Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Deze week bij de Flair: een mini vibrator voor een maxi ooooorgasme (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201534)

Peche 3 mei 2014 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door omaplop (Bericht 7124339)
Is er ook een white rabbit onder de forummers??

Ik zou niet weten wie, maar misschien dat alice toch meer weet?

bembem 4 mei 2014 02:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaaskoppie (Bericht 7124664)
dat is hun doelgroep niet.. sukkel!

euh daarmee dat ik vroeg "wat is de volgende stap?" lolz

Kaaskoppie 4 mei 2014 02:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7124834)
euh daarmee dat ik vroeg "wat is de volgende stap?" lolz

wat zou je graag als volgende stap willen zien

bembem 4 mei 2014 02:42

nu, moesten er hier toevallig van het Flair team meelezen -> please volgende keer een maxi vibrator thanx :-) dan zal ik m'n moed bijeenrapen en er naar vragen in de winkel :-P

bembem 4 mei 2014 02:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaaskoppie (Bericht 7124835)
wat zou je graag als volgende stap willen zien

een XL zwart exemplaar met veel ribbels ^______________________________^

Kaaskoppie 4 mei 2014 02:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7124837)
een XL zwart exemplaar met veel ribbels ^______________________________^

daar heb je de flair toch niet voor nodig

bembem 4 mei 2014 02:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaaskoppie (Bericht 7124841)
daar heb je de flair toch niet voor nodig

klopt

je zegt het zelf: vrouwen hebben de Flair niet nodig voor seksspeeltjes :-)

trouwens als het om mini exemplaren gaat -> laat maar vallen :lol: waarom een augurk als het evengoed een komkommer kan zijn?! .. hihihihihi

Kaaskoppie 4 mei 2014 02:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7124846)
klopt

je zegt het zelf: vrouwen hebben de Flair niet nodig voor seksspeeltjes :-)

trouwens als het om mini exemplaren gaat -> laat maar vallen :lol: waarom een augurk als het evengoed een komkommer kan zijn?! .. hihihihihi

daar heb je mannen voor :-D

Dutch_Strawberry 4 mei 2014 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7124662)
taboes ja dat snap ik wel, en ook dat sex sells, maar de Flair dat was initieel niet zo'n blad, wat is de volgende stap? seksspeeltjes bij de ontbijtgranen, de McDonalds en euhm de Knack? hihihi

Stel je voor, komen je kinderen daar af met een dildo. 'Mama, wat is dit?', ja, dan zit je met de gebakken peren. :-P

Len 5 mei 2014 08:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry (Bericht 7124982)
Stel je voor, komen je kinderen daar af met een dildo. 'Mama, wat is dit?', ja, dan zit je met de gebakken peren. :-P

kinderen begrijpen toch wat speelgoed is

Dutch_Strawberry 5 mei 2014 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Len (Bericht 7126280)
kinderen begrijpen toch wat speelgoed is

Ik kan wel beter speelgoed voor kinderen bedenken dan een seksspeeltje. LEGO, bijvoorbeeld. Veel te veel kinderen krijgen al van in hun buggy een tablet toegestopt omdat de ouders nergens tijd meer voor hebben. En dan achteraf maar klagen over oncreatieve en luie kinderen.

reservespeler 5 mei 2014 08:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7120551)
http://www.flair.be/nl/wedstrijden/2...xi-ooooorgasme

Hoe breeddenkend ik ook ben, toch vind ik dit er over gaan, ik zie me namelijk niet in de winkel naar mijn "pakket met speeltje" vragen lolz, dan nog liever naar de sexshop :oops: :oops: daar verkopen ze tenminste échte XL vibrators en zien ze me niet iedere week :-p :lol: :lol: j/k! (ik heb niet eens een vibrator) hihihi

Heeft u ondertussen werk?

Peche 5 mei 2014 08:57

Duplo !!!! Torentjes maken :cheer: en dan treintjes naar boven door de torentjes laten rijden in spiraal en terug naar beneden :cheer:
En dan in uw slaap de treintjes nog horen rijden, zalig...

Rudy 5 mei 2014 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7120551)
Hoe breeddenkend ik ook ben, toch vind ik dit er over gaan, ik zie me namelijk niet in de winkel naar mijn "pakket met speeltje" vragen lolz, dan nog liever naar de sexshop :oops: :oops: daar verkopen ze tenminste échte XL vibrators en zien ze me niet iedere week :-p :lol: :lol: j/k! (ik heb niet eens een vibrator) hihihi

Bembem. Heb je ooit al eens een vibrator geprobeerd ?

Rudy 5 mei 2014 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. (Bericht 7126495)
Ik denk het wel.
Een vibrator, is minder 'werk' dan een gewone dildo ...

Ik stelde de vraag aan Bembem.

Avsjo Roger 5 mei 2014 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7120755)
Een oorgasme is nochtans moeilijk te bekomen... Het is mogelijk, geloof me, maar moeilijk...

Daar moet je een pionier voor zijn, dacht ik...

Rudy 5 mei 2014 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. (Bericht 7126506)
Dit is een 'publiek' forum.

Tuurlijk. Dit is inderdaad een publiek forum. Dat weet ik al een tiental jaar. Wat niet belet dat ik een vraag stelde aan Bembem, en niet aan jou. Antwoorden in iemand anders plaats is nogal boertig of op z'n minst schoolmeesterachtig.

Peche 5 mei 2014 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Avsjo Roger (Bericht 7126504)
Daar moet je een pionier voor zijn, dacht ik...

Neen, geen uitzondering. We zouden hier in ons bekrompen grijs BE geloven van wel, ... We liggen door onze Belgische levenswijze al na een uur te hijgen om toch nog een saf erna op te steken of iet anders te snoepen...
Maar seks in een andere state of mind, the highest, kan wel eens beestig aflopen waar tijd langs alle kanten passeerde.

Ik zei altijd tegen meisjes dat ik slecht was in oraal, en ik overdeed het altijd zo hard dat mijn tongvliesje onderaan altijd te verduren kreeg. Awel, ik heb zo eens een oproep 's nachts gedaan in zo'n higher state, en ik kreeg een "begeleiding" en ik befte de nacht voorbij alsof ik een lotusbloemeke aan het openen was. Ze keek me zelfs met een verleidelijk oog aan. Dat moment is ons bijgebleven en ik ben enorm dankbaar het wel te kunnen en er nooit meer van te zien :) ^^
Time is of no essence, but you gotta know how to let it all go. Beyond time... beyond our human senses... What is there? Or shall I say, WHO is there???
Ben wel blij dat ik niet alleen ben, maar het hier in BE wel zo zou blijken ;)

SDX 5 mei 2014 14:19

Wat minder aan de paddo's zitten Peche.

Dutch_Strawberry 5 mei 2014 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7126573)
Neen, geen uitzondering. We zouden hier in ons bekrompen grijs BE geloven van wel, ... We liggen door onze Belgische levenswijze al na een uur te hijgen om toch nog een saf erna op te steken of iet anders te snoepen...
Maar seks in een andere state of mind, the highest, kan wel eens beestig aflopen waar tijd langs alle kanten passeerde.

Ik zei altijd tegen meisjes dat ik slecht was in oraal, en ik overdeed het altijd zo hard dat mijn tongvliesje onderaan altijd te verduren kreeg. Awel, ik heb zo eens een oproep 's nachts gedaan in zo'n higher state, en ik kreeg een "begeleiding" en ik befte de nacht voorbij alsof ik een lotusbloemeke aan het openen was. Ze keek me zelfs met een verleidelijk oog aan. Dat moment is ons bijgebleven en ik ben enorm dankbaar het wel te kunnen en er nooit meer van te zien :) ^^
Time is of no essence, but you gotta know how to let it all go. Beyond time... beyond our human senses... What is there? Or shall I say, WHO is there???
Ben wel blij dat ik niet alleen ben, maar het hier in BE wel zo zou blijken ;)

Als je enkel onder invloed goeie seks kan hebben, is er iets mis met jou, niet met de rest van de Belgen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be