![]() |
Kan ik hier vraagjes aan de forumleiding stellen?
Ik vraag me af waarom er 101 hemadraden zijn en waarom I&I meer lijkt op het stormfront forum dan op een objectief Integratie&immigratie sub-forum. Dat sub-forum staat vol met racisme en discriminatie, waarom doet men daar niets aan? |
Citaat:
De leidende racisten zullen dat zeker steunen. |
Citaat:
|
Citaat:
Dit antwoord kreeg ik in een andere draad Citaat:
|
@ Artisjok
Kreeg p.be niet ooit een aanklacht aan de been? Hoog tijd dat Maarten eens wat meer komt lezen op zn forum, vrees ik. |
Citaat:
Ik begrijp wel dat het moeilijk is om een forum "aanzetten tot racisme en haat"-vrij te houden. Zeker op een forum waar er zoveel racisme en haat geuit wordt. Meer en strenger optreden is wellicht de enige oplossing. |
Mensen verbieden hun mening te uiten draagt nergens toe bij. Het is net omdat je hen verbiedt volledig over de schreef te gaan dat je ze zij aan zij zet met meer gematigde meningen en groeikansen biedt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vrije meningsuiting enzo :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Pas op dat je niet te veel zegt of ingaat op provocerende tekstjes, dat kan u banpuntjes opleveren. Daar zijn ze hier snel in. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Typisch voor de racisten die het niet beseffen of willen toegeven is : "ik ben geen racist maar ..." en dan volgt een racistische opmerking. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoor dat door velen zeggen. Links en rechts. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be