Nebur |
18 april 2014 21:44 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten
(Bericht 7104608)
Ik zal zonder veel problemen posten vinden waar u akkoord lijkt te gaan met het VB. Maar vandaag ga ik dit niet meer doen. Het is me te laat. En nogmaals, ik heb er geen problemen mee dat u soms akkoord gaat met om het even wie. Zelfs ik ga soms akkoord met Dewinter. En ...én met Dehaene. Ook al stoort het u misschien.
|
Ik wens u morgen - of één van de volgende dagen - veel plezier met uw zoektocht.
Citaat:
En wat Wilders betreft: het is omdat me zich liberaal noemt, dat men dat ook is. Vraag is bijvoorbeeld of het nu zo liberaal is om het OCMW te willen afschaffen. Een liberaal is geen rechtse zak mijn waarde, maar een sociaalvoelend mens die het vrij initiatief, de vrijheid en de zelfontplooiing hoog in het vaandel draagt.
|
Ja, het is liberaal om het OCMW te willen afschaffen. Het is liberaal, en het is bovendien zeer sociaal. Nu gaat het OCMW gebukt onder de inefficiëntie die eigen is aan een overheid. Als mensen vrijwillig een gelijkaardige dienst oprichten, die privaat opereert, zou men diegenen die het echt nodig hebben veel efficiënter kunnen helpen.
U gaat geen excuses aanbieden?
|