![]() |
Citaat:
Maar ik wilde weten of het nodig is om de feiten te verdraaien, om halve waarheden, pertinente leugens en overdrijvingen neer te schrijven om zijn mening te onderbouwen? Kan dat niet op basis van feiten? Is het achterwege laten van die verdraaiingen, die halve waarheden, pertinente leugens en overdrijvingen; een beperking van de meningsuiting? |
Citaat:
Ter herinnering: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik lees in de openingspost : Ik doe dan ook een oproep om op te houden met halve waarheiden, pertinente leugens en overdrijvingen om mensen met andere religies, politieke overtuigingen, huidskleur enz.. permaneeent met een zogenaamd "recht op vrije meningsuiting" als verantwoording op het randje van het wettelijke te belasteren..Is dat te veel gevraagd? |
Citaat:
Je mag gerust ook de vragen beantwoorden : Zijn er mensen die, om hun mening vrij te uiten, nood hebben aan halve waarheiden, pertinente leugens en overdrijvingen? |
Citaat:
Je vindt het dus zelf opportuun om ze te gebruiken. Had je het graag aan anderen verboden? Wie gaat trouwens rechtertje spelen? |
Citaat:
Maar ik wilde weten of het nodig is om de feiten te verdraaien, om halve waarheden, pertinente leugens en overdrijvingen neer te schrijven om zijn mening te onderbouwen? Kan dat niet op basis van feiten? Is het achterwege laten van die verdraaiingen, die halve waarheden, pertinente leugens en overdrijvingen; een beperking van de meningsuiting? |
Spiegeltje spiegeltje aan de wand...
Wat misschien een interessantere vraag zou zijn: Hoe kerken je terroristen op het internet? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik had geen goesting in een discussie over wat, waar,... Citaat:
Ik vind dat die een discussie onmogelijk maakt. Citaat:
En? Is het achterwege laten van die verdraaiingen, die halve waarheden, pertinente leugens en overdrijvingen; een beperking van de meningsuiting? |
Citaat:
Jij ook. Citaat:
Wat discussie echt onmogelijk en onaangenaam maakt:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laat de smeerlappen zichzelf kenbaar maken. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Niks aan de hand, allemaal 'vrije meningsuiting' |
Citaat:
Bijvoorbeeld de pertinente leugen dat onze grenzen wijd openstaan voor iedereen. Dat wij iedereen hier binnenlaten. Of de pertinente leugen dat bij gezinshereniging de hele familie (ouders, grootouders, tantes, nonkels, nichten, neven,...) mee mag komen. Op basis van zo'n leugens kan je toch geen zinnige discussie voeren. Je mag gerust de mening hebben en uiten dat we strenger moeten zijn op wie we binnenlaten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be