![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een vraagje; - Zouden de Nederlandse nieuwkomers dezelfde 'Moskeeën" gebruiken dan de onze of komen er dan nog meer 'Moskeeën' bij?
Protestanten, protesteren. . .dat ze maar naar hun Land van herkomst gaan ruziën en kabaal maken hé 8O |
Citaat:
Het zou de inhoud van dit forum bevorderen als je je uitgaf voor wie je was, en je tegenstanders zou tegenspreken, in plaats van er hier een karikatuur van te maken die meer over je eigen wereldbeeld zegt, dan over dat van wie dan ook. |
Citaat:
Het is merkwaardig hoeveel mohammedanen hier onder een dekmantel optreden, deze keer die van een "Echte Vlaming". Of ben je een superdhimmi? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Vreemd dat als je hier een andere mening hebt je meteen beschuldigt wordt van een dubbel nick te hebben. Of is het bij gebrek aan echte argumenten? Moderatie kan U gelieve mijn account checken en dit weerleggen?
|
Zijn niet gekomen om te blijven: zoniet hadden ze hun Kamelen en dromedarissen meegebracht, en hun wijven thuisgelaten? :roll:
|
Citaat:
Vlamingen zijn Nederlander. Al eeuwen lang. Het is maar door de verbelgising dat vele verbelste Vlamingen zich geen Nederlander meer willen noemen. Op dat vlak ben jij het product van België. Belgischer kan bijna niet. Ah ja, wist je dat wat wij 'Frans-Vlaanderen' noemen, in Frankrijk 'Les Pays Bas Francais' genoemd wordt. De Franse NEDERLANDEN. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Keer toch gewoon terug naar je apenland. Moest je echt Belgen kennen zou je wel weten dat we niks met Hollanders gemeen hebben. Maar ja voor jullie is Frans een exotische taal en gaat het een beetje boven jullie niveau. |
Check eens http://www.dumpert.nl/mediabase/3968...aait_dooj.html
Bij ons heet dat slapstick, bij jullie informatief. Vooral luisteren naar de stem van dat product van inteelt. Ik dacht dat hij een rolletje speelde, blijkt nu dat hij gewoon zo is. :shit: |
Citaat:
En daarnaast ken ik nog tal van andere Nederlanders. En ja, Vlamingen en Nederlanders hebben héél véél gemeen. Maar allicht kén je zelfs geen Nederlanders. En kan je enkel verder gaan op je Belgicistische -racistische- indoctrinatie. En Frans exotisch ? Nee, gewoon een vreemde taal die me al sinds mijn 10de levensjaar opgedrongen werd door 's lands onderwijsregime. |
Citaat:
Trouwens wie geeft jou het recht om in naam te spreken van al je landgenoten. Zoals ik al zei : zielig, maar tegelijk hilarisch. Kom op : nog meer van dat. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be