![]() |
Citaat:
Citaat:
Dertig jaar bak potentieel om iemand een blauw oog te slaan... Is er niemand die dat wat vreemd vindt? |
Citaat:
"Niet slaan, ik ben homo!!" |
Citaat:
Dat is ook de maximumstraf geloof ik voor moord met voorbedachte rade. Een zatte caféruzie staat dan op dezelfde hoogte als moord met voorbedachte rade? Is het hele land nu debiel of wat? twee chauffeurs die wat trekken en duwen over een parkeerplaats, dertig jaar bak. - lol - |
Citaat:
|
Citaat:
Als ik elke forummer alles minstens 5x moet uitleggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan u mij bewijzen dat er bij de NVA minder kazuifelmentaliteit aanwezig is dan bij het Blok? Mag ik ook eens verwijzen naar dhr Bourgois?....over kazuifelmentaliteit gesproken...:roll: Kijk...ik zou zo kunnen alluderen naar ene Gandman die nu op de NVA lijst staat...is dat geen Joods equivalent van de kazuifeldragende kaloot? I don't think so Schooffie... edit: U verwijs ongetwijfeld naar Alexandra. Vergeet niet dat zij in openlijke onmin leeft met de kazuifeldragende kaloten hé...ze heeft zelfs geweigerd haar kinderen in een college te laten opvoeden...maar dat wist u uiteraard.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Blijf nu eens consequent in hetgeen je over die partij uitbraakt. Het zou je al iets geloofwaardiger maken, hoewel iedereen hier weet welk vlees ze met jou in de kuip hebben. 8-) |
Citaat:
Maar de Kleine Leider met zijn schoon kostuum mag onzin uitkramen. Daarom is het de Kleine Leider. Dat vergat ze effe. |
Bij de CDV worden ze aan de top steeds grappiger .
Dehaene...Leterme...onderpaster Beke...Verherstraeten...Torfs... Dat zijn toch figuurtjes die zo uit een stripverhaal gestapt zijn. Onze Vlaamse leiders dus. |
Citaat:
weloverwogen analyse en zorgvuldig overleg kan alleen maar tot de slotsom komen dat diegene een carrière te maken in het kerkelijk recht ambieert, ofwel een postjespakkeuh is; ofwel een dommekloot moet zijn. het spreekt vanzelf dat ik meneer Torfs in deze het voordeel van de twijfel gun |
Citaat:
Ik bedoel: het binnen pakken van oud-blokkers. Dat vergat jij effe ? . |
Veel liever Rik Torfs die tenminste nog iets te zeggen heeft, dan de grootste Vlaamse volksverrader na Guy Verhofstadt: de heer Wouter Beke.
Die wet trekt ook op niets, je ziet dat een homo-fundamentalistische regering die wet gemaakt heeft. Sla je iemand inéén voor zijn geld, kom je slechts met 5 jaar er vanaf, sla je iemand inéén omdat hij homo is, dan krijg je maar liefst 25 jaar bij. DRIEDUBBELE FACEPALM !!!! |
Citaat:
En dan nog zelf bekennen dat je hem wou vermoorden, nog 20 jaar extra? Je zit bijna aan het Amerikaanse 2 x levenslang. |
Citaat:
30 jaar of 20 jaar = tien jaar minder. |
Citaat:
|
Citaat:
En ietske minder serieus nu : opletten met termen als "godbetert" als je over pastoor-professor Torfs spreekt hee. Die man is de perfekte illustratie om aan jonge mensen die de cvp-staat niet meegemaakt hebben uit te leggen wat een "tsjeef" is. We moeten hem koesteren, om zijn educatieve rol. Eyskens is stillaan goed voor de geriatrie, maar Torfs heeft hem naadloos vervangen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be