele "overheidsdiensten" daar in Hongarije momenteel op een heel erg warme zetel zitten ,want wees gerust,IEMAND zal betalen,en het zal waarschijnlijk niet de veroorzaker van de ramp zijn,zo werkt dat niet heden ten dage :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be