![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Zeker nu de (variabele) hypotheekrente zo historisch laag staat, zou ik wel weten waarvoor te kiezen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben je dan gewoon lui, of is er meer aan de hand? |
Citaat:
Het enige wat ik wil is in een simpele, al dan niet mobiele woning kunnen leven, met niet al te veel belastingen en verspilling, mijn domicilie wettelijk kan regelen en met rust gelaten kan worden. Wat de meerderheid hier doet maakt mij niet uit. Het zijn keuzes en ik respecteer ieders keuze. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In het geval van luiheid --> trek uw plan. In het geval van (bijvoorbeeld) autisme --> zoek (professionele) hulp. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je wil alleen wonen maar je wil/kan het niet betalen. Dan zijn we toch uitgeklapt. |
Daguitstap naar Overpelt en u vervoegen bij uw lotgenoten, mochten ze er nog staan.
|
Citaat:
Als dat mogelijk was zou ik hier niet om raad vragen. Dan zat ik al lang op een camping met domicilie lekker bij de mama. Neen, ik heb niemand om een domicilie bij te zetten en dan nog, ik wens niks illegaal te doen want zo ben ik (spijtig genoeg) niet opgevoed. |
't keteltje
|
Citaat:
|
Citaat:
Blijven zoeken naar iets klein en goedkoop in een groene buurt met in de buurt een bedrijvenpark, het zal wel eens uit de lucht vallen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be