Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Arabische lente (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=220)
-   -   Het leven in Syrië in de "bevrijde" gebieden. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=194670)

Derk de Tweede 26 november 2013 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 6903245)
Soennieten versus sjiieten das al eeuwen bezig en hezbollah wordt door Iran ondersteund:roll:

Daarom
Hezbollah versus Al Quiada = Iran versus Saoedie-Arabië.

zonbron 26 november 2013 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 6903925)
Daarom
Hezbollah versus Al Quiada = Iran versus Saoedie-Arabië.

Als U dan nu kijkt naar wie zoal de bondgenoten van SA zijn, dan moet dat toch boekdelen spreken.

Aan de andere kant was Hezbollah tot voor kort nog een waardige partner voor de EU.

Waar zijn we in hemelsnaam toch mee bezig, waarom buigen ook wij voor de partners van Huize Saoed?

Rotslechte bedpartners wat mij betreft, vrouwe Europa kicked ze beter onverwijld uit de bedstede.

mvd 26 november 2013 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 6902260)
Dank u spa, groen en pvda, die duidelijk de kant kiezen van deze extremisten. Voor wanneer een Belgische wet die islamofoben bestraft met steniging?

Niet die partijen, maar wel Open VLD is de hevigste propagandist in het EP.

Dixie 27 november 2013 00:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6903916)
Ja, " rebellen " hé, het woord roept bij mij sympatie op. Hier is het echter synoniem voor ultra conservatieve religie-terroristen, die een dictatoriaal bewind voeren met gebruik van extreem veel en hard geweld.
Erger als Assad, hoe spijtig het ook is. Beter was er helemaal géén opstand geweest, dan dit...Van de regen in de orkaan zou ik zeggen.

nog een die van ALLE rebellen terroristen maakt pfff geloof jij echt die leugens die assadlovers hier neerpennen:roll:

Nr.10 27 november 2013 02:08

1 Bijlage(n)
Nexer: goed gezien. Wat een monster.

zonbron 27 november 2013 06:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 6904444)
Nexer: goed gezien. Wat een monster.

2!

En de jankende terroristenknufjes kunnen ze kussen.

ZION 1 december 2013 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6902403)
Naar wat ik de laatste 2.5 jaar heb kunnen vaststellen is dat Assad niet moet onderdoen qua gruwel en wreedheid.

Is het al lang.

Blijven scherp op hun hoede, en terecht!

Zoals steeds. Klassekerels!

ZION 1 december 2013 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 6902519)
Jullie hebben mijn sympathie en al degenen die zich verzetten tegen deze barbaarse, fanatieke en bloeddorstige godsdienst. Er zijn meer medestanders met jullie volk dan u denkt. Alleen onze politiekcorrecte regering, die in feite extreemlinks denkt, steunt openlijk de islam. Zij laten uitschijnen dat zij spreken in de naam van de bevolking. Niets is minder waar. Zij vertellen in de media alleen datgene wat wij mogen weten. Jullie excellent werk wordt doodgezwegen, alleen om de moslims in dit land ter wille te zijn en aan hun kant te krijgen. Uit electorale belangen vegen zij de misdaden van de islam onder de mat. Hoe laag kan men vallen.
Ik hoop dat dat zal gecorrigeerd worden na verkiezingen van 2014. Elkeen die nog stemt op spa, pvda, groen en ovld zal medeverantwoordelijk zijn voor de wrede toekomst die onze kleinkinderen wacht. De sharia wacht om de hoek.

Niet overdrijven, beste. Laat het geen fobie worden.
Bang wezen, vrezen voor....dat is wat ze willen.
De slinger moet nog terugkeren....ziet er slecht uit voor de Arab's.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be