![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 april 2014 om 18:49. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Moet die niet herstellen van de chemo? Ik begrijp niet dat je na zo'n zware ingreep je gaat mengen in de verkiezingsstrijd. Zou politiek echt zo verslavend zijn?
|
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen zegt hij het wat rijkelijk laat. En wat ik zei is heel eenvoudig samen te vatten: NVA=VB-full. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Ik zou niet te trots zijn op het feit dat u hetzelfde zegt als Dehaene.
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Bart De Wever gaat op 25 mei bij een overwinning ook effectief de anti-christ worden. Heeft iemand al opgezocht of hij eigenlijk niet Damien heet en een 666 moedervlek heeft? -)
|
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie het hardste kan kakken op de N-VA wint de verkiezingen. Ja toch?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de kanker zit blijkbaar in zijn hoofd dattie dergelijke praat begint uit te slaan
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat zou echt triestig zijn voor u. Edit: Waarom zou ik als liberaal in godsnaam hetzelfde zeggen als Dewinter?
Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman. Laatst gewijzigd door Nebur : 18 april 2014 om 19:45. |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in passant, ik voel geen haat tegen de Vlaams-nationalisten. Zij zijn gewoon mijn politieke tegenstanders. En die borstel ik eens goed af wanneer ik dit nodig vind. Het is maar dat u het weet. |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toegeven ,toegeven en toegeven aan de Franstaligen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U zult wel citaten vinden van ik die uitleg waarom ik het VB een inhumane en racistische partij vind. Waarom het VB en de PVV op alle vlakken bestreden moeten worden. Maar toch schildert u mij af als Dewinter-fan. Waarom? Daar heb ik het raden naar. Zielig.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Afgezaagd. Dehaene zag de cijfers van de CD&V in de laatste peilingen en is gewoon verzuurd. Hij denkt misschien dat hij met zijn populistische haatspuierij tav de N-VA het tij kan keren, maar ik betwijfel het. Zo'n haatvol gezemel heeft enkel het tegenovergestelde effect, zeker als het uit de mond komt van zo'n zakkenvuller als den dikzak. |
|
![]() |
![]() |
#19 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U reageerde als volgt: Citaat:
Citaat:
En dus, dat heeft allemaal niets te maken met het al dan niet lid zijn van het VB. U moet niet zo overreageren. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 april 2014 om 21:27. |
|||
![]() |
![]() |
#20 |
Vreemdeling
|
![]() Zegt de man die enkele jaren geleden naar de onderhandelingstafel kwam met op zijn map "quid pro N-VA" geschreven.
|
![]() |