![]() |
Helemaal off topic maar echt gebeurd. Zo'n 30 jaar geleden.
Bij een lastige collega heeft een andere collega een tube tandpasta in de motorolie gekieperd.:-D:-D:-D:-D Elke honderd meter werd die uitlaat blauwer en blauwer.8O |
Nieuwe auto kopen. Een Wolga bijvoorbeeld.
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
't Is te zeggen: ik niet, maar mensen die ik kende. |
Citaat:
|
Suiker houdt ook verse beton slap trouwens :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
IK zou zoiets NOOIT zelf doen! |
Citaat:
Als puber mag je nooit een handjevol suikerklontjes in zo'n betoncamion gooien. :mrgreen: |
Citaat:
maar kwaliteit gaat achteruit ja Ken je die landen waar gebouwen soms iets meer instorten dan anderen? Ken je bouwvakkers en hun ...handelen? In die landen drinken die ook graag thee met veel suiker. maar ik zeg verder niets |
Citaat:
|
Citaat:
Zuigen. Nadien vol doen met diesel :lol:. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pijnlijk. :? :(
|
De volgende keer stap je terug binnen in de nafstatie, koop uwzelf een bidon en een stuk slang van een meter of 2. Effe hevelen, en terug volkappen met de juiste brandstof.
Ikzelf heb het nog niet voor gehad, maar ik los dat simpeler op. Ik bel de pechdienst. |
Natuurlijke reflex. Ge voelt gewoon dat een diesel motor niet thuis hoort in een BMW. Een 3 reeks hoort een 6 in lijn benzinemotor te hebben.
|
Citaat:
Veel hangt natuurlijk af van het feit hoe leeg je tank was. Mijn moeder heeft dit voor gehad bij hare Ford Focus. Ze reed nog minstens 100 km tot ze een plaspauze inlastte, daarna starte het mormel niet meer. De auto trok wel minder goed op, op de autostrade was haar dit niet opgevallen, het viel pas op toen ze de snelweg verliet en naar het wegrestaurant reed. Auto laten afslepen naar een garage. Laten leegpompen en spoelen. Opnieuw tanken. Ze moest ook nog betalen voor het verwijderen van de tankinhoud en voor het verwijderen van de diesel die gebruikt werd voor het spoelen. Dit terwijl ze zag dat de garagist de brandstof in de tank van de verwarmingsketel kapte. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be