Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Veel racisme uit jaloezie? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=205602)

Skobelev 2 augustus 2014 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schimmelpenninck (Bericht 7266490)
Ik weet wat uw probleem is en diep in je hart weet jij het ook!

vertel het me aub, desnoods in een pb als je niet openbaar durft.

Skobelev 2 augustus 2014 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schimmelpenninck (Bericht 7266506)
één heeft hier al gereageerd, z'n avatar is een wereldvreemde vlag....
en denkt dat Kinshasa aan de Dender ligt!

ga eens kijken op "de Veirkemert", Kinshasa LIGT aan de Dender.

Wereldvreemde vlag? Zoek het eens op hé schimmel.

Schimmelpenninck 2 augustus 2014 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 7266573)
ga eens kijken op "de Veirkemert", Kinshasa LIGT aan de Dender.

Hoe ver kan men zijn!

Hypochonder 2 augustus 2014 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marnik (Bericht 7266436)
Iedereen is racistisch, degenen die het ontkennen (de linkiewinkies) zijn nog het meest van al discriminatoir (niet verdraagzaam zijn voor de onverdraagzamen!!8!!88!!).

Of vooral voor de andersdenkenden. De linksen zitten zodanig vastgeroest in hun eigen denkbeelden dat ze zonder het meestal te beseffen de meest onverdraagzame, haatdragende mensen zijn.

Hoomer 2 augustus 2014 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7266582)
Of vooral voor de andersdenkenden. De linksen zitten zodanig vastgeroest in hun eigen denkbeelden dat ze zonder het meestal te beseffen de meest onverdraagzame, haatdragende mensen zijn.

²

SDX 2 augustus 2014 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schimmelpenninck (Bericht 7266355)
Wij hier weten allemaal waar racisme, Jodenhaat, Islamfobie en seksisme vandaan komt? Rechts doen en vooral NIET nadenken.

Haat, angst, afgunst, egoisme, onkunde, minderwaardigheidscomplex, onverschilligheid, weg van de minste weerstand en pure domheid. Kortom het V.O.C. gedrag.

Tot slot:
Bovendien heeft de blanke man een zeer diep gewortelde angst voor sexuele competitie van donkere mannen; blanke mannen denken voortdurend, onbewust, dat blanke vrouwen veel meer genot zullen vinden bij donkere mannen.

Dat laatste is m.i. toepasbaar op de 6 hardliners hier?

Of is het eerder dit?

Hoe kunnen ZIJ dan rijden met zulke bakken? En lopen ZIj te pronken met de mooiste blondjes terwijl IK me afruk?
Ik moet verdomme zien dat ik elke maand
rondkom, ik moet zien dat ik geen schoenen koop duurder dan 1500,- of ik
hang voor de rest van de maand.Waarom kunnen zij hier de man uithangen, en IK niet.... :lol:

WHAAAAHAAAAHAAAAA ROFLOL :rofl::lolabove::rofl:

Schimmelpenninck 2 augustus 2014 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 7266601)

Het prikt hé de waarheid zo onverbloemd......
Ik zie dat wel hoor!

Zoveel onnodige hoofdletters en smileys.... :oops::oops::oops:

Hypochonder 2 augustus 2014 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 7266601)

Ik had initieel eigenlijk ook deze reactie, wat een klucht, wat een bekrompen en arrogante denkwijze.

AnarchoChristophe 2 augustus 2014 16:59

Citaat:

Wij hier weten allemaal waar racisme, Jodenhaat, Islamfobie en seksisme vandaan komt? Rechts doen en vooral NIET nadenken.

Het is niet irrationele angst mensen te vrezen die je samenleving en jou erbij willen opblazen.

AnarchoChristophe 2 augustus 2014 17:02

Citaat:

Haat, angst, afgunst, egoisme, onkunde, minderwaardigheidscomplex, onverschilligheid, weg van de minste weerstand en pure domheid. Kortom het V.O.C. gedrag.

Niet zagen, het is erg bekend dat Indonesiërs gewoon V.O.C.-foben waren.

Ooit van de Gouden Eeuw van de V.O.C. gehoord?
De V.O.C. bouwde schepen die zeevaart aankonden terwijl de Indonesiërs nog huttenoorlogen voerden.
De V.O.C. is de organisatie van de vrede.
V.O.C. betekend niets minder dan Vrede in het Oosten Compagnie.
Slechts een kleine minderheid extremisten binnen de V.O.C. was gewelddadig.
Toen de Indonesiërs naar Nederland kwamen sloegen ze gelijk aan het moorden, maar de V.O.C. was omgekeerd eigenlijk heel tolerant.
De V.O.C. waren de eerste die rechten gaven aan niet V.O.C.'ers.
Heb ik al gezegd dat de V.O.C. de organisatie van de vrede is?

F.B. 2 augustus 2014 17:04

Wel leuk, zo de pseudo-intelectueel uithangen. Gewoon wat beweringen lanceren zonder dat je jezelf moet verantwoorden. Garantie entertainment!

Hypochonder 2 augustus 2014 17:06

Nog een bemerking: het is een typisch linkse denkwijze dat racisme enkel van blanken naar andere rassen kunnen, omgekeerd is een taboe voor de linkiewinkies.

Schimmelpenninck 2 augustus 2014 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7266671)
Nog een bemerking: het is een typisch linkse denkwijze dat racisme enkel van blanken naar andere rassen kunnen, omgekeerd is een taboe voor de linkiewinkies.

Racisme komt voort uit een ideologie van blanke suprematie. Het is door blanken uitgevonden en die expliciete en impliciete ideologie van ‘whiteness’ is het eigenlijke probleem van racisme.

Blanken hebben dus een probleem, en ze maken dat vervolgens tot het probleem van mensen met een andere huidskleur.

Marnik 2 augustus 2014 17:35

Schimmelpenninck, kunnen wij er veel aan doen dat de heet staande bruine medemens onze blanke vrouwen met blond of ros haar en met ogen in de prachtigste tinten liever zien dan hun eigen monotoon bruinharige, bruinkleurige, bruinogige vrouwen. De jaloezie zit duidelijk aan de andere kant.

IanVD 2 augustus 2014 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schimmelpenninck (Bericht 7266716)
Racisme komt voort uit een ideologie van blanke suprematie. Het is door blanken uitgevonden en die expliciete en impliciete ideologie van ‘whiteness’ is het eigenlijke probleem van racisme.

Blanken hebben dus een probleem, en ze maken dat vervolgens tot het probleem van mensen met een andere huidskleur.

Bent u nu echt serieus bezig??8O

Schimmelpenninck 2 augustus 2014 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marnik (Bericht 7266720)
Schimmelpenninck, kunnen wij er veel aan doen dat de heet staande bruine medemens onze blanke vrouwen met blond of ros haar en met ogen in de prachtigste tinten liever zien dan hun eigen monotoon bruinharige, bruinkleurige, bruinogige vrouwen. De jaloezie zit duidelijk aan de andere kant.

De meeste vrouwen houden van chocola..... krijg je mooie kindjes van.

Marnik 2 augustus 2014 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schimmelpenninck (Bericht 7266736)

De meeste vrouwen houden van chocola..... krijg je mooie kindjes van.

Krijg je vooral een heel saaie bevolking van. Een beetje zoals bij verf alle kleuren door elkaar gooien tot je een soort bruine smurrie bekomt en de originele kleuren voorgoed verdwenen zijn.
Dit is tevens wat veel andersgekleurde racisten beijveren: het blanke ras uitroeien door zoveel mogelijk blanke vrouwen te bezwangeren, want zij zijn het kwaad van de wereld!

Schimmelpenninck 2 augustus 2014 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marnik (Bericht 7266745)
Krijg je vooral een heel saaie bevolking van. Een beetje zoals bij verf alle kleuren door elkaar gooien tot je een soort bruine smurrie bekomt en de originele kleuren voorgoed verdwenen zijn.
Dit is tevens wat veel andersgekleurde racisten beijveren: het blanke ras uitroeien door zoveel mogelijk blanke vrouwen te bezwangeren, want zij zijn het kwaad van de wereld!

Belachelijk!

maddox 2 augustus 2014 17:56

Citaat:

Bovendien heeft de blanke man een zeer diep gewortelde angst voor sexuele competitie van donkere mannen.

Wie is dat: "de blanke man"?

En seksuele competentie van donkere mannen?
Een halfslappe worst van 25 cm is niet noodzakelijk een bewijs van competentie.
Citaat:

blanke mannen denken voortdurend, onbewust, dat blanke vrouwen veel meer genot zullen vinden bij donkere mannen.
Onbewust denken, is dat uw specialiteit?

Schimmelpenninck 2 augustus 2014 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7266755)
Wie is dat: "de blanke man"?

En seksuele competentie van donkere mannen?
Een halfslappe worst van 25 cm is niet noodzakelijk een bewijs van competentie.

Onbewust denken, is dat uw specialiteit?

Ervaring? :oops::oops::oops:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be