Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 april 2014, 22:59   #1
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard Deze week bij de Flair: een mini vibrator voor een maxi ooooorgasme

http://www.flair.be/nl/wedstrijden/2...xi-ooooorgasme

Citaat:
We houden wel van een beetje stout en sexy. Daarom kan je Flair deze week kopen mét vibrator. [b]Vraag naar je pretpakket in de winkel en beleef een maxi oooooorgasme met dit mini speeltje![b]
Flair-abonnee? Bij jouw Flair van dinsdag 22 april ontvang je de nodige bestelinformatie om deze vibrator in huis te halen. Voor maar € 4,99. Samen met Flair voor € 7,49.

Hoe breeddenkend ik ook ben, toch vind ik dit er over gaan, ik zie me namelijk niet in de winkel naar mijn "pakket met speeltje" vragen lolz, dan nog liever naar de sexshop daar verkopen ze tenminste échte XL vibrators en zien ze me niet iedere week :-p j/k! (ik heb niet eens een vibrator) hihihi
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2014, 23:16   #2
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Hmm, beetje vreemd inderdaad. Ach ja, zolang er geen BDSM spulletjes worden bijgeleverd, zie ik er niet zo veel graten in. De dagen dat discussies over masturbatie taboe waren, liggen immers al ver achter ons. Ik heb liever een kind dat masturbeert, dan een kind dat zich om zijn/haar seksualiteit schaamt, om het zo maar te zeggen. Trouwens, veel mensen zijn nog steeds te beschaamd om zo'n seksshop binnen te stappen, uit angst om obsceen te lijken. De enige andere optie is om zulke spulletjes dan via internet te kopen, en ook dit is niet ideaal. Ik kan dus niet zeggen dat dit een slecht initiatief is van Flair!

Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 30 april 2014 om 23:21.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2014, 07:48   #3
Peche
Banneling

Standaard

Een oorgasme is nochtans moeilijk te bekomen... Het is mogelijk, geloof me, maar moeilijk...
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2014, 08:31   #4
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Een oorgasme is nochtans moeilijk te bekomen... Het is mogelijk, geloof me, maar moeilijk...
Voor sommige vrouwen, ja, maar dat is zeker niet de algemene regel. Sommige vrouwen kunnen zelfs meerdere orgasmen na elkaar hebben.
Oud 1 mei 2014, 12:31   #5
Peche
Banneling

Standaard

Ja maar dat het via het oor te bekomen is is voor mij vrij recent nieuwe materie...
De tepels duurt iets korter, maar we liepen toen wel naakt door het bos zoals Adam en Eva.
Ergens diep gestruikeld in een konijnengat waar Alice al lang zat te vogelen met the white rabbit dat maar zat te zagen dat het niet snel genoeg ging...
But we weren't late at all, time was of no essence.
Oud 1 mei 2014, 12:52   #6
metten
Parlementslid

metten's schermafbeelding

Standaard

Misschien kan P magazine eens overwegen tegen een gunstig prijsje een kunstvagina aan te bieden voor de abonnees?
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2014, 14:05   #7
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metten Bekijk bericht
Misschien kan P magazine eens overwegen tegen een gunstig prijsje een kunstvagina aan te bieden voor de abonnees?
Misschien eerder een opblaaspop. Maar ja, dan krijg je meer pop dan magazine...Ook niet echt ideaal!
Oud 2 mei 2014, 14:04   #8
Len
Burger

Stuur een bericht via Skype™ naar Len
Standaard

ik zie een correlatie tussen het aantal mensen met een orgasme en de verzuring van de maatschappij.
Zolang flair je niet dwingt dat trilding effectief te gebruiken, geloof ik dat het de consument zijn vrije keus gerespecteerd blijft.
De trildingen worden trouwens niet uitgedeeld in de winkel (als ik de beschrijving goed lees)

Voor zij die dit vinden te ver gaan. Sex happens, we moeten ergens vandaan komen.
Er zijn momenteel duizenden mensen ergens van de grond aan het gaan. sommige zelfs voor professionele redenen.
en een wereld met minder sex is veel erger dan eentje met meer.
Len is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2014, 14:31   #9
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja maar dat het via het oor te bekomen is is voor mij vrij recent nieuwe materie...
De tepels duurt iets korter, maar we liepen toen wel naakt door het bos zoals Adam en Eva.
Ergens diep gestruikeld in een konijnengat waar Alice al lang zat te vogelen met the white rabbit dat maar zat te zagen dat het niet snel genoeg ging...
But we weren't late at all, time was of no essence.
Excuseer???
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2014, 20:47   #10
SCORHORSE
Vreemdeling

SCORHORSE's schermafbeelding

Standaard

Woensdag in de krantenwinkel was er een madam die naar de Flair vroeg want die was overal uitverkocht. Vond het al vreemd maar nu snap ik 'm En als de vrouwen daar content mee zijn is er toch geen probleem zeker?

Laatst gewijzigd door SCORHORSE : 2 mei 2014 om 20:47.
SCORHORSE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2014, 21:14   #11
Kaaskoppie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Len Bekijk bericht
ik zie een correlatie tussen het aantal mensen met een orgasme en de verzuring van de maatschappij.
Zolang flair je niet dwingt dat trilding effectief te gebruiken, geloof ik dat het de consument zijn vrije keus gerespecteerd blijft.
De trildingen worden trouwens niet uitgedeeld in de winkel (als ik de beschrijving goed lees)

Voor zij die dit vinden te ver gaan. Sex happens, we moeten ergens vandaan komen.
Er zijn momenteel duizenden mensen ergens van de grond aan het gaan. sommige zelfs voor professionele redenen.
en een wereld met minder sex is veel erger dan eentje met meer.
dat is ook zo,verzuurde mensen hebben geen of een heel slecht seksleven
Kaaskoppie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2014, 22:07   #12
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Excuseer???
Ah ik vat hem. Gij noemt gij alice En ik bedoelde Alice van wonderland.

Laatst gewijzigd door Peche : 2 mei 2014 om 22:08.
Oud 3 mei 2014, 16:01   #13
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ah ik vat hem. Gij noemt gij alice En ik bedoelde Alice van wonderland.
Is er ook een white rabbit onder de forummers??
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2014, 21:49   #14
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Don't get me wrong -> ik ben niet voor minder seks in de maatschappij .. echter vind ik dat de Flair de laatste tijd (te) veel met seks bezig is .. De Margriet en de Libelle bvb. die zijn 'gewoon' gebleven zoals 'een gewoon een damesblad met wat mode, lifestyle, kookweetjes ..' - niemand van de redactie die daar hun sappige one night stands tentoon spreidt zoals dat tegenwoordig in de Flair gedaan wordt .. Ik heb de indruk dat die daar niet anders doen, lolz

Dat er seksspeeltjes bij de P magazine zouden zitten, is voor mij een beetje zoals dat er extraatjes bij de Playboy en dergelijke zouden zitten .. Die bladen draaien tenslotte om seks, niet?
Oud 3 mei 2014, 21:54   #15
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metten Bekijk bericht

Ah ja daar gaat Demper heel blij mee zijn

(een mini kunstvagina welteverstaan -> voor een maxi ...)
Oud 3 mei 2014, 21:56   #16
Kaaskoppie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Don't get me wrong -> ik ben niet voor minder seks in de maatschappij .. echter vind ik dat de Flair de laatste tijd (te) veel met seks bezig is .. De Margriet en de Libelle bvb. die zijn 'gewoon' gebleven zoals 'een gewoon een damesblad met wat mode, lifestyle, kookweetjes ..' - niemand van de redactie die daar hun sappige one night stands tentoon spreidt zoals dat tegenwoordig in de Flair gedaan wordt .. Ik heb de indruk dat die daar niet anders doen, lolz

Dat er seksspeeltjes bij de P magazine zouden zitten, is voor mij een beetje zoals dat er extraatjes bij de Playboy en dergelijke zouden zitten .. Die bladen draaien tenslotte om seks, niet?
Die bladen moeten winst maken en liefst zoveel mogelijk,seks verkoopt alsnog en dat zal altijd zo blijven zolang de mensheid blijft bestaan,
het meest
...vrouwen houden evenveel van seks als mannen.. dus verkopen die handel!
Oud 3 mei 2014, 22:00   #17
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaaskoppie Bekijk bericht
Die bladen moeten winst maken en liefst zoveel mogelijk,seks verkoopt alsnog en dat zal altijd zo blijven zolang de mensheid blijft bestaan,
het meest
...vrouwen houden evenveel van seks als mannen.. dus verkopen die handel!
Ik lees dat soort bladen niet maar het is goed dat de massa eindelijk de sex taboes overboord gooit, helaas met 40 jaar vertraging.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2014, 22:02   #18
Kaaskoppie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik lees dat soort bladen niet maar het is goed dat de massa eindelijk de sex taboes overboord gooit, helaas met 40 jaar vertraging.
op dat vlak loopt Vlaanderen inderdaad jaren achter
Oud 3 mei 2014, 22:33   #19
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

taboes ja dat snap ik wel, en ook dat sex sells, maar de Flair dat was initieel niet zo'n blad, wat is de volgende stap? seksspeeltjes bij de ontbijtgranen, de McDonalds en euhm de Knack? hihihi
Oud 3 mei 2014, 22:34   #20
Kaaskoppie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
taboes ja dat snap ik wel, en ook dat sex sells, maar de Flair dat was initieel niet zo'n blad, wat is de volgende stap? seksspeeltjes bij de ontbijtgranen, de McDonalds en euhm de Knack? hihihi
dat is hun doelgroep niet.. sukkel!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be